| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 3 月 23 日 星期二  |
| 2010-03-23 | 分類: 未分類 | 尋日night去咗佑m到温習..
本來一切都几順利架-_-
但係有人係到唱歌..o咀
今日朝早本來話同莎莎去跑步架..但係佢唔知醒
碩仔又無啦啦6點打尼叫我出尼温
7點又去咗温習..之後返學
今日數學好難>_<唔係好識
天日英文唔駛温~yes!!!!
| | 發表時間:2010-03-23 08:32 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 21 日 星期日  |
| 2010-03-21 | 分類: 未分類 | 今日悶呀~
本來今朝7點去蓮蓬..但係唔知醒-_-
8點先去到.........
去到最低死架係比人霸咗個場
不過之後好似原來係識架0_0咁就一齊啦~
岩就本來話要去睇戲架
但係唔想出去..只想留係屋企到
同埋我屋企架走廊因為整梗野
所以唔比出去..要出去都係要爬槍-_-
咁又唔想出去啦~
最低死架係我豆明明係客廳,,跟住佢種用手机打尼屋企(姐係room)-_-
叫我地爬槍出尼客廳到食飯-_-
尋日先去望下借咗3本書
因為太悶啦~尋日睇完一本.岩岩又睇完一本-_-
超佩服自己
| | 發表時間:2010-03-21 05:24 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 19 日 星期五  |
| 2010-03-19 | 分類: 未分類 | 尋日部腦好似神神地..上唔到qooza
尋日作哥個語文都係全部作落去
作下作下都唔知自己係到做緊默
今日oral..同呀菁一組
超好..莎莎都同我一樣咁好
係大麗慘d>0<
語文係到握人架..
無端端出返之前架野..範圍無架野>3<
依+屋企整梗d野
搞到中午要出尼食..岩就要6之打後先可以返去..
搞到我成日咩住個書包..好重>_< | | 發表時間:2010-03-19 08:18 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 17 日 星期三  |
2010 年 3 月 16 日 星期二  |
| 2010-03-16 | 分類: 未分類 | 依+覺得次次d測驗都無個係有90架-_-
天日測歷史~d問答又咁鬼死難背..
死歐佬~比返本筆記我呀>_< | | 發表時間:2010-03-16 06:39 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 15 日 星期一  |
| 2010-03-15 | 分類: 未分類 | 今日終於見到我架仔仔啦~
好開心呀>_<同佢挽咗都几耐下
但係挽完之後就比佢做功課等佢媽媽尼接佢
等到3唔多6點佢媽媽種味尼
就打比佢媽媽啦
之後我個仔仔聽到校門哥d關門聲..咁佢應該係覺得要關門佢就出唔到去啦
之後佢就跑咗出去(我跟住佢跑-_-)
佢到行到去門口哥度就即刻喊~
o咗..唔知點同佢講好..
好彩佢媽媽岩岩好就尼到接返佢走
真係嚇死我..無端端喊都有架
>______< | | 發表時間:2010-03-15 07:48 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 14 日 星期日  |
| 2010-03-14 | 分類: 未分類 | 今日真係超悶唔係講笑..
本來話要去踩單車架..
但係個個又話要拍片..
我同琳琳係街到遊咗好耐..
跟住買咗糖水係佢屋企到食..
食下食下又等到嘉裕尼(等咗好耐)
之後係到吹水..
>_<今日好悶呀
天日化學大測..唔想背呀 | | 發表時間:2010-03-14 08:55 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 13 日 星期六  |
| 2010-03-13 | 分類: 未分類 | 今日真係超開心..今日琳琳,秋怡,莎莎
幫我同嘉裕搞生日.雖然只係得5個人
但係我地超開心,我地今日食咗超多野.
pizza,蛋糕,薯片,種有秋怡親手整架意粉(超開心)
食到我地超飽,有2盆意粉,
我同莎莎食曬一盆(種有d紅羅白唔食)
跟住秋怡佢地3個人食一盆..食咗好似=無食咁
真係難為我同莎莎啦
之後又係到挽氣球..
跟住又有睇咗秋怡拍架mv...佢地去咗幼稚園到拍
拍架開頭竟然比我見到我細佬呀>_<
好似話本來係叫我細佬出尼拍架..但係佢唔肯(佢係讀幼低D班呀)
叫咗另一個人..但係都拍到我細佬係後面坐住係到呀>0<
之後挽完就到送禮物啦~你知唔知佢地送咩呀>_<
嘉裕同秋怡送架全部都係朱古力..(有2袋)真係超多唔係講笑
我捻我成個月都食唔曬啦~
琳琳送咗只杯比我..只杯我,琳琳,嘉裕,秋怡每人一只架
莎莎超勁.....佢都係送朱古力比我-_-
不過另一個就勁lo~!佢自己親手整咗只豬比我...(整得好令架)
種話愈睇愈似我wo`(那有可能的事>0<)
佢地種叫我星期1一定要掛係個書包到..
今年係我過生日收架禮物最特別架一日
因為除咗只死人豬同只杯之外其他全部都係朱古力
超型,,,,
我今日真係好開心呀>___<
星期一比你地睇莎莎整比我架死肥豬>_< | | 發表時間:2010-03-13 10:22 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 12 日 星期五  |
| 2010-03-12 | 分類: 未分類 | 今日好開心呀>_<
個個人都係到同我講生日快樂~
多謝曬你地呀
莎莎,呀菁,now妹,丫萍,汾汾老婆,大麗,冊冊,RJ,3妹,
honey,嵐嵐,大胃,lvy老婆,芝芝老婆,高高,瑩姐,Ling姐,恩姐,星星,
小明,霞霞,曼曼,甘甘.....................(種有哥d唔多記得-_-)+埋怡姐呀
3唔多就係咁啦~thx曬你地啦
| | 發表時間:2010-03-12 08:01 PM [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 11 日 星期四  |
| 2010-03-11 | 分類: 未分類 | 天日地理大測>_<好京..
跟住哥miss張又話天日一定要背到哥2首詞
話天日一定會抽背wo~
點温wo>_<
放學呀ling.大胃同panpan係到空習我
又唔知佢地几大力架啦~(每人起碼1下)
好鬼痛>___________<
大件事啦~大件事啦~
我天日生日呀>_<3月12日呀
有無準備比朱古力我呀
| | 發表時間:2010-03-11 08:37 PM [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 10 日 星期三  |
| 2010-03-10 | 分類: 未分類 | 尋晚先背架讀誦今日終於結束啦~
一上到去都係背到卡卡地
有几次等住咗係到捻~
good~咁一定唔會入
今日都係好凍>_< | | 發表時間:2010-03-10 06:49 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 9 日 星期二  |
2010 年 3 月 8 日 星期一  |
| 2010-03-08 | 分類: 未分類 | 朝早去咗錄音>_<笑死..係到走音
跟住返到屋企又係到等4點半
本來話去工青做野架..但係話落雨唔駛
去咗琳琳屋企坐咗陣
8點返屋企
依+做梗功課...好多人都尼問我
>_<但係我覺得我哥d好多錯曬_ | | 發表時間:2010-03-08 10:49 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 7 日 星期日  |
| 2010-03-07 | 分類: 未分類 | 今朝本來話要去跑步架
但係5點打比莎莎....一直打到5點半佢先肯聽我電話
跟住出到去好冷凍...(因為我着咗短袖..但係個個都着長袖-_-)
行架途中有小小雨.去到琳琳屋企..話唔去跑啦wo~
咁就落咗去食m記-_-
食完返屋企又食咗2個包..好飽
跟住又過咗陣同老ma子去大陸同d舅父依ma飲茶..
舅母佢又係到話我肥咗-_-
跟住飲完茶之後種飽
返到尼同琳琳上咗去工青到做問卷調查
超搞笑..我地係專揾d情侶or2公婆架
莎莎揾架每個都係2個仔2個仔咁>_<好幸福
我都好想揾個令仔尼問呀>_<之後又係工青到食咗少少野
跟住又去咗信逹...水坑美哥度睇睇
之後就歸家啦~!
| | 發表時間:2010-03-07 08:39 PM [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 6 日 星期六  |
| 2010-03-06 | 分類: 未分類 | 今日去咗水坑美..但係去到之後唔夠15分中又搭車返尼
-________-梗係因為有d野發生咗啦...
返到尼7:30見到我呀妹拉咗頭髮..
我覺得佢超興奮..講d廢話
話咩4眼入面真係全部4眼架
無奈-_-
歷史多到呀ma都唔認得...
抄都抄死..不過比我岩岩抄完~
超勁>_<天朝要去飲茶
近排好熱..今日着咗短袖短褲都覺得超熱 | | 發表時間:2010-03-06 08:43 PM [ 訪客留言(20) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 5 日 星期五  |
| 2010-03-05 | 分類: 未分類 | 死人袁偉文話化學小測拎唔到100架要重測多次
佢都有問題架-________-
跟住肥鄭比架數學又難到扑街wo~
個個都係到問
放學之後去咗小學架門口到偷聽
點知聽到一半比毛怕趕走咗-__-
好掃興~跟住去咗老友記到食完野就返屋企啦~ | | 發表時間:2010-03-05 10:22 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 4 日 星期四  |
| 2010-03-04 | 分類: 未分類 | 天日d人要唱歌
好鬼想睇呀~
有時就係初賽先會好睇架ma
今日先覺得原來有好多人係3月生日架(+埋我)
數下數下都數到有9個人係3月生日架
>___<真開心~我要朱古力呀 | | 發表時間:2010-03-04 07:58 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 3 日 星期三  |
| 2010-03-03 | 分類: 未分類 | 今日哥個化學報告難到扑街>_<
督課堂開頭怒帝受又係到讀d生字
之後又叫咗我出去讀讀誦
咁就無咗整堂督課啦
美術話天日交.....數學又唔識做
好煩呀>_< | | 發表時間:2010-03-03 07:30 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 2 日 星期二  |
| 2010-03-02 | 分類: 未分類 | 真係激死我啦~
今日落去交功課比怒帝受
跟住佢就問我種咩尋日走得咁快
咁我味老吹話我尼几日都要去臭細佬
點知佢話叫我由天日開始
早讀同埋督課都要去佢到讀誦>_<
弔~激死我啦 | | 發表時間:2010-03-02 07:07 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 1 日 星期一  |
| 2010-03-01 | 分類: 未分類 | 今日岩就放學超好彩...
一放學我就即刻去到最尾哥個位到躲.
跟住我隔離位即刻幫我起椅
岩岩怒帝受去到我哥位到問我係边
跟住佢以為我走咗>0<
我又唔駛係佢面前讀誦啦
超爽~0~
我已經走咗3日啦~~
| | 發表時間:2010-03-01 06:09 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 28 日 星期日  |
| 2010-02-28 | 分類: 未分類 | 朝早去咗拍音樂
真係笑死我>_<大麗~唔好成日捻野呀
唔係講笑..肥俊~辛苦你啦
岩就去咗整化學..
佢地好衰~我整到都ok似架野
大麗竟然一拍同我拍死佢
佢種話好爽>_<
整完同莎莎拿拿聲去咗嘉裕屋企坐陣
返到尼好熱-___-流曬汗 | | 發表時間:2010-02-28 08:58 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 27 日 星期六  |
| 2010-02-27 | 分類: 未分類 | 今日我老豆叫我呀妹買2個墨落雞
點知我呀妹無加錢..
-.-加2蚊就可以有2個包
跟住比我老豆鬧咗鍋
天日朝早要去做音樂..岩就要做化學
好多野要做呀>_< | | 發表時間:2010-02-27 07:19 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 26 日 星期五  |
| 2010-02-26 | 分類: 未分類 | 成績差曬lu~
岩就陪琳琳去食野
食咗受屍又食魚蛋香腸
飽死-___________-
一陣又要食飯.... | | 發表時間:2010-02-26 07:45 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 25 日 星期四  |
| 2010-02-25 | 分類: 未分類 | 岩就作文..抄返上網哥揾d感想
跟住放學本來要揾怒帝受讀讀誦架
但係唔想...一放學就即刻走咗
佢揾都揾唔到>3<
但係天日實比佢話
跟住同上咗琳琳屋企食m記
m記好好呀~買一個餐+1蚊送4件墨落雞
不過好飽..返到屋企又係到食飯
-_____-好脹呀個肚 | | 發表時間:2010-02-25 09:06 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 24 日 星期三  |
| 2010-02-24 | 分類: 未分類 | 語文大測條問答有1句唔記得咗
種之就係成績退曬啦~連英文都係>_<
今日比怒帝受係到鬧
放學種要比佢的咗去獨誦
我點讀佢都話唔得
種話聽日又要去佢到
我唔想讀誦呀..憎死佢啦>_< | | 發表時間:2010-02-24 07:19 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 23 日 星期二  |
2010 年 2 月 22 日 星期一  |
2010 年 2 月 21 日 星期日  |
| 2010-02-21 | 分類: 未分類 | 今日我終於搞掂英文報告啦~
岩就同莎莎去望下到借書
點知去到我先記得星期日唔開-0-
超衰~搞到我地行咗咁遠
死人怒帝受逼我參加讀誦
搞到我依+又要背~
超煩>_< | | 發表時間:2010-02-21 09:26 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 20 日 星期六  |
| 2010-02-20 | 分類: 未分類 | 今日係屋企好乖係到自己做功課
做英文報告唔件咗張紫
-.-寫曬d野跟住係到狂問人有無哥張紫
要無寫過野架
跟住成個岩就我係到狂保書
-.-悶..本來話去表叔到架.但係太凍唔想去
悶呀>_< | | 發表時間:2010-02-20 06:24 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 19 日 星期五  |
| 2010-02-19 | 分類: 未分類 | 今日好好訓~訓到11點几先起身
1點几就陪琳琳去睇書包..不過買唔到-_-
同佢去水坑美到又食雞蛋仔又食魚蛋香腸
食到好飽...跟住又陪嘉裕去買銀包
買完又係到行下咁就塔車返屋企
行到一半呀巴打尼叫我去大伯到打便爐
咁我又直接去咗大伯屋企啦
去到佢屋企又係到食d魚蛋香腸
唔係講笑..真係好飽
覺得好似飽到行都行唔到咁-0-
返到屋企呀ma先話熱水爐壞咗沖唔到浪
大佬呀~我之前凍得劑..3日無洗頭啦>_<
搞到依+頭髮好林呀 | | 發表時間:2010-02-19 10:53 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|