懷念初3a~!
mynamechuchu
暱稱: -________朱朱
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2010-11-07
2010-10-22
2010-10-15
2010-10-13
2010-10-11
文章分類
全部 (309)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 309
留言總數: 3740
今日人氣: 2
累積人氣: 16158
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 23 日  星期二   晴天


2010-03-23 分類: 未分類

尋日night去咗佑m到温習..

本來一切都几順利架-_-

但係有人係到唱歌..o咀

今日朝早本來話同莎莎去跑步架..但係佢唔知醒

碩仔又無啦啦6點打尼叫我出尼温

7點又去咗温習..之後返學

今日數學好難>_<唔係好識

天日英文唔駛温~yes!!!!

發表時間:2010-03-23 08:32 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 3 月 21 日  星期日   晴天


2010-03-21 分類: 未分類

今日悶呀~

本來今朝7點去蓮蓬..但係唔知醒-_-

8點先去到.........

去到最低死架係比人霸咗個場

不過之後好似原來係識架0_0咁就一齊啦~

岩就本來話要去睇戲架

但係唔想出去..只想留係屋企到

同埋我屋企架走廊因為整梗野

所以唔比出去..要出去都係要爬槍-_-

咁又唔想出去啦~

最低死架係我豆明明係客廳,,跟住佢種用手机打尼屋企(姐係room)-_-

叫我地爬槍出尼客廳到食飯-_-

尋日先去望下借咗3本書

因為太悶啦~尋日睇完一本.岩岩又睇完一本-_-

超佩服自己

 

發表時間:2010-03-21 05:24 PM  [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 3 月 19 日  星期五   晴天


2010-03-19 分類: 未分類

尋日部腦好似神神地..上唔到qooza

尋日作哥個語文都係全部作落去

作下作下都唔知自己係到做緊默

今日oral..同呀菁一組

超好..莎莎都同我一樣咁好

係大麗慘d>0<

語文係到握人架..

無端端出返之前架野..範圍無架野>3<

依+屋企整梗d野

搞到中午要出尼食..岩就要6之打後先可以返去..

搞到我成日咩住個書包..好重>_<

發表時間:2010-03-19 08:18 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 3 月 17 日  星期三   晴天


2010-03-17 分類: 未分類

怒帝受今日都無講話天日測oral~

如果真係天日測架話就都係碌焦啦~

種有係要自由發揮~>_<

發表時間:2010-03-17 08:48 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 3 月 16 日  星期二   晴天


2010-03-16 分類: 未分類

依+覺得次次d測驗都無個係有90架-_-

天日測歷史~d問答又咁鬼死難背..

死歐佬~比返本筆記我呀>_<

發表時間:2010-03-16 06:39 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 3 月 15 日  星期一   晴天


2010-03-15 分類: 未分類

今日終於見到我架仔仔啦~

好開心呀>_<同佢挽咗都几耐下

但係挽完之後就比佢做功課等佢媽媽尼接佢

等到3唔多6點佢媽媽種味尼

就打比佢媽媽啦

之後我個仔仔聽到校門哥d關門聲..咁佢應該係覺得要關門佢就出唔到去啦

之後佢就跑咗出去(我跟住佢跑-_-)

佢到行到去門口哥度就即刻喊~

o咗..唔知點同佢講好..

好彩佢媽媽岩岩好就尼到接返佢走

真係嚇死我..無端端喊都有架

>______<

發表時間:2010-03-15 07:48 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 3 月 14 日  星期日   晴天


2010-03-14 分類: 未分類

今日真係超悶唔係講笑..

本來話要去踩單車架..

但係個個又話要拍片..

我同琳琳係街到遊咗好耐..

跟住買咗糖水係佢屋企到食..

食下食下又等到嘉裕尼(等咗好耐)

之後係到吹水..

>_<今日好悶呀

天日化學大測..唔想背呀

發表時間:2010-03-14 08:55 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 3 月 13 日  星期六   晴天


2010-03-13 分類: 未分類

今日真係超開心..今日琳琳,秋怡,莎莎

幫我同嘉裕搞生日.雖然只係得5個人

但係我地超開心,我地今日食咗超多野.

pizza,蛋糕,薯片,種有秋怡親手整架意粉(超開心)

食到我地超飽,有2盆意粉,

我同莎莎食曬一盆(種有d紅羅白唔食)

跟住秋怡佢地3個人食一盆..食咗好似=無食咁

真係難為我同莎莎啦

之後又係到挽氣球..

跟住又有睇咗秋怡拍架mv...佢地去咗幼稚園到拍

拍架開頭竟然比我見到我細佬呀>_<

好似話本來係叫我細佬出尼拍架..但係佢唔肯(佢係讀幼低D班呀)

叫咗另一個人..但係都拍到我細佬係後面坐住係到呀>0<

之後挽完就到送禮物啦~你知唔知佢地送咩呀>_<

嘉裕同秋怡送架全部都係朱古力..(有2袋)真係超多唔係講笑

我捻我成個月都食唔曬啦~

琳琳送咗只杯比我..只杯我,琳琳,嘉裕,秋怡每人一只架

莎莎超勁.....佢都係送朱古力比我-_-

不過另一個就勁lo~!佢自己親手整咗只豬比我...(整得好令架)

 

 

種話愈睇愈似我wo`(那有可能的事>0<)

佢地種叫我星期1一定要掛係個書包到..

今年係我過生日收架禮物最特別架一日

因為除咗只死人豬同只杯之外其他全部都係朱古力

超型,,,,

我今日真係好開心呀>___<

星期一比你地睇莎莎整比我架死肥豬>_<

發表時間:2010-03-13 10:22 PM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 3 月 12 日  星期五   晴天


2010-03-12 分類: 未分類

今日好開心呀>_<

個個人都係到同我講生日快樂~

多謝曬你地呀

莎莎,呀菁,now妹,丫萍,汾汾老婆,大麗,冊冊,RJ,3妹,

honey,嵐嵐,大胃,lvy老婆,芝芝老婆,高高,瑩姐,Ling姐,恩姐,星星,

小明,霞霞,曼曼,甘甘.....................(種有哥d唔多記得-_-)+埋怡姐呀

3唔多就係咁啦~thx曬你地啦

 

發表時間:2010-03-12 08:01 PM  [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 3 月 11 日  星期四   晴天


2010-03-11 分類: 未分類

天日地理大測>_<好京..

跟住哥miss張又話天日一定要背到哥2首詞

話天日一定會抽背wo~

點温wo>_<

放學呀ling.大胃同panpan係到空習我

又唔知佢地几大力架啦~(每人起碼1下)

好鬼痛>___________<

大件事啦~大件事啦~

我天日生日呀>_<3月12日呀

有無準備比朱古力我呀

 

發表時間:2010-03-11 08:37 PM  [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 3 月 10 日  星期三   晴天


2010-03-10 分類: 未分類

尋晚先背架讀誦今日終於結束啦~

一上到去都係背到卡卡地

有几次等住咗係到捻~

good~咁一定唔會入

今日都係好凍>_<

發表時間:2010-03-10 06:49 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 3 月 9 日  星期二   晴天


2010-03-09 分類: 未分類

好凍..

請留cm

發表時間:2010-03-09 07:22 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 3 月 8 日  星期一   晴天


2010-03-08 分類: 未分類

朝早去咗錄音>_<笑死..係到走音

跟住返到屋企又係到等4點半

本來話去工青做野架..但係話落雨唔駛

去咗琳琳屋企坐咗陣

8點返屋企

依+做梗功課...好多人都尼問我

>_<但係我覺得我哥d好多錯曬_

發表時間:2010-03-08 10:49 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 3 月 7 日  星期日   晴天


2010-03-07 分類: 未分類

今朝本來話要去跑步架

但係5點打比莎莎....一直打到5點半佢先肯聽我電話

跟住出到去好冷凍...(因為我着咗短袖..但係個個都着長袖-_-)

行架途中有小小雨.去到琳琳屋企..話唔去跑啦wo~

咁就落咗去食m記-_-

食完返屋企又食咗2個包..好飽

跟住又過咗陣同老ma子去大陸同d舅父依ma飲茶..

舅母佢又係到話我肥咗-_-

跟住飲完茶之後種飽

返到尼同琳琳上咗去工青到做問卷調查

超搞笑..我地係專揾d情侶or2公婆架

莎莎揾架每個都係2個仔2個仔咁>_<好幸福

我都好想揾個令仔尼問呀>_<之後又係工青到食咗少少野

跟住又去咗信逹...水坑美哥度睇睇

之後就歸家啦~!

 

發表時間:2010-03-07 08:39 PM  [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 3 月 6 日  星期六   晴天


2010-03-06 分類: 未分類

今日去咗水坑美..但係去到之後唔夠15分中又搭車返尼

-________-梗係因為有d野發生咗啦...

返到尼7:30見到我呀妹拉咗頭髮..

我覺得佢超興奮..講d廢話

話咩4眼入面真係全部4眼架

無奈-_-

歷史多到呀ma都唔認得...

抄都抄死..不過比我岩岩抄完~

超勁>_<天朝要去飲茶

近排好熱..今日着咗短袖短褲都覺得超熱

發表時間:2010-03-06 08:43 PM  [ 訪客留言(20) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 3 月 5 日  星期五   晴天


2010-03-05 分類: 未分類

死人袁偉文話化學小測拎唔到100架要重測多次

佢都有問題架-________-

跟住肥鄭比架數學又難到扑街wo~

個個都係到問

放學之後去咗小學架門口到偷聽

點知聽到一半比毛怕趕走咗-__-

好掃興~跟住去咗老友記到食完野就返屋企啦~

發表時間:2010-03-05 10:22 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 3 月 4 日  星期四   晴天


2010-03-04 分類: 未分類

天日d人要唱歌

好鬼想睇呀~

有時就係初賽先會好睇架ma

今日先覺得原來有好多人係3月生日架(+埋我)

數下數下都數到有9個人係3月生日架

>___<真開心~我要朱古力呀

發表時間:2010-03-04 07:58 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 3 月 3 日  星期三   晴天


2010-03-03 分類: 未分類

今日哥個化學報告難到扑街>_<

督課堂開頭怒帝受又係到讀d生字

之後又叫咗我出去讀讀誦

咁就無咗整堂督課啦

美術話天日交.....數學又唔識做

好煩呀>_<

發表時間:2010-03-03 07:30 PM  [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 3 月 2 日  星期二   晴天


2010-03-02 分類: 未分類

真係激死我啦~

今日落去交功課比怒帝受

跟住佢就問我種咩尋日走得咁快

咁我味老吹話我尼几日都要去臭細佬

點知佢話叫我由天日開始

早讀同埋督課都要去佢到讀誦>_<

弔~激死我啦

發表時間:2010-03-02 07:07 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 3 月 1 日  星期一   晴天


2010-03-01 分類: 未分類

今日岩就放學超好彩...

一放學我就即刻去到最尾哥個位到躲.

跟住我隔離位即刻幫我起椅

岩岩怒帝受去到我哥位到問我係边

跟住佢以為我走咗>0<

我又唔駛係佢面前讀誦啦

超爽~0~

我已經走咗3日啦~~

 

發表時間:2010-03-01 06:09 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 2 月 28 日  星期日   晴天


2010-02-28 分類: 未分類

朝早去咗拍音樂

真係笑死我>_<大麗~唔好成日捻野呀

唔係講笑..肥俊~辛苦你啦

岩就去咗整化學..

佢地好衰~我整到都ok似架野

大麗竟然一拍同我拍死佢

佢種話好爽>_<

整完同莎莎拿拿聲去咗嘉裕屋企坐陣

返到尼好熱-___-流曬汗

發表時間:2010-02-28 08:58 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 2 月 27 日  星期六   晴天


2010-02-27 分類: 未分類

今日我老豆叫我呀妹買2個墨落雞

點知我呀妹無加錢..

-.-加2蚊就可以有2個包

跟住比我老豆鬧咗鍋

天日朝早要去做音樂..岩就要做化學

好多野要做呀>_<

發表時間:2010-02-27 07:19 PM  [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 2 月 26 日  星期五   晴天


2010-02-26 分類: 未分類

成績差曬lu~

岩就陪琳琳去食野

食咗受屍又食魚蛋香腸

飽死-___________-

一陣又要食飯....

發表時間:2010-02-26 07:45 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 2 月 25 日  星期四   晴天


2010-02-25 分類: 未分類

岩就作文..抄返上網哥揾d感想

跟住放學本來要揾怒帝受讀讀誦架

但係唔想...一放學就即刻走咗

佢揾都揾唔到>3<

但係天日實比佢話

跟住同上咗琳琳屋企食m記

m記好好呀~買一個餐+1蚊送4件墨落雞

不過好飽..返到屋企又係到食飯

-_____-好脹呀個肚

發表時間:2010-02-25 09:06 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 2 月 24 日  星期三   晴天


2010-02-24 分類: 未分類

語文大測條問答有1句唔記得咗

種之就係成績退曬啦~連英文都係>_<

今日比怒帝受係到鬧

放學種要比佢的咗去獨誦

我點讀佢都話唔得

種話聽日又要去佢到

我唔想讀誦呀..憎死佢啦>_<

發表時間:2010-02-24 07:19 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 2 月 23 日  星期二   晴天


2010-02-23 分類: 未分類

第1日返學

睇訓到死

堂堂都係到合眼訓>_<

天日語文大測

温都味温過

依+要努力呀>_<

發表時間:2010-02-23 08:46 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 2 月 22 日  星期一   晴天


2010-02-22 分類: 未分類

今日去咗水坑美到行

好悶

天日就要返學~

岩係覺得今日有好多野做0-0

 

發表時間:2010-02-22 08:14 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 2 月 21 日  星期日   晴天


2010-02-21 分類: 未分類

今日我終於搞掂英文報告啦~

岩就同莎莎去望下到借書

點知去到我先記得星期日唔開-0-

超衰~搞到我地行咗咁遠

死人怒帝受逼我參加讀誦

搞到我依+又要背~

超煩>_<

發表時間:2010-02-21 09:26 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 2 月 20 日  星期六   晴天


2010-02-20 分類: 未分類

今日係屋企好乖係到自己做功課

做英文報告唔件咗張紫

-.-寫曬d野跟住係到狂問人有無哥張紫

要無寫過野架

跟住成個岩就我係到狂保書

-.-悶..本來話去表叔到架.但係太凍唔想去

悶呀>_<

發表時間:2010-02-20 06:24 PM  [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 2 月 19 日  星期五   晴天


2010-02-19 分類: 未分類

今日好好訓~訓到11點几先起身

1點几就陪琳琳去睇書包..不過買唔到-_-

同佢去水坑美到又食雞蛋仔又食魚蛋香腸

食到好飽...跟住又陪嘉裕去買銀包

買完又係到行下咁就塔車返屋企

行到一半呀巴打尼叫我去大伯到打便爐

咁我又直接去咗大伯屋企啦

去到佢屋企又係到食d魚蛋香腸

唔係講笑..真係好飽

覺得好似飽到行都行唔到咁-0-

返到屋企呀ma先話熱水爐壞咗沖唔到浪

大佬呀~我之前凍得劑..3日無洗頭啦>_<

搞到依+頭髮好林呀

發表時間:2010-02-19 10:53 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]