| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2010 年 2 月 18 日 星期四  |
| 2010-02-18 | 分類: 未分類 | 時間過得好快-____-
真係捻都無捻過咁快到18號
唉~真係好想一直係放假呀
本來話咩今日要去姑唔知默野哥度拜年
點知等到依+種味去-0-
早知我就陪琳琳去買bagbag啦
依+都唔知話去唔去tim呀>_<
| | 發表時間:2010-02-18 04:48 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 17 日 星期三  |
| 2010-02-17 | 分類: 未分類 | 今日成日都係屋企
我都几想出去行下架
但係因為凍得劑"搞到無曬mood
岩就我呀嬤係到狂煎年榚
食到好飽"依+好飽呀>__< | | 發表時間:2010-02-17 09:26 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 16 日 星期二  |
| 2010-02-16 | 分類: 未分類 | 今朝又同咗大伯佢地去咗飲茶
落到留下..哥d康奸好鬼奸呀
明明係唔識味見過架就話咩好耐無見呀
我同我堂姐見到都超無奈
係到屈我老豆比利是佢地
超屈機呀>__<
去大陸到飲茶
超貴~叫咗3唔多有70几樣-/-
跟住食曬又係到搶住要比$
最尾比我老豆搶win咗..咁又屈咗900几啦
好多野都食唔曬..比我老母打包返屋企
關雜超多人..排咗好耐,,應該有1個中架啦
返到尼又話要買相機..咁就用咗900啦
总之覺得好屈 | | 發表時間:2010-02-16 06:18 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 15 日 星期一  |
| 2010-02-15 | 分類: 未分類 | 今朝8點几起身上大陸同d親戚去飲茶
去到見到我唯一架堂姐
同佢k咗好多野(唔會講比你地知架>__<)
跟住我怡媽超好人
比咗2封我地..每封都係100哇
跟住我架呀嬤又比咗50(我呀哥80>__<超偏心)
但係我舅母連比都唔比..超估寒>__<
跟住我地終於買咗個新屋企電話
係分開哥只>_<
不過因為太貴~比老母鬧咗
所以我地每個人又要係利是到比100當係電話架$
好心痛>____<
| | 發表時間:2010-02-15 07:23 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 14 日 星期日  |
| 2010-02-14 | 分類: 未分類 | 今日成日都無咩出過街
我老豆老母超估寒..每人只係比得40
連我呀嬤都每人100呀
睇下你地几失敗
岩就我老豆叫我去媽閣到拜拜
但係我唔想就無去
老ma子話佢去完媽閣就帶我同呀妹出大陸買3
唔知佢轉咗咩死性~無端端咁好死
但係佢返到尼太岩..又唔去lu~
跟住3唔多6點嵐嵐打比我叫我過去拎honey比我架朱古力
朱古力好好食呀>______<愛死你呀~honey.嵐嵐
去到嵐嵐屋企..坐咗陣
就比老豆叫咗返去食飯
跟住就去咗大伯屋企拎利是
都係每個人40
唉~边會有人拎利是拎到咁少架
>__________________< | | 發表時間:2010-02-14 11:01 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 13 日 星期六  |
| 2010-02-13 | 分類: 未分類 | 朝早9點几莎莎同大麗就嘈醒我陪佢地去年宵-.-
10點几同佢就同佢地行到去...坐低係到食棉花糖
食完又係到行去新馬路..水坑美
點知超黑仔..中途行架時候無端端仆街
種跌咗20蚊tim
跟住一直係到揾揾揾...點知都係揾唔到
本來話去食金龍架
但係我無咩$$啦
所以就去咗老友記隔離到食3蚊麵
真係好低呀>___________<
跟住又行去佑漢到食餃子
食完去咗大麗屋企吹水...
超搞笑..莎莎話要拉頭髮..
咁我味拎尼玩lo..點知拉到飛起曬
笑死佢地>_________<
跟住返到屋企
honey同我講話問我要唔要朱古力
我話要..但係岩岩先返尼又出去
所以佢話留返比我..天日比先我
愛死你呀~honey
| | 發表時間:2010-02-13 04:10 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 12 日 星期五  |
| 2010-02-12 | 分類: 未分類 | 今日朝早出咗去拍片
點知出到去等哥2個細佬等咗成粒中
出面又超凍wo
等完就上咗去佢地架fd屋企簡歌先
佢地哥班潮仔...首首歌都味聽過
簡到一首歌(佢地都係唔識)狂叫佢地唱出熟d
跟住我睇住佢地係到排美術..
唔係講笑~笑死我啦>___________<
點知原來出尼=無出
默都無做過..又問唔到人借相机
跟住唔想咁快返去就去咗嘉裕屋企
陪到佢佢返大陸架時候我又走啦
-.-返到尼真係悶呀 | | 發表時間:2010-02-12 05:08 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 11 日 星期四  |
| 2010-02-11 | 分類: 未分類 | 尋日我真係火得劑
我覺得我尋日打架blog好絶
係尼度...講聲sor
真係唔好意思啦~不過我依+都無野啦
算啦~船到橋頭自然直...唔拎都拎咗咯
真係好多謝尋日關心我架人
-.-搞到個個人都係到問我咩事咩事
因為尋日激咗老豆...所以今日係屋企做宅女
聽日朝早做音樂=.=
雖然唔知佢地點拎到部相机返尼
依+日日都飲茶茶子....搞到依+又肥咗
真係唔係講笑
今日見到莎莎自己剪架頭
一直係到狂笑
不過講真..莎莎~我真係覺得你瘦咗呀
你要教教我先得啦>____________________< | | 發表時間:2010-02-11 07:51 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 10 日 星期三  |
| 2010-02-10 | 分類: 未分類 | 岩就4點几叫琳琳陪我出去買3
買完返尼上msn
婷婷就同我講我部相机比某某拎咗返鄉下
弔你呀~!你食屎啦
边撚個話可以比你拎返去呀
我唔駛用呀~我老豆老母唔駛用呀
音樂拍片得我一個有相机炸
比撚咗你我拍毛毛呀
你係唔係有病呀
你边隻耳聽到話我可以比你拎返鄉下架
你當我傻架
你係連打都無打過尼問我lor~
你話打咗都好d啦..但係你無lor~
唔係架話我都唔會咁撚輕啦
你食屎大架
如果我唔問婷婷我部相机架話
咁我都唔知
你返鄉下大曬呀
弔柒你咩~!又唔知你几時返尼
如果你遲返架話咁我係唔係成世都唔駛拍呀
你依+玩曬啦
我依+係比面你先唔爆你名出尼架
我真係味試過咁樣lor~
中午我先同我老豆噪完尼
佢話以後都唔比我出街
依+尼樣野比佢聽到
咁我成世都唔駛出啦
我今次實比佢弔柒啦
你係唔係有問題呀~睇e生啦
你係唔係白痴尼架
如果可以我依+真係想打9你lor~
p.s cm架人唔好幫佢講野
唔係架話打埋你地
| | 發表時間:2010-02-10 09:04 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010-02-10 | 分類: 未分類 | 尋日8點半去到龍m..
跟住行去水塘到
行到去都3唔多9點-____________-
跟住就開始拍美術
因為燈光問題..搞到超靈異
笑死我地呀>__________<哇卡卡
最死係我係男次拎机影佢地
跟住成日又有其他人要去次所
佢地個個一見到我係o曬咀
出入入咗好多次
煩-_____________-
11點几終於拍完搞掂啦
收得工....真係開心死我呀>_______________< | | 發表時間:2010-02-10 01:20 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 9 日 星期二  |
| 2010-02-09 | 分類: 未分類 | 超佩服自己
4點中起身叫人起身
5點行到去佑m...跟住又行去龍m
跟住又行去環m架隔離架東方明珠車站
係哥度拍美術..拍咗3唔多8點
又叫埋婷婷落尼搭車去松山到拍
去到無今朝早架mood..又話night拍
落到去見到李小凡同佢架呀b同埋老婆
好搞笑>__________<
跟住又行返尼
3唔多12點返到屋企
---------跟住就悶啦--------
依+等梗8:00p.m去龍m等
遲到請食野
good~! | | 發表時間:2010-02-09 05:34 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 8 日 星期一  |
| 2010-02-08 | 分類: 未分類 | 今日朝早去咗幫呀婆打掃~
個呀婆好好人~我地掃完佢種請我地食餅呀
>______________<跟住見種有時間就去咗另一間
第二間個呀伯好膠..佢話哥水龍侯唔可以開
但係我地無開..佢以為我地有開
係到發脾氣..叫我地出尼出尼出曬尼
-_________-o曬
跟住岩就同恩姐..嘉裕食完野就係到吹水
吹到一陣我返屋企換3陪嘉裕去新馬路睇鞋
一去到佢屋企佢訓到成隻死豬咁..
陪佢訓到5點几佢終於肯起身換3
跟住陪佢買完都8點几..
返到尼係到k話几時做報告
佢地有d話朝早出唔到尼...跟住有d又話要返鄉下
跟住就話天日朝早4:40出尼打
超cool~
唉~真係煩呀>____________<
| | 發表時間:2010-02-08 09:58 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 7 日 星期日  |
| 2010-02-07 | 分類: 未分類 | 妖~今朝早一早就去拉頭髮
去亞細亞到拉~
因為之前聽d人講話哥度好
跟住味去哥度lo
拉完之後都唔好架
拉咗同無拉3唔多...又咁鬼貴wo~
剪又剪得衰過人wo
搞到我依+個頭超柒lo
頂~以後都唔去哥度拉啦
边撚個話哥度好架打7佢
返到尼種要落大雨
妖~種之依+超後悔啦
以後都唔聽人講啦>______________< | | 發表時間:2010-02-07 04:13 PM [ 訪客留言(19) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 6 日 星期六  |
| 2010-02-06 | 分類: 未分類 | 今日本來話要去拉頭髮架
但係因為琳琳架表姐要返學
所以就變咗聽日去啦
佢種叫我天日9點去到佢到
大佬呀~難得放假..訓多陣都得掛
岩就陪琳琳同嘉裕去咗買3
佢地就好啦~佢地買到
得我買唔到>_____________<
本來我都無捻過要買架
但係見到佢地係到買
搞到我都想去買..但係都睇唔岩
我老ma子太好啦~我聽日要去拉頭髮
佢尋日種比定200几我
HaPpY>________<
| | 發表時間:2010-02-06 08:23 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 5 日 星期五  |
| 2010-02-05 | 分類: 未分類 | 好日超黑..小息架時候山山係到搞我條裙
跟住我講咗句"弔你呀"
岩岩好呀sir入咗尼..佢o咗咀望住我
我地又o咗咀望住佢
跟住呀sir又好似無咩野咁走咗
但係大麗同山山係到狂笑
超gap lo~
>____________<好衰呀
-------------------------------------------------------------------------------
yeah~終於放假啦~
>________<但係有好多報告要做呀
天日如無意外就可能會出去拉頭髮架啦~
边個要出街架記得call我呀
>_________<
| | 發表時間:2010-02-05 05:46 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 4 日 星期四  |
| 2010-02-04 | 分類: 未分類 | 悶悶悶"
今日好悶呀
係到捻緊放假有咩做
其實依+捻起好似又無咩做咁
想同人出街
但係1個2個都話要返大陸~
跟住又話要做報告-.-
唉~天日最後1日啦~
做低物理佢 | | 發表時間:2010-02-04 07:02 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 3 日 星期三  |
| 2010-02-03 | 分類: 未分類 | 今日英文識
歷史架分數搞到我有小小架失望
不過算啦~
今日係到話叫埋大麗參加讀誦
真係笑死我
大麗呀!你都要參加呀>_____________< | | 發表時間:2010-02-03 06:56 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 2 日 星期二  |
| 2010-02-02 | 分類: 未分類 | 數學都ok咁啦
不過都起碼會拎到8字頭
今日係到k美術哥個短片
笑死我
跟住語文同地理都尼咗d台灣架尼講書
語文哥個講野好細聲
地理哥個有1個身材超正
我一直係到睇緊佢架身材
但係佢有時自己講下會自己係到笑
-___________________-
跟住放學同秋怡去咗望下到借書
超好~睇咗好耐先睇到有1篇篇架英文書
跟住又借咗其他書
係望下到借咗4本
係學校到又借咗3本
-________________-
放假有排睇 | | 發表時間:2010-02-02 07:00 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 1 日 星期一  |
| 2010-02-01 | 分類: 未分類 | 今日歷史係到狂讀
都識識地架-____________-起碼有8字頭先啦
個死人怒帝受逼我參加讀誦
比張d野我簡-.-見到真係好無耐
中午架時候因為某d事~搞到我好衰呀>_________<
跟住放學又去見嘉裕架侄女
我將我架初吻比咗佢呀>___________<
好開心呀
天日測數學
語文水平低得劑京唔明佢哥題up默
岩岩睇完海派甜心~大結局尼架>_______________<
依+睇跟梗下一站幸福^_______^
| | 發表時間:2010-02-01 08:03 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 31 日 星期日  |
| 2010-01-31 | 分類: 未分類 | 朝早陪咗now妹去跑步
我可以肯定
今次係我等人等到最耐架一次
等到佢3唔多半粒中佢中於肯落尼啦
跟住又要等我哥個仔>__________<
終於等完啦~由7點15開始等到8點几
去咗海比跑到水塘
跑完唔識路豆咗好耐-.-
岩就同琳琳同埋嘉裕北上
之後又返尼去咗嘉裕屋企
見到佢侄女-----琳琳
超中意佢呀>____________<
佢真係好得意呀~佢走之前種同我飛吻呀
呀!!!!!!!!!!!愛死你啦>_________<
| | 發表時間:2010-01-31 09:15 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 30 日 星期六  |
| 2010-01-30 | 分類: 未分類 | 岩就我玩電腦架時候唔知點解部腦無聲
就叫我呀哥睇下
點知我個櫃有好多書種有個錢硬
佢一移開小小睇部主机
個錢硬就跌咗落尼
跌落佢隻眼到
流曬血~超恐怖
跟住我老豆就即刻帶佢去鏡湖到睇
返到尼隻眼貼咗紗布
好似海賊王-.-
跟住大麗尼到我到整地理
佢超now..佢呀哥拎野
佢就叫咗我呀哥:叔叔
種係好正經哥隻>___________<笑到我肚痛
跟住又出咗去揾怡姐跟住又揾莎莎去塔石
搭車搭錯車..大麗好now
去到水坑美哥度附近落車行去塔石
入到去係到整卡之後就去咗報名
我地咁辛苦去到竟然話無位
之後我地又走咗啦
返到屋企3唔多8點
無端端我細佬又係到流鼻血
超無奈
今日真係出曬血啦~
p.s.大麗~你好now呀>_________< | | 發表時間:2010-01-30 11:04 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 29 日 星期五  |
| 2010-01-29 | 分類: 未分類 | 今日上公民堂係到講9型人格
個個一見到就話我一定係第8型-.-
無奈
化學大測識.......
但係錯咗d野>_________<
跟住放學又去咗影印....買野食
返到屋企3唔多7點
沖完涼等咗陣就玩電腦
唔知點解部腦sunsun地
一按右手边架數字就即刻自動色机
直到依加已經有6,7次架啦
真係煩
種要依加一打字就無端端又有數字出現
好989似4咁3樣
搞到好不爽呀依加>_______< | | 發表時間:2010-01-29 10:30 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 28 日 星期四  |
| 2010-01-28 | 分類: 未分類 | 今日體育d男仔用頭頂球
一見到怕羞仔頂球
即刻o咀
睇佢架樣睇唔出~超勁
跟住跑都跑都几ok
中午一着件藍3就覺得細咗
捻住以為係我呀妹着咗我哥件
點知放學問返佢
佢話無
跟住一問大麗
佢都覺得佢哥件大件咗
-.-真係無奈
天日測化學
全部都係背
都唔知實際範圍係咩
佢又唔講..都唔知要温d咩
唔駛半粒中就搞掂-0-
| | 發表時間:2010-01-28 10:31 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 27 日 星期三  |
2010 年 1 月 26 日 星期二  |
| 2010-01-26 | 分類: 未分類 | 悶"
今日岩就唔知點解好搞笑
係咁笑
跟住放學陪咗秋怡去搞m記卡
原來我依+先發覺搞咗之後好低
送咗4張咩一杯野飲.包..同薯條架野
30蚊
真係覺得好低呀>________<
跟住又係咁無聊架返到屋企 | | 發表時間:2010-01-26 08:17 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 25 日 星期一  |
| 2010-01-25 | 分類: 未分類 | 今日岩就去咗影相
佢地都唔捉頭髮架
總之就唔夾上去啦
不過都係咁
悶悶悶"
放學係到織野
我無織過,,所以佢地係到教我
我係初學者,,梗係學耐d架啦-.-
我依+識織啦
但係織得好樣衰咁解
重織咗9,10次
無次成功
本來織得都几成功架
但係之後又衰咗-.-
不過算啦~我都係玩下姐
搞到愈幫愈忙
其實織野一開頭都几好玩
但係之後愈織愈眼訓
又難織wo~
咁味算lo~跟住就返屋企啦~
| | 發表時間:2010-01-25 08:27 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 24 日 星期日  |
| 2010-01-24 | 分類: 未分類 | 今日好悶呀>__________<
岩就去咗嘉裕到
見到嵐嵐(嵐嵐~i love you)
陪佢買完佢d野..去咗新苗到買野飲
見到個屎忽佬..醎濕仔同埋個淫蕩仔
跟住又去咗嘉裕屋企幫佢整d野
7點走人
好悶呀~ | | 發表時間:2010-01-24 08:08 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 23 日 星期六  |
| 2010-01-23 | 分類: 未分類 | 唉~派咗成績表
比老豆弔死
佢一天聽到係到狂鬧我
話咩之前成日出去
搞到依+成績差曬啦
以後你唔準同你d死鬼fd出去呀
-0-唉~聽到佢講野我就好嬲
初二4段都係第一名架
去到初三..第1段第2..平均分87點几
但係依+去到第2段..平均分83點几
足足退咗4分
唉~今次真係慘>_______________<
不過我覺得我有前3已經好好啦
好過其他人啦
種係到嚴
都次線架 | | 發表時間:2010-01-23 02:33 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 22 日 星期五  |
| 2010-01-22 | 分類: 未分類 | 依+唔知點解覺得c sir好恐怖
唔係好中意佢依+
放學係到等佢地咩社工開會
訓咗超耐
如果唔係睇到d人係blog到打
話天日派成績表架話都唔知呀
不過我知實差咗架
| | 發表時間:2010-01-22 08:08 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 21 日 星期四  |
| 2010-01-21 | 分類: 未分類 | 今日唔知點解好似過得特別開心咁
體育堂跑3個回圈其實都唔係好辛苦
佢地講到又咁鬼誇
下就本來miss張話作文
點解佢唔出現比個怒帝受睇住
3堂都係
但係今唔知點解好搞笑
跟住又係佢地講比班飛仔圍
聽到o曬咀-.-
笑死我啦 | | 發表時間:2010-01-21 05:24 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|