懷念初3a~!
mynamechuchu
暱稱: -________朱朱
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2010-11-07
2010-10-22
2010-10-15
2010-10-13
2010-10-11
文章分類
全部 (309)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 309
留言總數: 3740
今日人氣: 0
累積人氣: 16163
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 18 日  星期四   晴天


2010-02-18 分類: 未分類

時間過得好快-____-

真係捻都無捻過咁快到18號

唉~真係好想一直係放假呀

本來話咩今日要去姑唔知默野哥度拜年

點知等到依+種味去-0-

早知我就陪琳琳去買bagbag啦

依+都唔知話去唔去tim呀>_<

 

 

發表時間:2010-02-18 04:48 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 2 月 17 日  星期三   晴天


2010-02-17 分類: 未分類

今日成日都係屋企

我都几想出去行下架

但係因為凍得劑"搞到無曬mood

岩就我呀嬤係到狂煎年榚

食到好飽"依+好飽呀>__<

發表時間:2010-02-17 09:26 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 2 月 16 日  星期二   晴天


2010-02-16 分類: 未分類

今朝又同咗大伯佢地去咗飲茶

落到留下..哥d康奸好鬼奸呀

明明係唔識味見過架就話咩好耐無見呀

我同我堂姐見到都超無奈

係到屈我老豆比利是佢地

超屈機呀>__<

去大陸到飲茶

超貴~叫咗3唔多有70几樣-/-

跟住食曬又係到搶住要比$

最尾比我老豆搶win咗..咁又屈咗900几啦

好多野都食唔曬..比我老母打包返屋企

關雜超多人..排咗好耐,,應該有1個中架啦

返到尼又話要買相機..咁就用咗900啦

总之覺得好屈

發表時間:2010-02-16 06:18 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 2 月 15 日  星期一   晴天


2010-02-15 分類: 未分類

今朝8點几起身上大陸同d親戚去飲茶

去到見到我唯一架堂姐

同佢k咗好多野(唔會講比你地知架>__<)

跟住我怡媽超好人

比咗2封我地..每封都係100哇

跟住我架呀嬤又比咗50(我呀哥80>__<超偏心)

但係我舅母連比都唔比..超估寒>__<

跟住我地終於買咗個新屋企電話

係分開哥只>_<

不過因為太貴~比老母鬧咗

所以我地每個人又要係利是到比100當係電話架$

好心痛>____<

 

發表時間:2010-02-15 07:23 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 2 月 14 日  星期日   晴天


2010-02-14 分類: 未分類

今日成日都無咩出過街

我老豆老母超估寒..每人只係比得40

連我呀嬤都每人100呀

睇下你地几失敗

岩就我老豆叫我去媽閣到拜拜

但係我唔想就無去

老ma子話佢去完媽閣就帶我同呀妹出大陸買3

唔知佢轉咗咩死性~無端端咁好死

但係佢返到尼太岩..又唔去lu~

跟住3唔多6點嵐嵐打比我叫我過去拎honey比我架朱古力

朱古力好好食呀>______<愛死你呀~honey.嵐嵐

去到嵐嵐屋企..坐咗陣

就比老豆叫咗返去食飯

跟住就去咗大伯屋企拎利是

都係每個人40

唉~边會有人拎利是拎到咁少架

>__________________<

發表時間:2010-02-14 11:01 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 2 月 13 日  星期六   晴天


2010-02-13 分類: 未分類

朝早9點几莎莎同大麗就嘈醒我陪佢地去年宵-.-

10點几同佢就同佢地行到去...坐低係到食棉花糖

食完又係到行去新馬路..水坑美

點知超黑仔..中途行架時候無端端仆街

種跌咗20蚊tim

跟住一直係到揾揾揾...點知都係揾唔到

本來話去食金龍架

但係我無咩$$啦

所以就去咗老友記隔離到食3蚊麵

真係好低呀>___________<

跟住又行去佑漢到食餃子

食完去咗大麗屋企吹水...

超搞笑..莎莎話要拉頭髮..

咁我味拎尼玩lo..點知拉到飛起曬

笑死佢地>_________<

跟住返到屋企

honey同我講話問我要唔要朱古力

我話要..但係岩岩先返尼又出去

所以佢話留返比我..天日比先我

愛死你呀~honey

 

發表時間:2010-02-13 04:10 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 2 月 12 日  星期五   晴天


2010-02-12 分類: 未分類

今日朝早出咗去拍片

點知出到去等哥2個細佬等咗成粒中

出面又超凍wo

等完就上咗去佢地架fd屋企簡歌先

佢地哥班潮仔...首首歌都味聽過

簡到一首歌(佢地都係唔識)狂叫佢地唱出熟d

跟住我睇住佢地係到排美術..

唔係講笑~笑死我啦>___________<

點知原來出尼=無出

默都無做過..又問唔到人借相机

跟住唔想咁快返去就去咗嘉裕屋企

陪到佢佢返大陸架時候我又走啦

-.-返到尼真係悶呀

發表時間:2010-02-12 05:08 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 2 月 11 日  星期四   晴天


2010-02-11 分類: 未分類

尋日我真係火得劑

我覺得我尋日打架blog好絶

係尼度...講聲sor

真係唔好意思啦~不過我依+都無野啦

算啦~船到橋頭自然直...唔拎都拎咗咯

真係好多謝尋日關心我架人

-.-搞到個個人都係到問我咩事咩事

因為尋日激咗老豆...所以今日係屋企做宅女

聽日朝早做音樂=.=

雖然唔知佢地點拎到部相机返尼

依+日日都飲茶茶子....搞到依+又肥咗

真係唔係講笑

今日見到莎莎自己剪架頭

一直係到狂笑

不過講真..莎莎~我真係覺得你瘦咗呀

你要教教我先得啦>____________________<

發表時間:2010-02-11 07:51 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 2 月 10 日  星期三   晴天


2010-02-10 分類: 未分類

岩就4點几叫琳琳陪我出去買3

買完返尼上msn

婷婷就同我講我部相机比某某拎咗返鄉下

弔你呀~!你食屎啦

边撚個話可以比你拎返去呀

我唔駛用呀~我老豆老母唔駛用呀

音樂拍片得我一個有相机炸

比撚咗你我拍毛毛呀

你係唔係有病呀

你边隻耳聽到話我可以比你拎返鄉下架

你當我傻架

你係連打都無打過尼問我lor~

你話打咗都好d啦..但係你無lor~

唔係架話我都唔會咁撚輕啦

你食屎大架

如果我唔問婷婷我部相机架話

咁我都唔知

你返鄉下大曬呀

弔柒你咩~!又唔知你几時返尼

如果你遲返架話咁我係唔係成世都唔駛拍呀

你依+玩曬啦

我依+係比面你先唔爆你名出尼架

我真係味試過咁樣lor~

中午我先同我老豆噪完尼

佢話以後都唔比我出街

依+尼樣野比佢聽到

咁我成世都唔駛出啦

我今次實比佢弔柒啦

你係唔係有問題呀~睇e生啦

你係唔係白痴尼架

如果可以我依+真係想打9你lor~

p.s     cm架人唔好幫佢講野

唔係架話打埋你地

 

 

 

發表時間:2010-02-10 09:04 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010-02-10 分類: 未分類

尋日8點半去到龍m..

跟住行去水塘到

行到去都3唔多9點-____________-

跟住就開始拍美術

因為燈光問題..搞到超靈異

笑死我地呀>__________<哇卡卡

最死係我係男次拎机影佢地

跟住成日又有其他人要去次所

佢地個個一見到我係o曬咀

出入入咗好多次

煩-_____________-

11點几終於拍完搞掂啦

收得工....真係開心死我呀>_______________<

發表時間:2010-02-10 01:20 PM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 2 月 9 日  星期二   晴天


2010-02-09 分類: 未分類

超佩服自己

4點中起身叫人起身

5點行到去佑m...跟住又行去龍m

跟住又行去環m架隔離架東方明珠車站

係哥度拍美術..拍咗3唔多8點

又叫埋婷婷落尼搭車去松山到拍

去到無今朝早架mood..又話night拍

落到去見到李小凡同佢架呀b同埋老婆

好搞笑>__________<

跟住又行返尼

3唔多12點返到屋企

---------跟住就悶啦--------

依+等梗8:00p.m去龍m等

遲到請食野

good~!

發表時間:2010-02-09 05:34 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 2 月 8 日  星期一   晴天


2010-02-08 分類: 未分類

今日朝早去咗幫呀婆打掃~

個呀婆好好人~我地掃完佢種請我地食餅呀

>______________<跟住見種有時間就去咗另一間

第二間個呀伯好膠..佢話哥水龍侯唔可以開

但係我地無開..佢以為我地有開

係到發脾氣..叫我地出尼出尼出曬尼

-_________-o曬

跟住岩就同恩姐..嘉裕食完野就係到吹水

吹到一陣我返屋企換3陪嘉裕去新馬路睇鞋

一去到佢屋企佢訓到成隻死豬咁..

陪佢訓到5點几佢終於肯起身換3

跟住陪佢買完都8點几..

返到尼係到k話几時做報告

佢地有d話朝早出唔到尼...跟住有d又話要返鄉下

跟住就話天日朝早4:40出尼打

超cool~

唉~真係煩呀>____________<

 

發表時間:2010-02-08 09:58 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 2 月 7 日  星期日   晴天


2010-02-07 分類: 未分類

妖~今朝早一早就去拉頭髮

去亞細亞到拉~

因為之前聽d人講話哥度好

跟住味去哥度lo

拉完之後都唔好架

拉咗同無拉3唔多...又咁鬼貴wo~

剪又剪得衰過人wo

搞到我依+個頭超柒lo

頂~以後都唔去哥度拉啦

边撚個話哥度好架打7佢

返到尼種要落大雨

妖~種之依+超後悔啦

以後都唔聽人講啦>______________<

發表時間:2010-02-07 04:13 PM  [ 訪客留言(19) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 2 月 6 日  星期六   晴天


2010-02-06 分類: 未分類

今日本來話要去拉頭髮架

但係因為琳琳架表姐要返學

所以就變咗聽日去啦

佢種叫我天日9點去到佢到

大佬呀~難得放假..訓多陣都得掛

岩就陪琳琳同嘉裕去咗買3

佢地就好啦~佢地買到

得我買唔到>_____________<

本來我都無捻過要買架

但係見到佢地係到買

搞到我都想去買..但係都睇唔岩

我老ma子太好啦~我聽日要去拉頭髮

佢尋日種比定200几我

HaPpY>________<

 

發表時間:2010-02-06 08:23 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 2 月 5 日  星期五   晴天


2010-02-05 分類: 未分類

好日超黑..小息架時候山山係到搞我條裙

跟住我講咗句"弔你呀"

岩岩好呀sir入咗尼..佢o咗咀望住我

我地又o咗咀望住佢

跟住呀sir又好似無咩野咁走咗

但係大麗同山山係到狂笑

超gap lo~

>____________<好衰呀

-------------------------------------------------------------------------------

yeah~終於放假啦~

>________<但係有好多報告要做呀

天日如無意外就可能會出去拉頭髮架啦~

边個要出街架記得call我呀

>_________<

 

發表時間:2010-02-05 05:46 PM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 2 月 4 日  星期四   晴天


2010-02-04 分類: 未分類

悶悶悶"

今日好悶呀

係到捻緊放假有咩做

其實依+捻起好似又無咩做咁

想同人出街

但係1個2個都話要返大陸~

跟住又話要做報告-.-

唉~天日最後1日啦~

做低物理佢

發表時間:2010-02-04 07:02 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 2 月 3 日  星期三   晴天


2010-02-03 分類: 未分類

今日英文識

歷史架分數搞到我有小小架失望

不過算啦~

今日係到話叫埋大麗參加讀誦

真係笑死我

大麗呀!你都要參加呀>_____________<

發表時間:2010-02-03 06:56 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 2 月 2 日  星期二   晴天


2010-02-02 分類: 未分類

數學都ok咁啦

不過都起碼會拎到8字頭

今日係到k美術哥個短片

笑死我

跟住語文同地理都尼咗d台灣架尼講書

語文哥個講野好細聲

地理哥個有1個身材超正

我一直係到睇緊佢架身材

但係佢有時自己講下會自己係到笑

-___________________-

跟住放學同秋怡去咗望下到借書

超好~睇咗好耐先睇到有1篇篇架英文書

跟住又借咗其他書

係望下到借咗4本

係學校到又借咗3本

-________________-

放假有排睇

發表時間:2010-02-02 07:00 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 2 月 1 日  星期一   晴天


2010-02-01 分類: 未分類

今日歷史係到狂讀

都識識地架-____________-起碼有8字頭先啦

個死人怒帝受逼我參加讀誦

比張d野我簡-.-見到真係好無耐

中午架時候因為某d事~搞到我好衰呀>_________<

跟住放學又去見嘉裕架侄女

我將我架初吻比咗佢呀>___________<

好開心呀

天日測數學

語文水平低得劑京唔明佢哥題up默

岩岩睇完海派甜心~大結局尼架>_______________<

依+睇跟梗下一站幸福^_______^

 

 

發表時間:2010-02-01 08:03 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 1 月 31 日  星期日   晴天


2010-01-31 分類: 未分類

朝早陪咗now妹去跑步

我可以肯定

今次係我等人等到最耐架一次

等到佢3唔多半粒中佢中於肯落尼啦

跟住又要等我哥個仔>__________<

終於等完啦~由7點15開始等到8點几

去咗海比跑到水塘

跑完唔識路豆咗好耐-.-

岩就同琳琳同埋嘉裕北上

之後又返尼去咗嘉裕屋企

見到佢侄女-----琳琳

超中意佢呀>____________<

佢真係好得意呀~佢走之前種同我飛吻呀

呀!!!!!!!!!!!愛死你啦>_________<

 

發表時間:2010-01-31 09:15 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 1 月 30 日  星期六   晴天


2010-01-30 分類: 未分類

岩就我玩電腦架時候唔知點解部腦無聲

就叫我呀哥睇下

點知我個櫃有好多書種有個錢硬

佢一移開小小睇部主机

個錢硬就跌咗落尼

跌落佢隻眼到

流曬血~超恐怖

跟住我老豆就即刻帶佢去鏡湖到睇

返到尼隻眼貼咗紗布

好似海賊王-.-

跟住大麗尼到我到整地理

佢超now..佢呀哥拎野

佢就叫咗我呀哥:叔叔

種係好正經哥隻>___________<笑到我肚痛

跟住又出咗去揾怡姐跟住又揾莎莎去塔石

搭車搭錯車..大麗好now

去到水坑美哥度附近落車行去塔石

入到去係到整卡之後就去咗報名

我地咁辛苦去到竟然話無位

之後我地又走咗啦

返到屋企3唔多8點

無端端我細佬又係到流鼻血

超無奈

今日真係出曬血啦~

p.s.大麗~你好now呀>_________<

發表時間:2010-01-30 11:04 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 1 月 29 日  星期五   晴天


2010-01-29 分類: 未分類

今日上公民堂係到講9型人格

個個一見到就話我一定係第8型-.-

無奈

化學大測識.......

但係錯咗d野>_________<

跟住放學又去咗影印....買野食

返到屋企3唔多7點

沖完涼等咗陣就玩電腦

唔知點解部腦sunsun地

一按右手边架數字就即刻自動色机

直到依加已經有6,7次架啦

真係煩

種要依加一打字就無端端又有數字出現

好989似4咁3樣

搞到好不爽呀依加>_______<

發表時間:2010-01-29 10:30 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 1 月 28 日  星期四   晴天


2010-01-28 分類: 未分類

今日體育d男仔用頭頂球

一見到怕羞仔頂球

即刻o咀

睇佢架樣睇唔出~超勁

跟住跑都跑都几ok

中午一着件藍3就覺得細咗

捻住以為係我呀妹着咗我哥件

點知放學問返佢

佢話無

跟住一問大麗

佢都覺得佢哥件大件咗

-.-真係無奈

天日測化學

全部都係背

都唔知實際範圍係咩

佢又唔講..都唔知要温d咩

唔駛半粒中就搞掂-0-

 

發表時間:2010-01-28 10:31 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 1 月 27 日  星期三   晴天


2010-01-27 分類: 未分類

天日一測就測3科

好彩我全部識曬

跟住天日又上體育堂啦

真係悶"呀

 

發表時間:2010-01-27 08:15 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 1 月 26 日  星期二   晴天


2010-01-26 分類: 未分類

悶"

今日岩就唔知點解好搞笑

係咁笑

跟住放學陪咗秋怡去搞m記卡

原來我依+先發覺搞咗之後好低

送咗4張咩一杯野飲.包..同薯條架野

30蚊

真係覺得好低呀>________<

跟住又係咁無聊架返到屋企

發表時間:2010-01-26 08:17 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 1 月 25 日  星期一   晴天


2010-01-25 分類: 未分類

今日岩就去咗影相

佢地都唔捉頭髮架

總之就唔夾上去啦

不過都係咁

悶悶悶"

放學係到織野

我無織過,,所以佢地係到教我

我係初學者,,梗係學耐d架啦-.-

我依+識織啦

但係織得好樣衰咁解

重織咗9,10次

無次成功

本來織得都几成功架

但係之後又衰咗-.-

不過算啦~我都係玩下姐

搞到愈幫愈忙

其實織野一開頭都几好玩

但係之後愈織愈眼訓

又難織wo~

咁味算lo~跟住就返屋企啦~

 

發表時間:2010-01-25 08:27 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 1 月 24 日  星期日   晴天


2010-01-24 分類: 未分類

今日好悶呀>__________<

岩就去咗嘉裕到

見到嵐嵐(嵐嵐~i love you)

陪佢買完佢d野..去咗新苗到買野飲

見到個屎忽佬..醎濕仔同埋個淫蕩仔

跟住又去咗嘉裕屋企幫佢整d野

7點走人

好悶呀~

發表時間:2010-01-24 08:08 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 1 月 23 日  星期六   晴天


2010-01-23 分類: 未分類

唉~派咗成績表

比老豆弔死

佢一天聽到係到狂鬧我

話咩之前成日出去

搞到依+成績差曬啦

以後你唔準同你d死鬼fd出去呀

-0-唉~聽到佢講野我就好嬲

初二4段都係第一名架

去到初三..第1段第2..平均分87點几

但係依+去到第2段..平均分83點几

足足退咗4分

唉~今次真係慘>_______________<

不過我覺得我有前3已經好好啦

好過其他人啦

種係到嚴

都次線架

發表時間:2010-01-23 02:33 PM  [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 1 月 22 日  星期五   晴天


2010-01-22 分類: 未分類

依+唔知點解覺得c sir好恐怖

唔係好中意佢依+

放學係到等佢地咩社工開會

訓咗超耐

如果唔係睇到d人係blog到打

話天日派成績表架話都唔知呀

不過我知實差咗架

 

發表時間:2010-01-22 08:08 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 1 月 21 日  星期四   晴天


2010-01-21 分類: 未分類

今日唔知點解好似過得特別開心咁

體育堂跑3個回圈其實都唔係好辛苦

佢地講到又咁鬼誇

下就本來miss張話作文

點解佢唔出現比個怒帝受睇住

3堂都係

但係今唔知點解好搞笑

跟住又係佢地講比班飛仔圍

聽到o曬咀-.-

笑死我啦

發表時間:2010-01-21 05:24 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]