唉!明知自己老架啦!又玩得咁盡!不自量力既後果.....就係身心痛苦...唔好學我!
呢兩日去camp, 班學生呢!一時好又一時唔得, 激氣~我都係抵唔住氣講左d「肺話」, 收到幾多就要睇大家造化啦!
但有幾個位..我一定要寫寫架>......
1. 被人點名做試範,你唔想咩,但咁多個人唔點,係要點你?..理由一: 睇得起你, 咁就梗係恭喜...理由二:唔專心,放棄,影響事氣...所以要你做番好...(咁你睇下自己係邊樣)
2. 你要人尊重...唔洗講咁多..你尊重左人未...唸唸...
3. 學野盡力盡心...如果唔係將來你一定有好大的損失(你估計唔到)
總之, 凡事有因果循環, 有因必有果.....緊記 |