| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
今晚第一晚開工!  |
分類: 未分類 |
唉!!!!!!!唸起晚晚都要過橋反工就煩啦!!
希望快小小習慣啦!!!!!!!!!!
同fd又小見左!!特別係老婆-3- 不過出黎搵錢係咁+啦!!!算啦
走啦!!!去開工啦!!!
|
| 發表時間:2008-09-24 09:22 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 16 日 星期二  |
無聊ge日子!!!!!!!!  |
分類: 未分類 |
中秋戈日 肥o抄左車!!希望佢快d好反啦-3-
但係應該都無咩事+啦!.....今日中午幫老婆寫e生paper
之後...反左屋企訓到4.15.,,,,,又渣車去接佢放學!!之後車左佢去下環街飲野!係呀星屋企樓下見到呀羊2公婆!同埋肥肥肥妹仔!
......之後我自己番屋企-3-悶悶悶!!!!!!! |
| 發表時間:2008-09-16 06:04 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 10 日 星期三  |
改了電話號瑪!  |
分類: 未分類 |
各位朋友,,我改了電話號碼!
應該以後都用戈個號碼+啦!!!!!!!!!
請大家記底 62281322
由明天11.00後開始通用!!!!!那663123xx那個你們就不要打了!
會是我媽媽听的喔!
ps: 傻老婆,我知你有心啦!!我知你錫我+啦!唔好亂買野比我呀!唔想哂你錢!
你乖我就開心啦!
|
| 發表時間:2008-09-10 11:14 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | »
|