| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 9 日 星期四  |
星期6放假  |
分類: 未分類 |
唉!!!!!連日開通消 星期6請番日假同d fd出去食下飯 吹吹水先!!!
最近都係咁啦!!開工>訓教>食飯>開工>訓教>食飯-3-
再唔係就同老婆傾下電話咁啦!好平凡 但係都好悶!.....
我覺得讀書ge日子真係好開心,好多私人時間,出左黎做野之後,想放假又驚放錯時間!
想搵老婆,兄弟,無時間, 唔係訓教就開工.....好懷念之前呀!
但係記然自己間左lee條路.....f3畢業就唔讀!!!!就要努力去做我e+ lee份工做落去!!
學好d野!!!有一技之長!!!!!!!!
打住咁多先啦!^^
|
| 發表時間:2008-10-09 09:39 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 4 日 星期六  |
又要開始努力番工!!  |
分類: 未分類 |
哈哈!!!!!!!
之前同老婆上酒店玩!!戈時同甘元妹妹!!影左d photo
!!!有一張同呀妹親熱左小小!!哈 老婆唔好介意wo^^
因為佢係我呀妹ja!
老婆都好似同甘元都影左好多+bo-3-
pt比大家看看先!!!!!!!!!!!!!!!!!!!去photo!!!go
第1張-我同甘元妹妹! 第2張-都係!!!!! 第3張-老婆同呀妹!!! 第4張-都係!!
婆 |
| 發表時間:2008-10-04 01:06 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 3 日 星期五  |
老婆住戈間大夏-3-  |
分類: 未分類 |
今日老婆bb番屋企戈時話我知!!佢屋企樓下貼住!!!(本大夏有色狼,各位女士小心)
嘩!!!!!屌佢!!!我一听到就心唸!!!無撚野呀ma!<<<<色狼>>>>
可借我又要番工!!老婆放工戈時又好晚啦!!真係好擔心佢呀 唉!!!!
今晚我放假!專燈去接老婆收工!!送佢上樓!!-3- 好無奈見唔到條死色狼!!
如果唔係!!我唔打7到佢爆江唔7姓黃!! d死人大陸佬!!走黎澳門搞搞陣!!!
ps: 老婆豬!!你唔好話擔心戈樣 擔心那樣!!如果你真係晚回家!就打比我d兄弟啦!
呀星又好!!肥o又好!!叫佢陪你番屋企!佢地無問題+....知唔知?-3- 我唔想你有事! |
| 發表時間:2008-10-03 01:20 AM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 25 | »
|