| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 4 日 星期二  |
唉!!!頂唔信!!拿2日假先!  |
分類: 未分類 |
yeah 同公司拿左11月8~9號放假!!!
8號晚 同老婆去美食節......想一起去ge兄弟就黎啦!!
反正都好多日無放假比自己休息下啦!.....又好內無陪bb啦!!
bb有時我知佢都幾辛苦+ 佢又要反工 反學! 我地又小見!!佢放星期6得閒 又要去陪我-3-
今似我要陪番佢啦!!哈哈
有時唸番起!!都同bb 6個月啦!!佢仲係一直咁乖!!不竟有是都會唔乖ge!
但係佢肯改 我已經好開心! so我真係好想做d野另佢開心 買d野哄下佢,,,
有時我真係可能過份擔心! 佢番學都要叫佢小心過馬路-3- 收工番屋企一定要打比我!
但係.我真係唔想佢有d咩事!!bb係我心中ge地位有好似我屋企人咁!好想永遠同佢一起!
仲有班兄弟, 你地讀書ge就比心機 ,無讀ge就搵番份好工! 搵多個錢!儲起佢 一定有用+
好啦!!!我都好內日無打日記啦! 打住咁多先!
|
| 發表時間:2008-11-04 09:53 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 31 日 星期五  |
出左涼又要為新ge一個月努力!  |
分類: 未分類 |
尋日放工去左下環街!..搵班兄弟食飯!!!仲有老婆豬!!
不過老婆有d野唔係好乖!...算啦!你一定要改呀^^.....!!!
呀羊好慘呀....又比交通足左佢1200元!!仲比d仆街介爆左個車座-3-音公!!破財啦!!
肥o就經常唔番學 都係唔乖呀!哈哈!!!
有photo...係我同老婆影ge!!
|
| 發表時間:2008-10-31 10:29 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 28 日 星期二  |
燒燒生日!  |
分類: 未分類 |
尋晚燒燒生日!!!我同老婆 豬展 +飛 傻鵬 小雨姐姐 呀思 甘元 周寶!!!
11點幾上左去開左酒店之後!!!就塔的士去老坦v8.....之後見到燒燒仔 同大+姐!!馬馬!
哈 好內無見佢地lu!!之後玩到5點到 我地回酒店!!!之後朝早9.00鐘到番澳門!!!!
老婆陪我訓到3.40分佢去番工!!!!之後我自己訓到晚上9.45分到起身!!!老婆唔記得打比我叫我起身-3- 無奈!!
之後我老豆係大陸番到屋企!!!佢話我3叔比左張支票hk 10000元比我exam私+車!!!!!哈 真係開心啦!!!唔洗自己比!
听日去入品!!!!
仲有我同fish 6個月啦!!!!!!^^ |
| 發表時間:2008-10-28 10:24 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 25 | »
|