| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 19 日 星期三  |
我對你 不捨不棄  |
分類: 未分類 |
今似ge日記主要係同bb講,
bb當我尋晚寂寞咁番工同等你個信息ge時間! 我真係好想知你會點答我3個理由!
當我see完個信息之後,我有一仲感動從心內散發出黎! 因為我知道 你為左我改變左自己好多!
我好清楚 以往的你跟本係一個大小姐! 唔準人理你任何野 包括家人 同男友!
而且係一個十分鐘意去玩ge女仔!!!而你同左我一起之後,,,你大個女左!乖左好多!
須然初初係都有唔乖!!但係我覺得我自己有能力慢慢去改變你!!真係好開心,,,,so你都要比d信心我!唔好懷疑我!
我講過老公一定會買隻鑽石介指比你 來證明我對你ge詻言(4年之約) 希望你都唔好另我失望!
另外須然條街出面的確係有好多更+樣貌比你更好ge女仔!但係并唔等於佢地有你係我心內ge位置同埋一個咁乖ge女朋友!
你都有提過 你唔想傷我 and 唔想比我傷!記然係咁 點解要傷le?^^ 不如恩恩愛愛到永遠啦!>3<
寧♥fish
|
| 發表時間:2008-11-19 10:31 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
平淡!  |
分類: 未分類 |
之前2日大假放完之後....當然又要開始努力番工啦!
要等到25號+飛生日先可以再放假啦!.....辛苦死 連開14晚工啦!
如果唔係個個星期6都有bb陪下我!我唸我一早頂唔信lee d日子!!!so bb你係我ge支柱呀^^
希望你唔會覺得用左星期6的假期陪我會悶啦!......最近好凍...特別係渣車過橋ge時間,又大風,又凍-3-
好彩bb買左隻手密比我帶,,,,佢仲係到織項巾比我tim 哈哈 [特別暖戈仲]!佢仲話咁大個女第1似織比男仔tim
听落個心真係有點甜>3<..........仲有我尋晚看呀羊日記知道佢又出左d事!!希望佢快d搞店番佢 唔好再破財啦!
最後係到叫大家..著多d 3........天氣寒冷呀!!!唔好凍壞身體! |
| 發表時間:2008-11-12 10:19 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
美食節!  |
分類: 未分類 |
尋晚放假啦!同呀星..and老婆去左美食節!之後再打比+飛!!
食左d好無聊ge野之後.....我地就係咁行行行....無野做!!!好多人呀-3-
仲有尋晚開始好寒冷......渣車凍到我飛起!!!好彩有bb係後面抱住我ja!哈
去到11點幾....12點之後......
同呀星and..bb過左皇朝!!!肥o..豬展...呀羊 momo話去唱k!
之後bb係2點幾戈時話好想訓教...-3-
so同bb走先!!!番左去我屋企訓啦!.....仲有今晚都放假...听日去抽血驗身體!無奈
the end! |
| 發表時間:2008-11-09 08:24 AM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 25 | »
|