| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 18 日 星期四  |
無聊的數天!  |
分類: 未分類 |
昨天下午跟老婆有些罵叫.....!
當然大家都有自己的到理吧? 但係我唸應該唔會傷到任何感情吧?bb^^
尋晚同bb傾計 佢話見到個信息就係到笑! 唉! 有點覺得你好姦-3-!
沒什麼特別事情 仲有就係我買左條 金鏈 5000元 -3- 無哂錢洗lu!
27號先出涼 慘死!
|
| 發表時間:2008-12-18 10:06 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 9 日 星期二  |
2日假玩完左LU!  |
分類: 未分類 |
6~7號放左2日假,,,,,,,,,覺得好輕鬆!
老婆bb佢星期6 日 一 都陪我,,,都幾開心+.....平時咁小見佢 ! e+可以同佢一起3 days!
星期6晚同班兄弟去左唱k forever!.....唱到4點到渣車 同bb一起番我屋企訓!!小小酒都無飲!!勁呀le!哈
之後訓到星期日中午 bb去番工!!我就同+飛出左大陸食飯!!開左間酒店玩左陣!
之後我10.00回澳門接bb放工,, 車埋佢去關口上大陸玩....戈晚都ok悶啦!
之後星期一 中午12.00 同+飛and bb係大陸食餐飯 買左張psp 8g卡
之後同bb回澳門 then 同bb訓到晚上10.00到 我就準備番工!!!bb佢就番屋企 因為佢听日要番學啦!
ok happy啦! 有佢陪左我3日,,,真係好開心 因為我地好內都無咁ge時間一起啦!
多謝你呀 老婆b ^^ |
| 發表時間:2008-12-09 09:47 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 26 日 星期三  |
+飛生日快樂!  |
分類: 未分類 |
尋晚+飛生日去左老坦v8搞!!!!!!!
中午就同佢上左去國太開酒店 我係酒店訓到8.00 之後一班人同+飛去食飯!
之後去v8之前打左個電話比bb!!!等佢安心d 就坐車去v8!!!
去到玩到無幾內 呀鵬唔見左電話 我幫佢搵點知比支釘正穿左隻手指-3-...唉 已經夠黑!點知
仲有新買ge 3....又正到係哂獵.....要拿去洗-3- 不過都玩得好開心!!!
不過經過尋晚之後我發覺 我hi大左戈時! 個埸係有好多女 但係我個心一直都好挂住老婆bb-3- 完全唔想溝女!
我e+先發現bb係我心中ge重要性!! 我唔係哄你!我係認真+
ps: 老婆我會珍惜你+ 只要你唔變 我會為你做任何野! 唔洗擔心我會變! 因為我對你GE愛係99.9 仲有0.1係留比自己^^
SO你都要珍惜老公呀!! 老公會努力儲錢4年後要你做我GE黃太+ ^^
唔知你肯唔肯le.......................................???????????????????????
??????????????????????????????????????????/
|
| 發表時間:2008-11-26 03:11 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 25 | »
|