點解會咁悶+,,,尋晚出左去冷車!!!同呀星同肥o mom冷左一陣就走左啦!!
車住條魚魚(老婆)哈哈,,,肥o一黎到就係到講喊濕野lo-3-無奈
不過又好好笑wo.....得3+車不如唔冷啦!!!就坐左係到吹水!
姐夫28號晚生日,,,叫我上色日情懷.....唔知去唔去好le,,,,
姐夫佢地d年齡又大我咁多,,,岩唔岩玩都唔知!!無過應該有無限k......但係都唔岩我啦!3行爆k的我!!無奈!!
如果係去可能帶埋魚魚去!!哈,,,,,,致於我親呀妹就一定好想去+啦!佢咁鐘意浦!
尋晚@@去呀羊屋企 食旦糕,死肥o..點食都唔飽--------,之後回了家訓教...哈!
朝早起身!!大陸的姑姐去了我屋企,,,之後+姐又番左黎!
+姐比左400元我!!之後我陪+姐出左去行左陣街!!!上到去信達有間野##
見到條[連]好靚!!!入面粒水晶好q-3-......so買左佢!!!送比 [老婆bb]...都係想哄下佢開心ja 點知......
老婆你以後講野唔好咁難听好無呀?=''= 講真!!!我真係唔係咁好死+渣!!-3-
................... by寧
最近咁多人玩!!!咪開番個黎玩下lo !哈 ,,,,反正平時上網都無咩做!...
好啦!開始講下最近做左d咩先,,,尋晚展哥哥條7頭生日!so 同班兄弟同老婆去左唱k..興足佢19生日!
嘿嘿!!!唔講都唔知呀,,,,死豬展佢19呀le 佢之前打機比人查證+!!!!
不過我唸我最期待ge都係 8月6~7~8號ge長隆3日遊! 一定好好玩ja!!
最重要係兄弟同老婆都一起去先好玩呀ma!....唉!玩埋戈3日要開始努力工作啦!!
唔可以再咁無能@@........最後係到祝肥o同芬姐姐快d係埋一起啦!
by寧