| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 28 日 星期四  |
2008 年 8 月 24 日 星期日  |
悶悶悶!  |
分類: 未分類 |
尋日老婆發燒仲未好反!!佢去左我屋企! 同佢訓左陣啦!哈
之後晚上我提議叫埋班fd去冷車-3- 好on9呀!!! 本身好地地 之後落超大雨lo
林到我地班野都濕哂啦!真係天有不測之風云!so 去到下環街停底+車!!d雨細左小小之後!
老婆自己行回家!!我就著住見 雨e 渣車沖番屋企!沖過涼!4點幾先訓
今日1點又比呀媽嘈左起身!食飽飯之後又online....悶悶悶!!
之後打比老婆 佢話出大陸同隻miki行街! 咁我咪自己一個係屋企再悶下lo
點知悶到e+ wo...傻9左啦! 打下日記算! |
| 發表時間:2008-08-24 09:12 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
又無聊一日  |
分類: 未分類 |
朝早呀媽反左澳門..叫左我起身!!
之後上網!食飯!!!!中午4.00陪呀媽去買送!!因為佢唔舒服!!哈
我係咪好乖le!...之後又上網!...到左11.00到渣車去星哥屋企樓下搵呀星,,肥o,,豬展!之後去16浦入油!!比交通查證lo!
再去老婆屋企車埋老婆 去食野!!!叫左好多野食lo!!!飽到死呀!
食野戈時係咁講笑!!死肥o 多左個花名叫!!!hello 第第!!!!!哈哈 !
之後我地落左湖坐!!吹下水啦!!!再車老婆番屋企!!!
之後再車埋豬展番屋企!!!我自己先番到屋企lo!!!.....番到屋企係msn大吹水!!!!
e+ 打日記!!!!!!!!the end!!!!!!!!!!!! |
| 發表時間:2008-08-22 04:16 AM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | »
|