竟境搞什麼.......
辛苦左一個月.....一出糧又爆廠!又比家用,,, 又要換車證 又搞保險!又交戈樣又交那樣!
又要填番1500入銀行!....唉,,好灰暗!
真係咁搞 到那天我如何送那個給bb....但係我講過ge野一定做到!
從今天開始 小出去玩d 唔好洗d無為ge錢!,,,,,我知道我已經大個了!
什麼事都要自己解決 不像從前,,,,去較別人! 未來的路總是長,,,如果有可能的話?
跟bb的路更長,,,要學會(解決)煩惱!...不是推去給別人....回想之前 覺得浪費太多時間和機會!
肥o說玩是他天性!我有點不了解 我覺得玩有用嗎? 閒置時去玩玩的確是對的....
但,,,,請大家都唔好再浪費時間啦 而且有機會一定要找住他 懂得找住任何機會先會有好的未來!
希望bb和朋友唸法可以跟我一樣 只懂玩真的沒什麼用! 現在我要珍惜的是我父母,,愛情,,友誼....和錢財!
特別是友誼,,,希望真的是不變,,,因為可能在你們心中 侮個兄弟的地位都是不同吧! 但是在我心內 你們都對我重要 一視同仁!
不要因為一時 不覺意的行為 另大家的心有所淡忘!.......好啦 今似寫住咁多! |