. ! NENG- FisH♪'
neng93262555
暱稱: w-寧
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
點解人係有煩惱?
聖誕啦
wish
24~25去泡溫泉
e+d野真係貴!
好友名單
2009 年 1 月 8 日  星期四   寒冷


好平靜! 不安 分類: 未分類

最近沒什麼新事情發生,,,侮天都是工作  and zzzzz

仲有一個星期係我生日  21..啦!  但是好像比起之前都沒什麼特別....

21又怎樣....只是和bb的年齡又拉遠了?環是我真的大個了? 剛出來工作不久的我 

總是挂念著以往在校園的生活-3-....唉!   那時的我 要看人臉色嗎? 要受氣嗎? 須然出來工作就是這樣....

但是...有時候連公理都埋沒了,,可以出一點聲嗎? 如果你生來從未給別人臭屌過 你就出聲吧!

現在的我  寂寞時寂寞  勞累時勞累   真是十分厭倦了...但都要迫著自己去習慣,,習慣那工作時間,...人物...等等

但是路是我自己選擇的,,,可以怨誰?   只希望父母身體健康, 友誼永固 , bb對我不變 , 我想未來應該會不錯吧?

其實自己的生日應該開心點  何須這麼愁緒?  我環是學著看開一點吧!....因為社會上是沒有不勞而獲的人....

珍惜開心的光陰已經很美麗!      

ps:最後我16號晚會搞唱k  15號晚正日出去飲野..^^

 

發表時間:2009-01-08 09:52 AM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 30 日  星期二   雨天


唉!!!! 鬱悶 分類: 未分類

竟境搞什麼.......

辛苦左一個月.....一出糧又爆廠!又比家用,,, 又要換車證 又搞保險!又交戈樣又交那樣!

又要填番1500入銀行!....唉,,好灰暗!

真係咁搞  到那天我如何送那個給bb....但係我講過ge野一定做到! 

從今天開始  小出去玩d  唔好洗d無為ge錢!,,,,,我知道我已經大個了!

什麼事都要自己解決  不像從前,,,,去較別人!  未來的路總是長,,,如果有可能的話?

跟bb的路更長,,,要學會(解決)煩惱!...不是推去給別人....回想之前  覺得浪費太多時間和機會!

肥o說玩是他天性!我有點不了解   我覺得玩有用嗎? 閒置時去玩玩的確是對的....

但,,,,請大家都唔好再浪費時間啦   而且有機會一定要找住他   懂得找住任何機會先會有好的未來!

希望bb和朋友唸法可以跟我一樣  只懂玩真的沒什麼用!   現在我要珍惜的是我父母,,愛情,,友誼....和錢財!

特別是友誼,,,希望真的是不變,,,因為可能在你們心中  侮個兄弟的地位都是不同吧!  但是在我心內  你們都對我重要    一視同仁!

不要因為一時 不覺意的行為  另大家的心有所淡忘!.......好啦  今似寫住咁多!

發表時間:2008-12-30 09:44 AM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 26 日  星期五   晴天


聖誕快樂!! 愉快 分類: 未分類

請左2日假過聖誕節!  都係bb陪住我!!

24號晚搵左班兄弟出去! 25號晚無野做  bb係我屋企陪我過!

thanks bb....有你另我不再寂寞>3<

發表時間:2008-12-26 02:43 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]