. ! NENG- FisH♪'
neng93262555
暱稱: w-寧
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
點解人係有煩惱?
聖誕啦
wish
24~25去泡溫泉
e+d野真係貴!
好友名單
2009 年 1 月 28 日  星期三   寒冷


新的一年 愉快 分類: 未分類

年30 初1 and初2我都放假!!!

30晚番左大陸收利是...哈哈   收獲ok啦!....

之後初1   6.00到番左澳門,,8.00去接bb放工  之後同佢去左m記食野!

就上大陸去焦點浦...keke  好內無去啦  因為bb想去 so專燈為bb吹雞開訪去玩..!!

古唔到bb爆左嘔左幾似之後  我照顧完佢之後   就到我自己爆!!係d場比人台回酒店...無奈!!

真係第1似lo....之後係酒店同bb訓到中午3.00到就同bb番澳門去我屋企!!!呀思同飛仔去左買野打邊勞!

bb係我屋企訓教!!!我就渣車去左pizza hut搵肥o 同呀星  呀羊同雪糕 rainbow 食野!....賣單600幾  aa制  哈!

之後去左呀星屋企祝賀佢地一家人 哈哈!!!!......then  我就渣車回家....bb都訓死左!!!我地訓到晚上12.00幾,,,

我+姐收工番左黎   之後我+姐  呀思  飛仔同bb  一起係我屋企打邊勞!!!好好味!

lee  3日假真係好開心  (bb我發覺已經更愛你了)^^   不過今晚又開始要番工lu  .....又要連番17日工先放情人day...!!!

音公死-3-!!!!!!!!!!the end

發表時間:2009-01-28 10:03 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 18 日  星期日   晴天


my b day 分類: 未分類

好啦......我一年一度ge 生日又過左啦!bb送左個銀包比我,,,我好鐘意^^ 多謝你先!

15號晚同bb  and班兄弟出左去食飯.....佢地買左個旦糕送比我......thx

16號晚我去左皇朝星級搞唱k....都有好多fd黎左祝賀me,,,+姐同呀妹又買多個旦糕比我,,,,thx你地先!

尋日中午同bb  呀星出左去大陸cut頭髮   haha   呀星個頭正左500...!勁!

之後去左食過橋米線......就回澳門了..!!!咁我ge 3日假就完結了!

發表時間:2009-01-18 10:35 AM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 12 日  星期一   寒冷


天氣好凍! 無奈 分類: 未分類

近日天氣寒冷, 你地都要著多小小3呀!

唉.....晚晚番工過橋就慘  同d寒風比大力....朝早放工又黎多獲-3-

無啦啦唸番起以前..... 日日朝早去車羊哥一起上學  戈時又係好凍....大風又係咁 大雨又係咁-3-

2條友係條馬路到叫  on99咁-3-戈條死仔仲係後面抱過我+  別以為我唔記得....嘿嘿

往事唸起真係開心......  過後又車住肥o   2個海星係+車到通街罵人.....-. -

不經意地唸起lee d野  ...咪打上黎lo  

ps  天氣真係好凍呀  bb記得多著3呀...你身體唔好,,要懂得照顧自己,,,別另我膽心  the end

發表時間:2009-01-12 09:43 AM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]