| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
新的一年  |
分類: 未分類 |
年30 初1 and初2我都放假!!!
30晚番左大陸收利是...哈哈 收獲ok啦!....
之後初1 6.00到番左澳門,,8.00去接bb放工 之後同佢去左m記食野!
就上大陸去焦點浦...keke 好內無去啦 因為bb想去 so專燈為bb吹雞開訪去玩..!!
古唔到bb爆左嘔左幾似之後 我照顧完佢之後 就到我自己爆!!係d場比人台回酒店...無奈!!
真係第1似lo....之後係酒店同bb訓到中午3.00到就同bb番澳門去我屋企!!!呀思同飛仔去左買野打邊勞!
bb係我屋企訓教!!!我就渣車去左pizza hut搵肥o 同呀星 呀羊同雪糕 rainbow 食野!....賣單600幾 aa制 哈!
之後去左呀星屋企祝賀佢地一家人 哈哈!!!!......then 我就渣車回家....bb都訓死左!!!我地訓到晚上12.00幾,,,
我+姐收工番左黎 之後我+姐 呀思 飛仔同bb 一起係我屋企打邊勞!!!好好味!
lee 3日假真係好開心 (bb我發覺已經更愛你了)^^ 不過今晚又開始要番工lu .....又要連番17日工先放情人day...!!!
音公死-3-!!!!!!!!!!the end
|
| 發表時間:2009-01-28 10:03 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 18 日 星期日  |
| my b day |
分類: 未分類 |
好啦......我一年一度ge 生日又過左啦!bb送左個銀包比我,,,我好鐘意^^ 多謝你先!
15號晚同bb and班兄弟出左去食飯.....佢地買左個旦糕送比我......thx
16號晚我去左皇朝星級搞唱k....都有好多fd黎左祝賀me,,,+姐同呀妹又買多個旦糕比我,,,,thx你地先!
尋日中午同bb 呀星出左去大陸cut頭髮 haha 呀星個頭正左500...!勁!
之後去左食過橋米線......就回澳門了..!!!咁我ge 3日假就完結了! |
| 發表時間:2009-01-18 10:35 AM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
天氣好凍!  |
分類: 未分類 |
近日天氣寒冷, 你地都要著多小小3呀!
唉.....晚晚番工過橋就慘 同d寒風比大力....朝早放工又黎多獲-3-
無啦啦唸番起以前..... 日日朝早去車羊哥一起上學 戈時又係好凍....大風又係咁 大雨又係咁-3-
2條友係條馬路到叫 on99咁-3-戈條死仔仲係後面抱過我+ 別以為我唔記得....嘿嘿
往事唸起真係開心...... 過後又車住肥o 2個海星係+車到通街罵人.....-. -
不經意地唸起lee d野 ...咪打上黎lo
ps 天氣真係好凍呀 bb記得多著3呀...你身體唔好,,要懂得照顧自己,,,別另我膽心 the end |
| 發表時間:2009-01-12 09:43 AM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 25 | »
|