| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 3 日 星期三  |
結果我很滿足!  |
分類: 未分類 |
昨天!老豆好彩無事!!!!!我輕鬆哂啦!
但係本身9月1號開工!但係因為又比間野個呀頭玩9左!唉...!!份份工都係咁!
今日朝早同+姐去做全身檢查!..then....同+姐去買左40元susi 同60元3文魚食!!
好味道呀......老豆無事佢當然開心啦!!晨早同我呀媽買左600元送!!佢話正餐好送今晚比我地食wo!^^
之後我咪叫埋老婆去我屋企食lo!!反正老豆又話想見一見我女朋友 哈哈!!
食飽之後....我車左老婆回家,,,之後去左搵呀星!佢拿左+車去正!正左5000幾元@@
之後去左搵豬展吹水!吹左一陣之後 我就自己渣車番屋企啦!.....再食左個雪糕!好飽呀
e+打日記!!!!
|
| 發表時間:2008-09-03 01:36 AM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 1 日 星期一  |
好唔開心...唉  |
分類: 未分類 |
媽mi佢因為就快入院 我老豆就沖番澳門為左理佢!大家係我ge兄弟同條女都知咩事+啦!我老豆d野!
今日中午我同老豆係大陸關 陪佢入澳門!!點知過卡戈下!!佢比人足左走!
之後戈一克 我呆左 好驚!!!之後我同媽mi沖去司法局等我老豆!搞左一日!晚上11點幾!
老豆放出黎啦!!我車佢番屋企先!!但係听日佢仲要上婷!!我仲好謄心!!
不過最另我唔開心唔係lee單野!!而係...................唉
老婆..只係得你知道+渣!希望你幫我保守秘密!...好多謝你係我最嬲ge時間 我罵你仲肯問候下我!
仲有.....多謝肥o 同呀星ge問候! |
| 發表時間:2008-09-01 01:02 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 29 日 星期五  |
看車車晚!  |
分類: 未分類 |
尋晚同老婆食飽飯之後,,肥o送野去我屋企-3-哈哈
之後打機 陪女 打機 陪女.....搞到fish姐話以後唔去搵我wo......!!!-''-
跟住晚上去左搵呀星!呀星同佢班fd去左西灣!!so我又車埋老婆去西灣坐
11點幾 坐到3點!!!on9 哈哈,,,但係好多人係到飛車lo!之後車老婆回家時比交通查車 又查證!
老婆要交出 身身身份證 呀!!哈哈.....之後佢番左屋企!我自己再番屋企!
我4.00幾先訓!!之後8.00朝早無啦啦比呀媽拖我起身陪佢去山頂!!我呀妹就物7都唔理!
去到12.00幾先番屋企!!!大佬!我訓左幾多個鐘都唔記得啦...之後下午4.00幾又起左身!
打機!!!食飯!!再食西瓜!!!!!飽到死!!!!打日記!
|
| 發表時間:2008-08-29 08:53 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | »
|