尋晚寧晨剛剛踏入7月14 ge時候 我同老婆 同班兄弟去左看[內e小女] 唔錯啦!ok好笑!
之後車左老婆去陪呀羊 油車吠!!!.....吹左陣水就車老婆回家!接著我都回家啦!
今朝早起身都2.00啦!!歌搖打比我听日5.00去見工!如果請左我就有野做啦 哈哈!!...
中午5.00戈時同老婆有小小罵叫!但係無事lu!!^^ 我地點會咁易反面wo!!!
之後+姐打電話番屋企話佢病左!so我拿d粥同飯送 ....車去佢屋企比佢食!!
等陣出去打波!!!老婆好似話佢要陪b魚唱k wo!!!
ps:老婆我知你戈時係講笑!但係我唔鐘意你比人恰 比人串!!..什致係你d fd我都係咁話!因為我記得你戈晚係廣州同我講ge野,,
我先會咁緊張同嬲你ja!!同埋有時你講笑太直!hurt到人都唔知le,,,而我都認我比較小器!係因為我錫你ja!哈哈
---------------------------------lee個老婆最得意-----------------------------

|