|
|
♥welcome to my qooza : )
2010 年 9 月 23 日 星期四  |
| 2010-09-23 |
分類: random:) |
今日晏畫同家姐留係屋企做功課;;
超多野要做囉;@
有十幾樣功課.\/.
夜晚留係屋企食飯;;
唉`你有幾日冇塭我吶/3\
就算有都係傾關於佢.
真係唔想再係甘
有時真係唔想彩'
又唔關我事
甘我理黎做咩姐?
你話我係你好朋友
所以要咩都理.
甘我都盡我辨法去開解你吶
你仲想我點?
我最近已經夠煩;
我五想再理一啲五關自己事嘅野
澄清:我冇話過唔關心你.
仲有;;我都冇話過俾你用埋同我1樣既msn status;
你話你問過我;
就算真係;;甘又點?
我都冇say過yes;;
你而家五需要轉;
因為我相信我同你都要d時間去冷靜
而且我係你心目中都五再係以前嘅地位.

如果記憶能像電腦一樣
把所有資料齊齊整整的
分好一份份文件夾的
想找回來就能立刻找回
想刪除按一下就能除去的
想復原又能找回來的
你說有多好
閒時把一些曾被感動
然後被放置在一閣的
找回來;;想想;;看看;;聽聽
那時那刻的分一秒鐘
都會一步一步的走出來
 
|
|
|
♥welcome to my qooza : )
2010 年 9 月 22 日 星期三  |
| 2010-09-22 |
分類: random:) |
今日中秋節牙(k)
首先祝大家中秋節快樂:D
中文堂;答啱左問題
有免費燈籠玩''
開心呢;p
放學之後''
同poonchauwah留校''
留到五點半:)
之後即刻反屋企''
擺低書包;;
同家姐1齊去丫婆到食飯;
食完飯同表妹表哥家姐玩左陣;
就反屋企:D
夜d落屋企樓下玩:)
happy;P

很多東西對我來說都太沉重了
好痛;好辛苦──就像遇溺時得不到氧氣
看著海底的泡沫緩緩地遠離自己
光線也漸漸變得漸弱
試圖耗盡全力揮動四肢
那怕是一點點的光線
少得稀薄的氧氣也好
我也渴望能夠抓緊一點點
但到最後
卻發現自己的雙手已經空無一物了
然後感到窒息
絕望
我真的快要死了
  |
|
|
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 26 | »
|