|
|
♥welcome to my qooza : )
2010 年 9 月 16 日 星期四  |
| 2010-09-16 |
分類: random:) |
今朝返學途中;
tiffany打電話黎;P
開心呢xp
你同佢五會有咩事既;
無論點'我都唔會掉低你:D
但記得`要開心d:)
返到學校`勁吾忍心甘收左線/3\
bb;;missyousomuch<3
之後上到課室'勁唔舒服:(
勁暈._.
旦係基軍又有short meeting;;凸a_a
今日差唔多每1堂都趴左係張枱到;;
放學之後.即刻反屋企訓覺;;
唉`tmr吾想反牙`
真係勁唔舒服:(

傻孩子
勇敢看著鏡子中的自己吧
這個悲傷軟弱滿面憔悴的自己
這也是你;成長中的你
這個你;正在逐漸死去
新的你;即將重生
尋你的路.你的未來
你知道的.
所有的浩劫都是成長的祭奠
做最好的自己;即使.一個人.
傻孩子
好;好;盡情發洩吧
剝開自己的心;
用文字;用聲音;用所有能發洩的方式;
洩完了;就要振作.
看吧;你失去的;其實微不足道
還有那麼多人關心著你.以不同的方式
所以.你並不孤獨.
正是這樣的失去;讓你看清現在所擁有的幸福.
 
|
|
|
♥welcome to my qooza : )
2010 年 9 月 15 日 星期三  |
| 2010-09-15 |
分類: random:) |
今日勁白痴甘陪poon七點半返到學校;
真係第1次甘早;O
到lunchrecess先知中史有測驗
之後即刻問catherine攞答案;
到左中史堂;
聽人聽每班測嘅題目都吾一樣a_a
凸..
真係1分都冇囉-_-
OLE time揀今年成年嘅課外活動;
揀左基軍同埋science club:)
五知好冇玩架呢;$
放學成班人同xxxx.xxx預祝生日
個蛋糕好好味呢;D
希望你中意份禮物吶:)
生病了

傻孩子;
你無法輕易忘記放棄;
是因為你付出過.
付出了.他就會像柱子一樣扎根在心.
不要刻意去逃避;刻意忘記.
那只會讓你更痛苦
繞開這個柱子;
尋找未來的幸福生活吧
那裡有你的理想.
傻孩子
開始新的習慣吧.
習慣每天一個人生活
習慣一個人過生日;一個人行走
習慣走過熟悉的路;
你逃不掉.逃不掉的.
那麼就勇敢面對現實.
現實是一切;畫上了句點
  |
|
|
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 26 | »
|