就算花光所有氣力都依然去爰你:)
nicobabe
暱稱: niko:)
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
最新文章
妳要做我1輩子的好朋友...
記得。
2010-11-30
2010-11-01
2010-10-22
最近訪客
最近沒有訪客
date:)

 welcome to my qooza : ) 

2010 年 9 月 2 日  星期四   晴天
 
2010-09-02 分類:  random:)

今日開始反全日''
好唔慣呢;S
上年明明好噪架嘛;;
但點解今年會靜成甘?
我還是喜歡像街市的一班呢;D
今年好似個個都變哂甘;;
大家都開始發奮了;$
唔得.\/.我都要學你地甘(y)
我依2年一定要比心機;
之後讀埋f.4去加拿大<3
tiffany;等我吖:)
今日知道哂有邊d老師教我地吶*0*
總共有4個新老師;;(中文;maths;IS;LA)
unlike呢/._.\
唔中意新老師教;'(
唉`仲有2年走得吶(y)
期待;D
我吾想留係依間學校/3\

tiffany;
you leave me alone already have 2 weeks/3\

missyousomuch<3

依2個星期實在發生好多野
有時`我真係好想你仲係我身邊
但係;我知道我係時候要接受現實吶/3\
放心吶`你同佢會冇野嘅;
五好冧甘多`7/9開學吶;
要比心機丫(y)
琴日同你webcam:]
開心呢;$
waitforyou;;07092011

願我們的友誼永不改變;]

發表時間:2010-09-02 10:12 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 welcome to my qooza : ) 

2010 年 9 月 1 日  星期三   晴天
 
2010-09-01 分類:  random:)

今日係grade.9反學既第1日
反到去;真係超陌生
同poonpoon一齊好似做左新生甘;P
上到hall;見到我地班主任
唉;;堅係五想你2個做v_v
頂唔順;D
點挨1年丫.\/.
真折墮xD
完左個開學禮;
上番班房之後
班主任時間;; 煩-_-
分組中英數上堂;
得其中2堂同d fd/-\
唉:'(
點算好?.?
希望會順利渡過吶;D
同埋今年一定要比心機丫;;嘻(k)

我忘了承諾
我忘了要望着天空
那一點點的回憶好像也忘了.
這一年 我好像也沒再想
你在哪.你現在在做什麼'
地位好像沒改變的模樣
會否到那天 才會狠心放下?
何時才能真真正正的休息(?)
連續忙了數月 我真的感到很累.

發表時間:2010-09-01 05:45 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]