|
|
♥welcome to my qooza : )
2010 年 8 月 31 日 星期二  |
| 2010-08-31 |
分類: random:) |
last day/3\
tomorrow need to go back to school la*:(
都唔夠時間挽sosad.
|
|
|
♥welcome to my qooza : )
2010 年 8 月 30 日 星期一  |
| 2010-08-30 |
分類: random:) |
點解我身邊個個人都走哂?
家姐1月走吶:(
好唔捨得/3\
仲記得我地細細個嘅時侯
每日都拖住手1齊返學/-\
真系好懷念
眨下眼就十幾年吶:(
我地大個左之後
各自都有自己既朋友
旦係每晚都會坐低傾計
真係好開心呢;$
但係知道你今年會去第二道讀
我真係好五開心/3\
我好想冧盡辨法去留住你
但我冇嘅機會:(
不過算吶;>
只要你去到個邊係開心既;
甘就冇問題吶/3\
記得要比心機讀書丫;D
 
有可能讀埋f.4就走lu;;><
好似快d走~:D |
|
|
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | »
|