|
|
♥welcome to my qooza : )
2010 年 9 月 8 日 星期三  |
| 2010-09-08 |
分類: random:) |
08092010
第一次OLE time去hall:D
五知點解我真係勁唔中意坐上面
太逼了/3\
去hall聽SU同埋chamber簡介;)
chamber E(k)
其實我都幾中意依個chamber;;
但我地班真係太唔合羣吶xD
不過點都好;
我地1定會盡力架呵xdxd
放學同poonpoon;佢丫妹;肥妹;;免仔;Barbara
一齊搭馬鐵走:D
開心呢;$
下個星期好多quiz同默書呢/3\
中英文默書;
中文`同數學quiz
唉`辛苦呢:@
workhard:)

問題又出現了/3\
一直一直......
我以為我做到的
我做不到
我以為能忘記的
我忘不了
其實我一直都在努力
可惜的是問題不能解決
突然好想將所有回到原點
回到那天;事情就會變簡單;
 
n年前滴*v*
|
|
|
♥welcome to my qooza : )
2010 年 9 月 7 日 星期二  |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | »
|