|
|
♥welcome to my qooza : )
2010 年 9 月 4 日 星期六  |
| 2010-09-04 |
分類: random:) |
今個星期六4/9冇反教會;
原因係我病左同埋stephanie唔得閒.
所以今日訓到一點幾先起身;
爽呢;D
晏畫同家姐留係屋企冇野做:)
係度溫IH同埋煲我們這一家;;
真係超乖囉我--->溫IH;>
冧住每日溫1科(y)
今年成績要考好d!!
準備去第2道讀;]
夜晚同屋企人食飯
姨媽送左隻odm俾我當生日禮物:D
thanksalot;$

我懷念的是無話不說
我懷念的是一起做夢
我懷念的是爭吵以後
還是想要愛你的衝動
我記得那年生日
也記得那一首歌
記得那片星空
最緊的右手 最暖的胸口
誰記得 誰忘了
我懷念的是無言感動
我懷念的是絕對炙熱
我懷念的是你很激動
求我原諒抱得我都痛
我記得你在背後 也記得我顫抖著
記得感覺洶涌 最美的煙火 最長的相擁
誰愛的太自由 睡過頭太遠了
誰要走我的心 誰忘了那就是承諾
誰自顧自地走 誰忘了看著我
誰讓愛變沉重 誰忘了要給你溫柔
我放手 我讓座 假灑脫
誰懂我多麼不捨得
太愛了 所以我
沒有哭 沒有說
 
|
|
|
♥welcome to my qooza : )
2010 年 9 月 3 日 星期五  |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | »
|