|
|
♥welcome to my qooza : )
2010 年 8 月 27 日 星期五  |
| 2010-08-27 |
分類: random:) |
五日既步操訓練終於完左吶:D
攰死/._.\
今日放學去左電負離子;
超直;超中意xD
仲有4日番學吶*0*
依個暑假真係過得勁快;
眨下眼就8月尾/3\
唉`升上grade.9;
要比心機讀書
五可以再玩玩下.\/.

有d野五係話放低就放低
係;有可能可以用時間黎沖淡
但係;我亦都相信五係100%得囉
有d野越想放低嘅
就越放五低
其實根本冇人明我而家嘅感受;
9年吶~
你地個個都話明;
但係講真`你地明d乜丫?
要我放低依9年嘅回憶?
我想講:impossible.
she is the most important person in my life.
我寧願黎緊依6年慢慢甘等
都五會比依9年嘅回憶消失.\/.

-我心中的掙扎-
我到底要到何時才放過自己?
心知自己不可再這樣;
心亦知最難捱的時間已過去了.
現況令我感到有點逼
很多事情一步一步逼近
有時還不容許我猶疑 要立即作出決定
我嘗試過 我起碼嘗試過.
現在物理上的所有已進行中..
但心理上 我卻不太肯定
我知道有些事情 可一不可再
恨錯難返
可是我自己對自己也不太肯定;;但我也不會放棄的;D
如果你問我 現在幸福嗎?
我會答 不幸福,但我很幸運<3

|
|
|
♥welcome to my qooza : )
2010 年 8 月 26 日 星期四  |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
|