2009 年 9 月 19 日 星期六  |
| 2009-09-19 |
分類: 未分類 |
再次遇見你...
我想..有兩年多沒有說話了
見到面只會裝作陌路人
今天... 你打開了已封塵多久的大門
我們有了接觸
這感覺有多妙呢"
在這些年..
大家都成長了不少吧
你把以前的壞習慣都改掉了..
看來..她對你來說也十分重要"
你說....我已經唔係之前GE梁可雪了
當你這樣說的時侯..
我在想..
"對.. 沒有你以後..我改變了許多..
也經歷了不少.. 受傷以後.. 要用多少時間才能把你忘記.?
這個的他..我又要用多少時間去忘記?"
道別後..我哭了
回想以前的我..
回想以前的一切..
回想和他的一切"
P.S: 心中已有答案..我..還在想甚麼??
|
| 發表時間:2009-09-20 08:09 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 17 日 星期四  |
| 2009-09-17 |
分類: 未分類 |
多謝一位朋友陪我傾左成晚msn..
我的心情,,抒發左好多na"
多謝" >3<
-------------------------------------------------------------------------------------
今日練習籃球時..
大家在唱德育堂的主題曲"心善美"
見到VIC 對籃球有返信心...有返熱誠"
好開心...
見到KIM 同 聰明咁比心機練習..
好開心...
係咁GE 時刻..
我應該點同你地講無得打A組 E個BAD NEWS 呢..
但係我會向學校爭取的
同蔡SIR 講唔得..
同副校長講..
雖然我知勝算好低..
但我會努力爭取唔會比你地GE努力白白浪費"
A.S.U.M 女籃加油" |
| 發表時間:2009-09-17 10:36 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 16 日 星期三  |
| 2009-09-16 |
分類: 未分類 |
今日係好朋友米老鼠GE 死忌..
咁快就一年了..
答應左你GE野我做唔到..對唔住"
時間無等我..
咁就浪費左一年啦..
除左咁樣..一年後GE 今日令我失去左好多好多野
朋友..?? 愛情..?? 時間..??
抑或係自信..
E加GE 我擁有咩..
咩都無..或者朋友講得岩..
我只係唔想起返身"
對咩都無曬信心..
只係識得驚..真係好驚好驚"
每日都令到自己好辛苦..心情好差
唔想抑制自己GE 情緒..
好容易喊..特別係晚上..
或者我未經歷過D咩..
所以唔識得處理..
朋友話...當你捱過E段時間..你就學懂堅強"
我都想E段時間快D過..比多D野自己做..唔好諗咁多"
我可以嗎..??
ELLA 若然你係我身邊就好了..
有你我林我唔會咁驚.."
對唔住米老鼠..我林你係上面都想駡醒我呢"
今日GE數學測驗又測得好差啦"
唉.. 又要明亮失望..
又要你失望.."
除左識講對唔住之外..我仲識D咩??
沒用的家伙..
比D時間我..比我靜下"
有好多野都要我去決定..好驚會後悔
但係理性地林..
自己簡GE..無得後悔"
好想去做運動..好想將心入面GE 唔開心好似出汗咁出曬怇"
如果可以咁就好啦..
做幾耐我都做..
可惜E加身體唔聽話..
不過都好過上次啦/...
今次M姐姐黎我都無嘔..只係作嘔..
都有D胃口"
米老鼠..
MISS U " |
| 發表時間:2009-09-16 08:20 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | »
|
|