2009 年 9 月 2 日 星期三  |
| 2009-09-02 |
分類: 未分類 |
習慣了嗎..
我班只有三分二人上學
不安的感覺...
我想./..
很快便會來"
希望..沒有我想像中那麼的差勁"

|
| 發表時間:2009-09-02 10:15 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 8 月 31 日 星期一  |
| 2009-08-31 |
分類: 未分類 |
暑假ge 尾聲..
我先知我有好多野未做..
今日同小棒同now-b去買野..
好似我最多收獲
@學校長袖外套一件
@打波背心一件
@文具一堆
@背囊一個
@釦針一套
@眼鏡一副(不過要星期六先有得攞)
so..今日用左好多$呀/..><
不過洗自己搵返黎ge錢係爽d ge.."
===========================================================================
由今日起..phoebe 要一個人努力咁面對所有野呀..
唔可以再咁容易就喊..
唔可以再咁容易就放棄..
一個人勇敢
你想要的 我不明白 明明可以 愛得很自然
兩個人世界多簡單 就是我愛你 你愛我 不難
你還是 離開
*你的決定 與我無關 我能理解 我不會責怪
這是你給我的答案 你要我接受 卻還要我等待
等不到一個未來*
#我不相信愛很難 沒有一點溫度
殘留下來 你失蹤的愛 我的幸福跟你離開
謝謝你那麽坦白 原來失去以後 比較愉快
不會再傷感#
**##Repeat
就算愛很難 我也不怕失敗
一定有一天 我會比你想象更勇敢
我不相信愛很難 沒有一點溫度
殘留下來 你帶走了愛 我在原地不曾離開
謝謝你讓我明白 原來失去以後 比較愉快
我學會燦爛 一個人勇敢
|
| 發表時間:2009-08-31 10:10 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 8 月 30 日 星期日  |
| 2009-08-30 |
分類: 未分類 |
好耐好耐..都無接觸過廚房了
今日..終於...
<=點士多啤梨好細粒..好得意"
<=成個過程都無影相..入左係箱度先影返張
======================================================================================
經過今日..
我又有返整野食ge念頭了..
心癢中..." |
| 發表時間:2009-08-31 09:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | »
|
|