2009 年 7 月 22 日  星期三   晴天


2009-07-22 分類: 未分類

今日對我黎講係一個好特別GE日子

雖然E幾日早上返工都唔係咁開心

搞到我琴日係咁向NOW-B 脾氣

多得佢...識得諒解我/..

今朝我犯左個大錯

就係落TAKEWAY 戈時將兩個電話倒轉左..

搞到送外賣戈兩個人係陽光底下曬左成半個鐘

老闆娘佢地又要係咁搵返個電話號碼

I AM SO SORRY .." ><

我會小心一D 嫁啦..""

 

話說返今日係一個好重要GE日子

8 個月了..

雖然我地今次無互送禮物

但係有你陪係我身邊就好好啦..^^

放工之後我地去KIMO 食野

THEN 過澳門睇戲

本來想睇"變形金剛"嫁

今日係LAST 一場..

不過係9點半

SO ..我地就去睇左ICE AGE 3

都好好睇呀..

幾搞笑..又幾浪漫下" KAKA

之後我地就去威尼斯人坐船仔

一開頭都幾期待..

但係之後就..

戈個野突然間唱起歌黎..

我地都唔知比返反應佢

只好等佢唱完比掌聲啦"

話咁快就坐完LU.."

之後佢要去搵佢媽媽//

我都要返屋企啦..

因為為聽朝要好早起身..

下午仲要練女籃

E加係9點21分

我要去訓啦..>3<

    。     

 

P.S:期待每個月的二十二號"

發表時間:2009-07-22 09:24 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 7 月 20 日  星期一   晴天


2009-07-20 分類: 未分類

上班..無聊到極點

Mandy返晏

我地只有一個小時是大家一齊上班的

而那隻時間通常會很忙

同E 呀E 又唔係好岩傾

NOW-B 又還未回來..

上班無聊畫的<< 比老闆娘見到實鬧死我" 浪貴紙張..KAKA

 

發表時間:2009-07-22 08:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 7 月 19 日  星期日   晴天


2009-07-19 分類: 未分類

現在每天上班時間是早上7 點

即是要5:45起床(因為我要乘巴士回氹仔)

每天工作時一定會..."放蚊"

生意好一點時時間會過得快一點吧

最近晚上也沒有回家吃飯

今天..覺得媽咪嘅住家飯等別好味..

  蒜蓉帶子壤勝瓜<< 我的最愛

 蒸排骨<< 超野味的"

還有一蒸魚..可是給龍叔食了開頭

所以沒有影下來..也好好味的"

之前放假每天都要煮中午飯給媽咪吃

終於明白到..煮飯的艱難

又熱..又攰..

煮完出黎未必有人會欣賞你

幸好..連家姐都贊我序對有進步..好味" KAKA

令我又想煮返野食TIM..^^

 

發表時間:2009-07-22 07:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


phoebe_leong
暱稱: Tracy Leong
性別: 女
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
最新文章
2010-01-25
2010-10-13
2011-05-03
2011-05-28
2011-05-26
訪客留言
最近三個月尚無任何留言