2009 年 7 月 22 日 星期三  |
| 2009-07-22 |
分類: 未分類 |
今日對我黎講係一個好特別GE日子
雖然E幾日早上返工都唔係咁開心
搞到我琴日係咁向NOW-B 脾氣
多得佢...識得諒解我/..
今朝我犯左個大錯
就係落TAKEWAY 戈時將兩個電話倒轉左..
搞到送外賣戈兩個人係陽光底下曬左成半個鐘
老闆娘佢地又要係咁搵返個電話號碼
I AM SO SORRY .." ><
我會小心一D 嫁啦..""
話說返今日係一個好重要GE日子
8 個月了..
雖然我地今次無互送禮物
但係有你陪係我身邊就好好啦..^^
放工之後我地去KIMO 食野
THEN 過澳門睇戲
本來想睇"變形金剛"嫁
今日係LAST 一場..
不過係9點半
SO ..我地就去睇左ICE AGE 3
都好好睇呀..
幾搞笑..又幾浪漫下" KAKA
之後我地就去威尼斯人坐船仔

一開頭都幾期待..
但係之後就..
戈個野突然間唱起歌黎..
我地都唔知比返反應佢
只好等佢唱完比掌聲啦"
話咁快就坐完LU.."
之後佢要去搵佢媽媽//
我都要返屋企啦..
因為為聽朝要好早起身..
下午仲要練女籃
E加係9點21分
我要去訓啦..>3<
。  
P.S:期待每個月的二十二號"
|
| 發表時間:2009-07-22 09:24 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 20 日 星期一  |
| 2009-07-20 |
分類: 未分類 |
上班..無聊到極點
Mandy返晏
我地只有一個小時是大家一齊上班的
而那隻時間通常會很忙
同E 呀E 又唔係好岩傾
NOW-B 又還未回來..

上班無聊畫的<< 比老闆娘見到實鬧死我" 浪貴紙張..KAKA
|
| 發表時間:2009-07-22 08:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 19 日 星期日  |
| 2009-07-19 |
分類: 未分類 |
現在每天上班時間是早上7 點
即是要5:45起床(因為我要乘巴士回氹仔)
每天工作時一定會..."放蚊"
生意好一點時時間會過得快一點吧
最近晚上也沒有回家吃飯
今天..覺得媽咪嘅住家飯等別好味..
蒜蓉帶子壤勝瓜<< 我的最愛
蒸排骨<< 超野味的"
還有一蒸魚..可是給龍叔食了開頭
所以沒有影下來..也好好味的"
之前放假每天都要煮中午飯給媽咪吃
終於明白到..煮飯的艱難
又熱..又攰..
煮完出黎未必有人會欣賞你
幸好..連家姐都贊我序對有進步..好味" KAKA
令我又想煮返野食TIM..^^
|
| 發表時間:2009-07-22 07:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | »
|
|