2009 年 8 月 29 日  星期六   晴天


2009-08-29 分類: 未分類

話說今日係比賽日...

一個名叫"環保時尚FASHION SHOW"GE比賽

又查實我唔想參加GE..

但係又答應左人

只好硬著頭去吧!!!!!!

我的成員有...我 ...家稀..PHOEBE..啊家..梁可雪...同陳家稀

係咪好多人呢..?? KAKA

雖然成員得咁多..

但係我地都無灰心/..

努力左一個下午..

都算係咁..

我地志在參加麻

對手實在太強悍了..小女子甘拜下風"

不過結果出人意表..

我地竟然拎左季軍..

有意想唔到..

家稀...我地總算係成孕狐?amp;quot; ^^

d相係個fd度..得閒先up 上黎..

比你地欣賞下我地ge 杰作..hoho"

====================================================================

賽完之後家稀去學琴

我同F.C.T GE  同學仔去武二食野..

then 我地等埋felix 收工then 去澳門買整cake ge 材料

真係...

有d想發脾4 ge 感覺

自己ge 野係咪應該自己盡d 力呢??

算了吧..當吤簬Y大細路啦...

聽日仲要早上9點去felix 整...

gdnight"

 

 

                                                 我相信..努力係唔會白費ge"

發表時間:2009-08-31 09:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 8 月 28 日  星期五   晴天


2009-08-29 分類: 未分類

暑假尾聲..

特別多野做..

今日又係BUSY GE一日

十一點幾收到馬拉松電話..話對鞋訂左返黎

雖然今日多野做..

但係我點都要抽一抽時間過澳門買左佢

1點同小棒同家稀去食飯..

之前佢地黎我家傾聽日比賽 D 野

小棒黎左陣就要走LU..

因為佢佳人有約..><

得返我同家稀

沒打緊..因為個比賽無小棒份的..*O*

個比賽名叫...*環保衣服設計比賽*

工聯搞的/..

本來唔想參加...但係又答應左人

OH MY GOD..得一日時間"

整整整..

5點半我要先走,,去派傳單..

又係搵錢GE時間..

今個暑假都係好拚命咁搵錢呀我..

無計..多野想買.."

打埋比做野戈度晚上出埋糧..

THEN 同ELLA &鵬過澳門買鞋

JOIN 埋小棒..因為佢都想買..

咁岩馬拉松幫我訂左兩個碼比我試..

SO 我叫埋佢去睇,,可能岩."

點知真係岩佢BOR..HOHO"

唔知會唔會有對鞋我會認真D 嫁呢..

我的第一對籃球鞋耶..

好開心..

9月頭D 波3 就造好了..

我地A.S.U.M 女子籃球隊經過兩個月GE鍛練..

算係成左個形GE"

隊友們..加油喔.."

為學界而努力..特別係C 組呀"

加油..>>>>>>>>>

發表時間:2009-08-29 12:54 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 8 月 26 日  星期三   晴天


2009-08-26 分類: 未分類

今日______________多謝你地

中午同ELLA & 鵬去左間咩CAFE 食中午

好好味..^^

多謝ELLA 餐飯 >3<

============================================================================

之後本來係同RAIN去睇戲

但係佢地話唔好睇..

於是...

於是...

於是係我生日我地4個去左我家打馬吊

D人又話牛一會旺D..

一D都唔覺..

只係WIN 左罐可樂錢咋..><

不過都打得幾開心GE"

打到5點幾之後我地去左水起尾戈邊行街

生日都未試過去影貼..

ELLA要同屋企人食..THEN佢地走先

我同啊RAIN去影貼..^^

HOHO..

之前約左史傑同FELIXE食飯

本來去金田中

N多人..訂左位都要等/..

於是FELIXE 車我地去兜風

點知...

本來聽聽下歌..

FELIXE 禁息左

過左陣我話不如開返..

佢地話要靜下林下去邊度食飯好

再過左陣我話都係開返佢啦..

FELIXE:開呀..快D開呀"

史傑:點解唔得GE..

停左一秒

FELIXE & 史傑:HAPPY BRITHDAY TO YOU22//...

客一客下我..

不過真係好開心..好驚喜"

仲有蛋糕TIM..

之後我地去左篤篤食泰國野

好味..^^

成個過程都好開心..

F.C. T 三兄妹..HOHO"

永遠長存.."

<=個CAKE 好正

 十九歲了,,><

<=叫我啊姐...叫老曬..

 <=大佬 &細佬& 我 <=最正係E塊牌..成你地貴言

======================================================================================

驚喜連住有..

晚上同A.S.U.M 同學仔去唱K

以為佢地係平時咁樣..

點知...

係門口見到傻芯& 屁古佢地

有湯圓食..

估唔到傻芯係講真GE..

第一年七夕情人節有湯圓食..好開心"

重點係佢自己親手整GE..雖然D糖未溶..\

但係都好甜了..謝謝"

之後突然間..

APPLE 同屁古拎左個生日蛋糕入黎..

息曬燈..唱生日歌"

真係...好...

感動."

真係好多謝你地...對我GE祝福..

今年..好多人都係祝我過得開心D"

我都知..之前令你地擔心左好耐..

SORRY..

我會重新振作嫁啦"

唔會再係咁...

STEP 又要走LU..

係佢走前..同佢大暢一番

大家都好激動..

有笑過的..也有喊過的

STEP..戈晚有你陪..我好好多了"

你都要振作呀//..下次返黎要同我打羽毛球..唔比食咁多野"

 

                                                                                              朋友起一生一起走>3<

======================================================================

時間過得好快..

多謝你地..

有你地..我好幸福..

或者..只有失去過才會珍惜.."

再次講聲..

多謝你地比我GE祝福_______ >3<

 

發表時間:2009-08-29 12:39 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


phoebe_leong
暱稱: Tracy Leong
性別: 女
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
最新文章
2010-01-25
2010-10-13
2011-05-03
2011-05-28
2011-05-26
訪客留言
最近三個月尚無任何留言