2009 年 8 月 29 日 星期六  |
| 2009-08-29 |
分類: 未分類 |
話說今日係比賽日...
一個名叫"環保時尚FASHION SHOW"GE比賽
又查實我唔想參加GE..
但係又答應左人
只好硬著頭去吧!!!!!!
我的成員有...我 ...家稀..PHOEBE..啊家..梁可雪...同陳家稀
係咪好多人呢..?? KAKA
雖然成員得咁多..
但係我地都無灰心/..
努力左一個下午..
都算係咁..
我地志在參加麻
對手實在太強悍了..小女子甘拜下風"
不過結果出人意表..
我地竟然拎左季軍..
有意想唔到..
家稀...我地總算係成孕狐?amp;quot; ^^
d相係個fd度..得閒先up 上黎..
比你地欣賞下我地ge 杰作..hoho"
====================================================================
賽完之後家稀去學琴
我同F.C.T GE 同學仔去武二食野..
then 我地等埋felix 收工then 去澳門買整cake ge 材料
真係...
有d想發脾4 ge 感覺
自己ge 野係咪應該自己盡d 力呢??
算了吧..當吤簬Y大細路啦...
聽日仲要早上9點去felix 整...
gdnight"
我相信..努力係唔會白費ge"
|
| 發表時間:2009-08-31 09:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 8 月 28 日 星期五  |
| 2009-08-29 |
分類: 未分類 |
暑假尾聲..
特別多野做..
今日又係BUSY GE一日
十一點幾收到馬拉松電話..話對鞋訂左返黎
雖然今日多野做..
但係我點都要抽一抽時間過澳門買左佢
1點同小棒同家稀去食飯..
之前佢地黎我家傾聽日比賽 D 野
小棒黎左陣就要走LU..
因為佢佳人有約..><
得返我同家稀
沒打緊..因為個比賽無小棒份的..*O*
個比賽名叫...*環保衣服設計比賽*
工聯搞的/..
本來唔想參加...但係又答應左人
OH MY GOD..得一日時間"
整整整..
5點半我要先走,,去派傳單..
又係搵錢GE時間..
今個暑假都係好拚命咁搵錢呀我..
無計..多野想買.."
打埋比做野戈度晚上出埋糧..
THEN 同ELLA &鵬過澳門買鞋
JOIN 埋小棒..因為佢都想買..
咁岩馬拉松幫我訂左兩個碼比我試..
SO 我叫埋佢去睇,,可能岩."
點知真係岩佢BOR..HOHO"
唔知會唔會有對鞋我會認真D 嫁呢..

我的第一對籃球鞋耶..
好開心..
9月頭D 波3 就造好了..
我地A.S.U.M 女子籃球隊經過兩個月GE鍛練..
算係成左個形GE"
隊友們..加油喔.."
為學界而努力..特別係C 組呀"
加油..>>>>>>>>> |
| 發表時間:2009-08-29 12:54 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 8 月 26 日 星期三  |
| 2009-08-26 |
分類: 未分類 |
今日______________多謝你地
中午同ELLA & 鵬去左間咩CAFE 食中午

好好味..^^
多謝ELLA 餐飯 >3<

============================================================================
之後本來係同RAIN去睇戲
但係佢地話唔好睇..
於是...
於是...
於是係我生日我地4個去左我家打馬吊
D人又話牛一會旺D..
一D都唔覺..
只係WIN 左罐可樂錢咋..><
不過都打得幾開心GE"
打到5點幾之後我地去左水起尾戈邊行街
生日都未試過去影貼..
ELLA要同屋企人食..THEN佢地走先
我同啊RAIN去影貼..^^
HOHO..
之前約左史傑同FELIXE食飯
本來去金田中
N多人..訂左位都要等/..
於是FELIXE 車我地去兜風
點知...
本來聽聽下歌..
FELIXE 禁息左
過左陣我話不如開返..
佢地話要靜下林下去邊度食飯好
再過左陣我話都係開返佢啦..
FELIXE:開呀..快D開呀"
史傑:點解唔得GE..
停左一秒
FELIXE & 史傑:HAPPY BRITHDAY TO YOU22//...
客一客下我..
不過真係好開心..好驚喜"
仲有蛋糕TIM..
之後我地去左篤篤食泰國野
好味..^^
成個過程都好開心..
F.C. T 三兄妹..HOHO"
永遠長存.."
<=個CAKE 好正
十九歲了,,><
<=叫我啊姐...叫老曬..
<=大佬 &細佬& 我 <=最正係E塊牌..成你地貴言
======================================================================================
驚喜連住有..
晚上同A.S.U.M 同學仔去唱K
以為佢地係平時咁樣..
點知...
係門口見到傻芯& 屁古佢地
有湯圓食..
估唔到傻芯係講真GE..
第一年七夕情人節有湯圓食..好開心"
重點係佢自己親手整GE..雖然D糖未溶..\
但係都好甜了..謝謝"
之後突然間..
APPLE 同屁古拎左個生日蛋糕入黎..
息曬燈..唱生日歌"
真係...好...
感動."
真係好多謝你地...對我GE祝福..
今年..好多人都係祝我過得開心D"
我都知..之前令你地擔心左好耐..
SORRY..
我會重新振作嫁啦"
唔會再係咁...
STEP 又要走LU..
係佢走前..同佢大暢一番
大家都好激動..
有笑過的..也有喊過的
STEP..戈晚有你陪..我好好多了"
你都要振作呀//..下次返黎要同我打羽毛球..唔比食咁多野"
朋友起一生一起走>3<
======================================================================
時間過得好快..
多謝你地..
有你地..我好幸福..
或者..只有失去過才會珍惜.."
再次講聲..
多謝你地比我GE祝福_______ >3<
|
| 發表時間:2009-08-29 12:39 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | »
|
|