 2007 年 9 月 2 日 星期日
family day |
今日訓到十點幾起身睇書....一睇睇到十二點~~食埋lunch就睇tv~~then 2:30就同阿爸去
ylp等阿媽~之後就一齊去people搞番d手續~6號轉番做card lu~then就去buy褲~yoyo~
我地三個都有收穫~全部都係褲~~哇呵呵~~之後就番屋企啦~~明天約左bowie卑番d野佢~
星期二 ~
......就來見唔到佢~~我會好掛住佢>.<
 2007 年 9 月 1 日 星期六
9月lu~ |
今日一早同polum一齊食早餐~好味~thx^^~then就去左佢屋企睇隻貓啦~~冇見咁耐
隻貓真係好鬼靚~又苗條~讚!!!!我屋企個隻就........算了....then我地又傾左好多野~都好
久冇同polum傾計啦~很愉快~^^~我地一定要加油啦~~哈哈~5年之後我地會點呢??

好得意啊>3<
 2007 年 8 月 30 日 星期四
出去 |
今日訓到9點幾..起身去toilet~點知見到阿媽~毎陣我仲以為係7點幾tim~我唔記得左
阿媽今日放假>.<then就諗點算好啦~~10:30出去又好像太早啦播~~then10:45我就
出左去人地屋企玩啦~~then下午得閒得很諗住同紫薇玩cam~點知佢未整好~唉~~~
快d整番好呀!!!!!!
之後6點就要番屋企煮飯啦.....就9月了..
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | »
|