呵呵~~~我不多說了~是朋友的會明白吧~












個人資料
rolie
暱稱: rolie
性別: 女
地區: 其他地區
MORE...


月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


最新日誌
呢度真係好多塵呢~
一般。。。
休息~
昨天書展~
HEA了十幾天`



日誌分類
全部 (122)



訪客留言
最近三個月尚無任何留言



我的好友



我的連結
尚無任何連結




RSS Feed

2007 年 8 月 1 日  星期三 畢業典禮

今日係中協既畢業典禮~~一早起左身就沖下涼等多一陣就出問口啦~~好久冇

wear學服tim~~o....搞到我昨天又要燙~~約左佢地係9龍塘c出口等~搞掂就番去啦~

幫下搞下呢樣個樣~then d嘉賓啊~家長啊~下一年的新生同家長啦~等等都入場啦~

之後搞掂我地就入去啦~~成個過程都ok啦~~不過都幾大感觸架....上年差唔多呢個

時候~我就係坐係個hall懷住忐忑不安既心情去讀呢個課程~個陣主席同我地講~十個月

之後你地就成為大學生啦~~聽下去真係都覺得幾遙遠~~不過今日聽番~~哈哈~時間過

得真係好快~十個月話咁快就過左啦~~快樂開心地過~~得到既成果大家一齊分享~

    現在都就來放榜啦~如果大家諗唔到有咩後路既話可以是下讀呢個課程~簡單d來講

就係卑香港,澳門同台灣想去內地讀書的學生的一個橋樑啦~去內地讀書都有幾個優點~

第一~$$$$$$學費平nnnnn陪~香港上大學一年起碼要4萬~內地只係$4500~計計

埋埋一年最多一萬都夠晒!!

第二~大學既選擇都好多~選擇既課程都好多~多過香港好多~有好多香港政府都應左~~

一定有一間你會簡到~

第三~對港澳台學生既收分都好低~~

    點講都好~~呢個都係一個幾好既選擇!!!!(好似推銷緊.....)

哈哈~~~有咩問題都可以問我的

 


刊登時間:︰2007-08-01 08:22 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]








2007 年 7 月 31 日  星期二 番學校開會~

12點幾出去~~抽住d書好鬼重......重呀重~~重到去新x紀有人接手~~辛苦晒~

then我地就番去啦~~去到太早啦~冇咩人.....見到噴屎同bowie~佢地係度整明天既

野~then差唔多就去番6c班等啦~~見到直既kary~~woo~~~~then miss就

講番我地明天要做咩~~我同kary就滾左去大門口做接待~~wellcome~yoyo~~

傾埋8月8個日~~最好可以去番中協啦~我唔想出去到處滾~~成身沙番來>.<~放左

就去左食sushi~~真係.....................超級飽~~去到西9~我諗番起kary同我講

~見到有人係西9痾屎......下??冇錯~由一堆大既慢慢變成細既最後係液體.......嘔~~

不過呢件係真架播~~哈哈哈哈~~真係諗起都好想笑~~~之後食完行左一陣我地就番

屋企啦~~都幾累啦今日~~~明天畢業典禮~~係城大.......又是累的一天~~

woo~~~練功??係咪練功??/??


刊登時間:︰2007-07-31 06:53 PM
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]








2007 年 7 月 30 日  星期一 出左去~

今日十點幾起身.....玩左一陣電腦就整noodle~~但係....點解....點解~~~~~~~~~~~~~

會冇咩味架...之前都好地地架ma~~唉.....一定係個隻死cat~算啦~~閉住隻眼食啦~~~

跟住就出去啦~~~我發覺我既qq又入唔到....點解會咁架....又要新請一個.....唉~~~~~~~

突然之間我諗番我有一個日wear左一件好唔岩我既衫.....一件pink顏色既衫出街~你話我係

咪欠打呢~~d人一路咁望住我...因為我件衫同個頭真係好唔岩....真係辛苦~但至於我點解會

wear呢件呢~係有原因既~~~

絕對唔係因為我諗左....係因為我個得好熱~個件圓領幾大...then我咪wear囉......我又唔想

來來去去都係呢幾件~~so咪諗住轉下囉...點知......現在個件衫卑我唔知放左係邊冷落左啦~

 


刊登時間:︰2007-07-31 10:44 AM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]







« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | »