 2007 年 8 月 1 日 星期三
畢業典禮 |
今日係中協既畢業典禮~ ~一早起左身就沖下涼等多一陣就出問口啦~~好久冇
wear學服tim~~o....搞到我昨天又要燙~~約左佢地係9龍塘c出口等~搞掂就番去啦~
幫下搞下呢樣個樣~then d嘉賓啊~家長啊~下一年的新生同家長啦~等等都入場啦~
之後搞掂我地就入去啦~~成個過程都ok啦~~不過都幾大感觸架....上年差唔多呢個
時候~我就係坐係個hall懷住忐忑不安既心情去讀呢個課程~個陣主席同我地講~十個月
之後你地就成為大學生啦~~聽下去真係都覺得幾遙遠~~不過今日聽番~~哈哈~時間過
得真係好快~十個月話咁快就過左啦~~快樂開心地過~ ~得到既成果大家一齊分享~
現在都就來放榜啦~如果大家諗唔到有咩後路既話可以是下讀呢個課程~簡單d來講
就係卑香港,澳門同台灣想去內地讀書的學生的一個橋樑啦~去內地讀書都有幾個優點~
第一~$$$$$$學費平nnnnn陪~香港上大學一年起碼要4萬~內地只係$4500~計計
埋埋一年最多一萬都夠晒!!
第二~大學既選擇都好多~選擇既課程都好多~多過香港好多~有好多香港政府都應左~~
一定有一間你會簡到~
第三~對港澳台學生既收分都好低~~
點講都好~~呢個都係一個幾好既選擇!!!!(好似推銷緊..... )
哈哈~~~有咩問題都可以問我的
 2007 年 7 月 31 日 星期二
番學校開會~ |
12點幾出去~~抽住d書好鬼重......重呀重~~重到去新x紀有人接手~ ~辛苦晒~
then我地就番去啦~~去到太早啦~冇咩人.....見到噴屎同bowie~佢地係度整明天既
野~then差唔多就去番6c班等啦~~見到直既kary~~woo~~~ ~then miss就
講番我地明天要做咩~~我同kary就滾左去大門口做接待~~wellcome~yoyo~~
傾埋8月8個日~~最好可以去番中協啦~我唔想出去到處滾~~成身沙番來>.<~放左
就去左食sushi~~真係.....................超級飽 ~~去到西9~我諗番起kary同我講
~見到有人係西9痾屎......下??冇錯~由一堆大既慢慢變成細既最後係液體.......嘔~~
不過呢件係真架播~~哈哈哈哈~~真係諗起都好想笑~~~之後食完行左一陣我地就番
屋企啦~~都幾累啦今日~~~明天畢業典禮~~係城大.......又是累的一天~~
係咪練功??/??
 2007 年 7 月 30 日 星期一
出左去~ |
今日十點幾起身.....玩左一陣電腦就整noodle~~但係....點解....點解~~~~~~~~~~~~~
會冇咩味架...之前都好地地架ma~~唉.....一定係個隻死cat~算啦~~閉住隻眼食啦~~ ~
跟住就出去啦~~~我發覺我既qq又入唔到....點解會咁架....又要新請一個.....唉~~~~~~~
突然之間我諗番我有一個日wear左一件好唔岩我既衫.....一件pink顏色既衫出街~你話我係
咪欠打呢~~d人一路咁望住我...因為我件衫同個頭真係好唔岩....真係辛苦~但至於我點解會
wear呢件呢~係有原因既~~~
絕對唔係因為我諗左....係因為我個得好熱~個件圓領幾大...then我咪wear囉......我又唔想
來來去去都係呢幾件~~so咪諗住轉下囉...點知......現在個件衫卑我唔知放左係邊冷落左啦~
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | »
|