今日訓到十一點到起身玩左一陣~睇埋tv就出去找阿婷啦~~佢地先啦~我later~~
之後就去cwb前進~~我同阿婷早到左~~之後bowie噴屎kary阿茵都到啦~我地
就去樓上來個小tea啦~~個間野真係好唔錯~~~我叫左個cake同玫瑰色茶~~~
好得意~~ok好飲~~
我冇同個cake take photo因為太靚我只係諗到食~等個個take個陣我個個已經報銷
左...算啦~~~
阿婷既野飲~阿茵既cake~同埋魚一粒~
真係佩服佢地點解可以慢慢食~~~我就幾口ko左個微不足道的cake仔~
我個隻已經食得7788>.<~
食飽之後就玩下game啦~呢高唔算高~~比起我地
用來整古kary..唔算得係咩~~呵呵~~
食完個陣都差唔多6點30啦~~之後我地就去排隊啦~~搞掂之後去take photo~玩到7點幾8點阿茵bowie佢地
走先~~我.阿婷,kary&her bf就玩左一陣我&阿婷就同佢地分道揚鑣啦~阿婷好心情啊~~要去坐船.....我地去左灣仔~
等左一陣就坐啦~好舒服~~到tst之後就坐地鐵去深水食sushi~~好飽~~食完個陣10:30~閃人啦~~
今日好開心啊~見番大家~今日一走~唔食幾時先人齊呢~可惜的是今日都未人齊~詩琳在快活中~小朋友修練中~
不過我相信會有人齊的一天呢~呵呵~~朋友們~~加油啊~~