 2007 年 8 月 10 日 星期五
好快~ |
今日訓到十點幾~~起身打左一陣機就卑番瑩瑩啦~>.<~之後1點同阿婷諗
住去睇下d旅行社d行程同$$是怎樣的~之後睇到第二間~我樓下個間~~~
睇完之後好正啊~~之後就問下13個日得唔得啦~點知佢話18先有~再睇真
d~~明天有一團~woo~~~咁我同阿婷就決定明天就去~雖然天氣係咁壞~
不過明天應該冇問題啦~~~今晚要汁下野啦~~哈哈~~明天就向長隆水上
樂園玩啦~終於有得去啦~~~哈哈~~~

长隆水上乐园是全亚洲最大,世界上水上游乐设备最多最先进的水上乐园,它一天的游客吞吐量为4万人,它的目标是在一年内跻身全球水上公园前五名的行列。有过多年水上乐园管理经验,曾经管理过世界上多个著名水上乐园的,来自澳洲的水上乐园总顾问Alan Mahony 身有感触表示说“长隆水上乐园绝对是我所知道的世界上为数不多的最好的水上乐园之一。”




好正啊~~>.<~~我來緊~~~
 2007 年 8 月 9 日 星期四
好累 |
7號到8號都留左係學校幫手~~7號個日還好~~做到晚上7點~~then8號放榜~~
做到累死~早上好多人來報名啊~~阿ken話我wear得唔好~彈我去聽電話~好啦~
咁就坐係度聽啦~聽到手軟啊~~d人係咁打來問~~一時之間聽3,4個電話~我就來
癲......then lunch完之後番番去之後就少人左啦~~做到又係7pm先走~好累~好在
都有番d錢錢安慰下~~
 2007 年 8 月 6 日 星期一
病了~ |
昨天下午開始喉嚨已經唔多舒服啦~then食完他地去左tracey屋企打派~我就番
屋企啦~~今日一早起身痛到舌口水都好辛苦 ~then又頭痛....唉~食完lunch
就訓左一陣~成個人浮下浮下....不過又有發燒....今日就咁過....
死貓......
 
ps~我阿爸去左睇e生....唉........今日搞咩呢~~
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | »
|