8月11日~我同阿婷就開始左我地既長隆之旅啦~~晨咁早就去啦~7點鐘約左阿婷係落馬等~~我地大家都好
準時^^~之後我地早到啦~~就係度行下等下啦
~~8點4左右個導遊----劍仔就到啦~上車~~~~~~~~
兩鐘之後就到啦~~理所當然咁我地第一站係去參觀D景點~幾好~有鴕鳥睇~~
之後就去食LUNCH啦~但因為劍仔找唔到個間野係邊(我諗佢都係新來架啦~)我地成十二點
先食野~~~2點先到長隆水上~玩咩喎~因為5:30就要出番來~我地三點先入去~咁我同阿
婷同埋一個阿E就諗住問下佢~我地唔食DINNER同唔睇馬戲可唔可以玩到9點啦~點知佢卑喎~
開心死我地啦~最後有一7個人都玩到9點~~我同阿婷一入到去就玩大喇叭~超好玩呀~哈哈~
不過長隆的人龍真係幾長....但係玩完都值呀^^~我地玩到9點先玩晒all的野~好好玩~~大陸有
機會要去玩下啦~~
玩完我地就上番車去接個d睇馬戲的人啦~~~
係架車度訓左...好累ma~~去到酒店就叫野食啦~我地未食野架~~~
第二日我地就去參觀other野啦~~呢張野就係我地坐係架木船度影架~~
呢個橋好危架~~過板抽橋大家聽過未呀???就係咁啦~
參觀~~~~


