 2007 年 8 月 5 日 星期日
好熱,,,,, |
今日又係7點30就起身去跑步......今日好左好多~~then跑完就咁行番屋企d汗
同水喉水冇分別的 ...番到去唧抺下洗下....then就睇書啦~仲以為會訓tim~
點知一睇就睇到十一點幾~玩左一陣電腦就lunch lu~傾左一陣計又睇書~~~
書書書~~~整天都是書兄弟陪左我一日~一整出去同宜佢地din個ner~明天先
打啦~thx tracey~
 2007 年 8 月 4 日 星期六
buy左幾多野 |
今日阿爸放假~7點30分~~係7點30分~卑阿爸叫左起身~做咩????就係======
跑步~~ ~因為later要軍訓......so要訓練....就咁..我就去左run~~then番到屋
企都只不過係8點30~平時我仲訓緊...then就睇左一陣書~但因為突然之間咁早起身~
好眼訓....就訓左一陣~兩個hr之後聽到電話~傾左一陣就起身玩電腦啦~之後lunch
完差唔多都去找阿媽啦~一家人出去buy野~我去左配眼鏡先~o...要同紅色講886~~
之後我阿爸就buy電話~~行到差唔多就番來啦~~好hot....
 2007 年 8 月 2 日 星期四
開會~ |
今日9點幾起身搞埋差唔多就出門口啦~去到開會....傾下學生會既野~~謝師宴~不過呢個
我地會去番學校搞~wear平時個d衫就得啦~傾到一點幾就散∼∼啦∼∼then就番屋企
啦∼∼番到去唧沖涼.....睇newspaper∼∼
14歲就去左讀大學啦佢∼∼真係好勁.....唉∼∼
無聊影.....
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | »
|