呵呵~~~我不多說了~是朋友的會明白吧~












個人資料
rolie
暱稱: rolie
性別: 女
地區: 其他地區
MORE...


月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


最新日誌
呢度真係好多塵呢~
一般。。。
休息~
昨天書展~
HEA了十幾天`



日誌分類
全部 (122)



訪客留言
最近三個月尚無任何留言



我的好友



我的連結
尚無任何連結




RSS Feed

2007 年 8 月 27 日  星期一 meeting

今日訓到十點幾起身~then紫薇出來借左部ndsl我玩~~很好~咁樣我一個下午

既時光很快就過去了~實在太好啦~~5點鍾就玩左一陣電腦~then7:30就去到

元朗plaze啦~~見番好多好久冇見既人啦~then一行十四人就分批咁去到景福宮

(有冇打錯??)上去就食啦~~吃左好多肉>.<為左平衡下~區生就係咁狂拿菜~於是

我地呢邊就開始左搶菜大戰!!宜個邊就經常有罵戰&倒瀉野既尖叫聲!!就係咁樣~

差唔多十一點~我地就愉快地結束左呢一日既meeting了~

 

p.s~真的很多謝你們安排了這一次的meeting~約人和夾時間方面是挺困難的~真是

辛苦了~還有謝謝你們送給我的火車頭~希望!我們可以向目標前進~誰也不要脫軌!!!


刊登時間:︰2007-08-29 11:32 AM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]








2007 年 8 月 25 日  星期六 飽呆的一天

今日訓到9點都冇人來叫我~~我仲以為阿爸大發慈悲唔洗我去跑步or swimming啦~~

我覺得今日簡直係一個美好既星期六~so就高高興興咁起身刷牙洗面啦~~一起身~見到

阿爸坐係度舒舒服服咁睇tv~~我仲係度諗~係度ja~唔洗啦都應該~then就照常食早餐

啦~~之後佢開口既第一句就係:食完差唔多就去跑步啦!!!!啊~~~~晴天霹靂!!!!then

我就話...我唔想跑~我去swimming....唉~~之後就死死氣咁去囉~~今日都幾少人喎~

星期六我仲以為係好多人架~~今日早上個太陽又唔係好大...好正~~d水既溫度都幾舒服~

清清涼涼~~個一刻就覺得日日來都唔錯既~~幾舒服~因為一個人~so就係咁游啦~~~~

差唔多就上水啦~~不過沖涼換衫個陣又覺得好累.....要游...??下次先啦~~呵呵~~~~~~

之後番到屋企就訓左一陣~起身玩左一陣電腦~食lunch就出去見好久冇見既紫薇啦~佢第一

個卑我既印像就係岩岩係難民營行出來咁......之後就一搞呀搞~take photo整眼鏡~copy個d~

之後行番去ylp食野~一邊食一邊傾左多好野~~都係個d啦呵呵~~食完又去行左一陣~~係m記

坐左一陣又去buy cake食....好飽呀~~~~~~then我地係天台食完傾埋就番屋企啦~佢就去依

泣啦~~我番去睇tv~~一日啦~~

 

唉.....時間過得真係好快....>.<....


刊登時間:︰2007-08-25 09:41 PM
 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]








2007 年 8 月 23 日  星期四 happy day~

自從n年前同宜一次過睇兩部戲之後~今日我又做出呢個壯舉!!!晨咁早出旺角去睇~~

火拼時x3 &  阿森一族~~時間岩岩好~~因為我地係同是7號院既同一座位~~我覺得~

火拼真係幾好睇~~值得一睇~不錯不錯~~今次有帶衫去~~冇凍到變冰棍~~so今次睇

得很舒服~~then睇完就食下野玩下....then訓左....好眼訓.....7點番屋企~~~~~

星期6~我要

1.take學生相

2.曬相

3.整眼鏡

4.影印


刊登時間:︰2007-08-23 08:55 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]







« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | »