今日訓到十點幾起身~then紫薇出來借左部ndsl我玩~~很好~咁樣我一個下午
既時光很快就過去了~實在太好啦~~5點鍾就玩左一陣電腦~then7:30就去到
元朗plaze啦~~見番好多好久冇見既人啦~then一行十四人就分批咁去到景福宮
(有冇打錯??)上去就食啦~~吃左好多肉>.<為左平衡下~區生就係咁狂拿菜~於是
我地呢邊就開始左搶菜大戰!!宜個邊就經常有罵戰&倒瀉野既尖叫聲
!!就係咁樣~
差唔多十一點~我地就愉快地結束左呢一日既meeting了~
p.s~真的很多謝你們安排了這一次的meeting~約人和夾時間方面是挺困難的~真是
辛苦了~還有謝謝你們送給我的火車頭~希望!我們可以向目標前進~誰也不要脫軌!!!
今日訓到9點都冇人來叫我~~我仲以為阿爸大發慈悲唔洗我去跑步or swimming啦~~
我覺得今日簡直係一個美好既星期六~so就高高興興咁起身刷牙洗面啦~~一起身~見到
阿爸坐係度舒舒服服咁睇tv~~我仲係度諗~係度ja~唔洗啦都應該~then就照常食早餐
啦~~之後佢開口既第一句就係:食完差唔多就去跑步啦!!!!啊~~~~晴天霹靂!!!!then
我就話...我唔想跑~我去swimming....唉~~之後就死死氣咁去囉~~今日都幾少人喎~
星期六我仲以為係好多人架~~今日早上個太陽又唔係好大...好正~~d水既溫度都幾舒服~
清清涼涼~~個一刻就覺得日日來都唔錯既~~幾舒服~因為一個人~so就係咁游啦~~~~
差唔多就上水啦~~不過沖涼換衫個陣又覺得好累.....要游...??下次先啦~~呵呵~~~~~~
之後番到屋企就訓左一陣~起身玩左一陣電腦~食lunch就出去見好久冇見既紫薇啦~佢第一
個卑我既印像就係岩岩係難民營行出來咁......之後就一搞呀搞~take photo整眼鏡~copy個d~
之後行番去ylp食野~一邊食一邊傾左多好野~~都係個d啦呵呵~~食完又去行左一陣~~係m記
坐左一陣又去buy cake食....好飽呀~~~~~~then我地係天台食完傾埋就番屋企啦~佢就去依
泣啦~~我番去睇tv~~一日啦~~
唉.....時間過得真係好快....>.<....