呵呵~~~我不多說了~是朋友的會明白吧~












個人資料
rolie
暱稱: rolie
性別: 女
地區: 其他地區
MORE...


月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


最新日誌
呢度真係好多塵呢~
一般。。。
休息~
昨天書展~
HEA了十幾天`



日誌分類
全部 (122)



訪客留言
最近三個月尚無任何留言



我的好友



我的連結
尚無任何連結




RSS Feed

2007 年 12 月 16 日  星期日 好累~

本身今個星期真係唔來上網..但係中發有辯論賽~我好抽唔抽抽到要反對中e既存在囉~

真係,..,..so就上來check資料啦~~但係今日.,.....我5點幾起身去打羽毛球....因為我地

學校冇場地(以前行幾步就有得打波真係好幸福囉~~)then6點等齊人就足足行左差唔多

30min先到other一間學校去打~~~then7點打到9點.....冇咩feeling.....之後就拿拿

淋坐車過去上網.,,.....本身下午仲打算去buy野...但係我真係覺得太累啦~唔想去~想番去

訓覺~~~呢個星期冇咩特別~都係咁番學~~我真係要到1月18先考完最近一科囉~~

本身仲諗住可以十幾號就閃人架啦嗎~點知最後一科係放係1月18個日~~番到來都唔知幾

號lu~~我冇記錯個班火車係9pm先開~~唧係我要第二日既9點先堔圳~番到屋企我諗都

十一點幾.....唉~~都係搞掂個考試先算啦~~~


刊登時間:︰2007-12-16 11:35 AM
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]








2007 年 12 月 8 日  星期六 好凍>.<

hihi every body~~我本身上個星期會來上網架~~不過很不幸~上個星期5我同我fd打ball

個陣我想玩jump over~以前成日同紫薇玩個個~then我就知道我一定會趴..so我就用我全身

最多脂肪既地方~屁股~坐左下去~~但係我個fd~佢168cm~可能太高啦~~失重心~用左隻手

放係地下上~~咁就慘啦~~佢個尾指同無名指向外番左45度~then佢又自己整番過來~~痛到死~

then又踵左~so星期六就冇來上啦~~改左陪佢去我地間學校既e院睇啦~~唉~~我有個fd感冒咋~

去睇e生個e生就叫佢打點滴..真係好有病..打死我都自己搞掂啦如果係一般個d小病~~不過我來到呢

度之後身體真係好左好多唔係講笑~~我同房佢地個個都病過晒~~我最多就係熱氣~

                 講下呢兩個星期我做過d咩啦~~上個星期一我地睇左一陪tv~叫真心~講一個e生既故事

~~真係幾好睇~我地班有好多人都cry左....then就係冬至既時候我地班會集體包餃子食...但我覺得唔會

食得幾多囉~then12月31日就開始考試啦~~我好好~只係考4科~但我都要努力~~哈哈~~~~~

我放d相上來卑大家睇下啦~~~唔係好清....唔好介意啦~~

我宿舍~224~二樓24室~

我的好朋友~呢個係我地軍訓個陣take架~~

我既other一個朋友~~呵呵~佢知道我放上來一定打死我都似~

仲有一個~佢係黑龍江省的~岩岩兩個係河南本地人~

我未汁我張枱既時候~~~好.....um.....哈哈~

因為我地個個星期4都要宿命檢察~so呢個係我汁好既~

勤勞的我....呵呵~~~

做筆記.....

其中一本書....最重要個本..好多野記.....

韓國來的~~~很美~~她是天然的!!!

呵呵~~~羽毛球旳比賽場地.....還好啦...~~

 

    好啦~~係咁多啦~~~我應該都唔會點上啦~~考試啦~~~一月番來先算啦~

 


刊登時間:︰2007-12-08 09:38 AM
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]








2007 年 11 月 25 日  星期日 比赛

~我打啦,刚刚打完羽毛球~哈哈~赢了个冠第一还可以吧。可以加德育分~

打拼音真的很不方便~这个星期过的还可以~大部份活动都差不多完了,可以好好

看看中基了~这个月很累。。。。再过一个← 我就可以番香港啦~~呀~我岩岩打到

倉頡~現在打得好舒服啊~好快就會落雪啦~~我d fd話可以打雪戰啦~~then佢地

成班都走堂去玩雪戰~~哇~~聽到我勁想去玩囉~~哈哈~~相信好快就可以去玩啦~

呢個月都好開心~~我真係好like打羽毛球~係打既過程中我好enjoy~唔理win定係

輸....我都會好開心~呵呵~~紫薇~~你來呢邊打既話都會好勁~真係~~你諗下~~

就我咁既水平都可以拿到第一吔~~係香港要第一好難~~我前個幾日打排球打到隻手踵左

~~真係好痛....仲要洗成堆衫..我隻手真係可以唔洗點要啦我的媽....~呢幾日既天氣又凍左啦~

我覺得我帶既衫太多啦~~~wear都wear唔晒..搞到香港個邊冇衫wear呀番去~so我諗住

帶d衫番番去~唔係的話番去冇衫wear~

       我呢邊差唔多一月先考試~~我好似考5課~~不過e古文真係好難唔係講笑~~我都唔知

以後我點搞個d黃帝內經~~唉~~死就死啦~~~不過中e真係好鬼得意~~我地上堂有時miss阿

sir都會講d病例我地聽~~真係有幾嘔心都有~~幾神奇既都有~~不過有時真係好眼訓..........

一堂有40min~一般我地最少都有兩課~最正就係星期一~~我上到9:30就閃人啦~~then就冇堂啦~

好正~~呢個時候我就會去睇下有冇信同洗衫.....哇~~~話咁快我要番去啦~~成4點幾啦~~坐車番去

仲要自修......又一日啦~~呵呵~~我走人先啦~~

 


刊登時間:︰2007-11-25 04:16 PM
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]







« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 41 | »