| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 24 日 星期一  |
2007 年 9 月 21 日 星期五  |
| 媽媽生日快樂 |
分類: 未分類 |
今日係我偉大媽媽既生日,下午老公陪我去金鐘攪埋d証件後我地就返SMP同姮姮玩,等埋老豆細佬返黎後就一齊去德褔稻香打邊爐,好在姮姮係我地開始食野時瞓左,唔係呢個八厭囡實攪攪陣,但就辛苦媽媽要抱住,咁就唯有我喂阿媽食野啦 ,姮姮係我地差唔多食飽時先起身,時間岩岩好呀 ,係我心目中媽媽係全世界最偉大最好既母親,我永遠咁會咁愛佢,如果來世有得揀我都希望可以做番佢個囡,祝媽媽身體健康,無憂無慮 |
2007 年 9 月 20 日 星期四  |
生日飯  |
分類: 未分類 |
近年底就會多好多生日聚會,今晚就約左幾位之前microsoft既舊同事食生日飯,幾個月無見大家都無咩點變,係MS工作左咁多年最開心就係同佢地一齊做野既果段時間,而家就只剩下我同benden,仲要咩都唔同晒,新人事新作風.I will try my best |
2007 年 9 月 16 日 星期日  |
| 預祝靚女盧B-day |
分類: 未分類 |
今日我地一行10幾人為預祝阿盧生日而約左去黃金海岸自助BBQ,3點零鐘係旺角等齊人後就坐小巴入去,地方唔錯但天氣就太悶熱啦,好在姮姮都無咩點摟計,可憐既巧巧就熱到出晒粒粒 ,最舒服就係toilet,因為有冷氣 ,因要抱住姮姮,所以燒野食就交比老公,但講到最落力既都係阿wing & 阿mei 真係辛苦晒 ,8點幾食完cake後就同阿mei,阿康一齊坐的士返SMP,今日雖然大家都好累但都玩得好開心呀
  
|
2007 年 9 月 12 日 星期三  |
| Vincent B-day |
分類: 未分類 |
Happy Birthday to you,
Happy Birthday to you,
Happy Birthday to Vincent,
Happy Birthday to you.
生日快樂呀 ,祝你搵多d錢,早日同carrie拉埋天窗 ,永遠幸福快樂
|
2007 年 9 月 11 日 星期二  |
2007 年 9 月 9 日 星期日  |
| 姮姮10個月啦 |
分類: 未分類 |
姮姮話咁快就已經10個月大啦 ,第6&7隻牙仔亦都出緊黎啦,好有耐性既婆婆而家教緊佢眼,耳,口,鼻,手手&腳腳,姮姮已經學識耳&口啦 ,但越大脾氣就越唔好,又無耐性,真係好既又唔見似我,唔好既就似足晒
  
|
2007 年 9 月 7 日 星期五  |
2007 年 9 月 4 日 星期二  |
| 病..病..病 |
分類: 未分類 |
上星期五31號請左假諗住同老公帶姮姮去街街,點知無啦啦病起黎 ,野都唔想講多句,睇完醫生後就浪費左一日假期係屋企瞓 ,夜晚我叫老公自己返TKO而我就留係SMP,半夜阿妹練完band返黎,完來佢都病左 ,攪到阿媽成晚都無覺好瞓,到第2朝起身我都無好轉,仲反而嚴重左,發起燒上黎,唯有睇過第2個醫生,打左支針,又係屋企瞓左成日 ,呢晚都無返TKO,老公收工後上左黎陪我,到星期日就好左D,只係仲未開到聲&流鼻水,食完晚飯後就返TKO,點知明明係好眼瞓,但就點都瞓唔著 ,到星期一起身返工時好似成晚無瞓過咁,返到公司一D精神都無,頭暈暈,最終下午放半日假睇多次醫生,一病就病左幾日,到今日先好番D,真係人都顛呀 ,好在無傳染到比姮姮,呢個舊曆7月我都真係唔好彩lor |
2007 年 8 月 31 日 星期五  |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 28 | »
|