丁點心程 

 

自私地自愛;自由地自主;自信地自在;自動地自覺;自強地自治;自我地自述;自自自家製的回憶,自自自家製的狂想。
 
satine
暱稱: 丁
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
小水滴
doll satine
poupeegirl fashion brand community
Baby Satine
poupeegirl fashion brand community
2006 年 7 月 22 日  星期六   晴天
隱形鬥室

朋友問我有無興趣去睇隱形鬥室,佢話佢同事高度推介,於是我抱著平常心一看,然後我都高度推介,的確十分十分好看,笑中有淚,高度推介大家抽空一看,如果你都有興趣一看的話,找我吧!

每個人與生俱來都有一個隱形的心靈鬥室,有許多人在裡面找不到出路,困於死角當中,但上帝每一天都在門外叩門,只要我們願意打開心門讓主耶穌進入,許多傷痛和眼淚都不會再成為困擾,我們可以笑著面對每天的挑戰!

...因為那在你們裡面的、比那在世界上的更大。《聖經》約翰一書4章4節

以上是此片的宣傳語句,看罷此片後,令我一度沉思...因為那在你們裡面的、比那在世界上的更大

 

電影裡面曾播著這首歌,都係而家你聽到既背景音樂。

「壓傷的蘆葦,他不折斷;
那將殘的燈火,他不_會吹滅。」
尋求_你憐恤我的軟弱,誰願無力走過這生?

盼救主垂聽心中困倦,
現實_壓迫中裝出歡笑。
旁人自顧,沉溺虛空宴樂,誰安慰念記?

耶穌_顧念我,求在你懷內,
醫好我的創傷,潔淨_我罪,
你捨身拯救我生命,全能主應許。
耶穌_顧念我,求被你陶造,
一生裡緊靠倚,再沒有畏懼;
賜犧牲的愛與醫治,這是你應許

 

 

以下網頁有隱形鬥室的詳細資料:

http://www.media.org.hk/lifemovie/theroom/

 

刊登時間︰2006-07-24 07:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 7 月 21 日  星期五   晴天
上天罰企

耐唔耐講開野既時候,屋企兩個活寶貝有時會問下英文係咩,咁就簡單地教一兩個生字佢地記下,今日佢問開一個題目,我就好自然地讀個英文,佢就好自然地答邊個罰企話?上天罰企呀?!乜証書咁煩要罰企既。咁都比佢諗到...^^b。

刊登時間︰2006-07-21 01:08 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
萬試萬靈

繼上次說過和某君晚飯後會失眠,今晚我又和某君飯聚,但又忘了注意不要喝茶(其實我都不曉得到底是否茶的關係,其實我根本忘了可能會失眠的關係),於是我又果然失眠,現在已經零晨四時多了,萬試萬靈,需要通頂的那天找某君吃飯相信會是明智之舉呀!

然後,突然想起今天是某某的生日,原本都想給他一句祝賀,只是剛巧朋友說著他的煩惱時,又令我打消了這個諗頭,我不想突然成為別人的煩惱,而且我根本没想成為煩惱的意思。不過,免不了有一種很可惜的感覺,始終由親近變成陌路,著實令人感慨,天下間最莫名其妙的感情莫過於此。

打到呢度諗起以下首歌,只係咁岩諗起,同歌詞無咩關係,大家唔駛胡亂竄測。

  到底應相愛  或分開

    假設情不再  應該等妳決定

    我假裝瀟灑望海

    我早都知妳離不開  真叫人感慨

    但我對妳愛念  未曾改



  我但願  他珍惜妳

    這顆心不忍看妳落淚時

    一串串  令心酸酸  仍舊仍舊眷戀

    我但願  他珍惜妳

    愛可一生一世永沒盡頭

    不要我  內心輾轉  無盡無盡掛牽

    愛妳卻未開口  寧願像現在是好友

    願妳開心  偶然想到我

祝 比比生日快樂!

祝 某某生日快樂!

刊登時間︰2006-07-21 04:22 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 7 月 20 日  星期四   晴天
溝通

今日收到電話,新公司話驚我公司留我,我會唔去 貴公司做,所以搵左 貴公司前職員上班,我岩岩辭左職架勒喎!然後又話佢地商量下先,好明顯我同佢地溝通唔到!攪到而家就算佢真係話請我都唔知做唔做好,一件咁簡單既事都攪到咁那煩既???第日真係要對住佢地做野既話咪...吐血身亡都似!!

刊登時間︰2006-07-20 04:03 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 7 月 19 日  星期三   晴天
逃出PVH

今天回到公司就想著辭職的事,今天還是明天,最後當經理差不多十時回到公司的時候,我的決定是今天就離開。今次同Ann說的時候,她没什麼,反而和經理說的時候,他很驚訝似的。不過始終,他都没給我一封推薦信,我亦深信他不會再記得給我打,如果不是每天都打電話給他提醒的話。

今日同英姐說我走的時候,她的樣子很失落似的,比我還失落似的,的確,回到家有一種莫名的失落感,不知為什麼,其實我對這間公司真的没半點留戀,或許是一種習慣吧!

刊登時間︰2006-07-19 10:13 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 7 月 18 日  星期二   晴天
反斗車王 愉快

今日下午去了觀塘見工,只是相約了Connie的飯局取消了,如是者,午飯的繁忙時間到逹APM,逛了逛,還是到了紅螞蟻吃飯,很多人,要搭枱,聽著兩個媽媽級的姨姨訴說著家中小輩的事,兩代的看法還是折然不同,我都是她們口中的那些,想了想,我可以做得好一點,只是要做的時候又忘了..

見完工,就回尖咀,當我公司在佐敦時,要到遠遠的港島,當轉工到港島,郤要回到尖咀,在耍我吧!好了,完成所有任務時,都是計劃看車車的時候。在九龍看戲始終不及屯門便宜,最後還是回屯門看,又逛了逛街,又買了點東西,又遲到!幸好只是看不到預告,想不到車車原來很好看,畫面精緻得不得了,像真度很高,表情亦很豐富,故事情節雖没有什麼很特別的地方,但配上葛文輝、林海峰的出聲演出,整體感覺十分良好,值得激讚亞葛,活像一個天生西瓜刨的聲線,很攪笑。

回到家才十時許,但感覺上已經很累很累。出外的消耗遠比在家的多,就算是一樣的晚睡。

刊登時間︰2006-07-19 09:57 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 7 月 17 日  星期一   晴天
Bingo

今日終於收到Offer勒!好開心呀!!!我終於可以逃離PVH勒!同埋我又轉field勒,今次做物業管理,唔知如果繼續咁轉工法,我到死果日會唔會做到72行呢?不過聽日都去見工,見埋呢期啦!雖然係好遠好遠同埋唔係好鍾意既觀塘。

收到消息之後就開始諗下做咩好,幾時辭職好,幾時番工好呢?我又要執野啦,又要預備番學,又要預備番工,又想去下旅行,無論如何,大陸都要玩一玩架勒!!!我好耐好耐好耐無去過旅行勒!咁呢...好似唔夠時間咁囉!!!

我覺得有d曙光,希望繼續光落去啦,我又生生性性咁做得好好地啦!!!其實我都有d擔心,又驚無佢心目中諗得咁掂,又驚我負擔不起好忙既工作加好忙既上學,今期要讀我未上堂先頭痛既A/C呀!!!而且星期四、五都番學,星期六仲要番工,我驚我唔慣,我唔要song C呀!

刊登時間︰2006-07-17 10:26 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
七月十六日 (星期日)

今日還是睡到很晩才醒,因為星期六的晚上都是卡通片的黃金時間,看完了加旋都已經三時許,睡醒,忙著找工作,然後到了小肥家吃木槺蛋糕,好甜好甜呀....我不愛那些練奶的味道呢!

然後又是一輪胡扯,相約好了的約會又不知會否落實呢?!狼羊物語,狼羊物語呀!!我要睇..,還有隱形鬥室,還有車車,還有魔盜王,還有...好多野想睇添。約我啦..約找啦,我就黎放完假要番學勒..

刊登時間︰2006-07-17 10:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
七月十五日 (星期六)

所謂夜晚唔願瞓,日頭唔願起身,呢句說話長期發生係我屋企既人身上。

話說我好鬼攰,想瞓既時候係咁叫某人瞓佢都係掛住打機,攪到好鬼夜都仲係開住燈!好唔容易咁熄燈瞓覺,過數小時後,某人既鐘響完一次又一次,某人都係唔起身,然後到有人叫佢起身,某人都係唔起身,如是者電話響,又有人叫某人起身聽電話,攪左半個朝早,終於某人都起身番工。

某人番工之後,無幾耐,甲同乙又大聲對話,似乎又討論著什麼,又無幾耐,甲離家出走,乙開電視開到連樓上樓下都應該聽到電視做緊咩。又過左一排,有人回家,叫我食飯,當然我毫不理會啦!瞓覺大過天呀嘛!

最後下午至起身,好似瞓左好多個鐘,但係成個人同無咩點瞓過無咩分別,整日都未回魂一樣,呆呀呆呀呆呀!於是咩都無做過咁呆左一日,我同媽媽講佢地無比我瞓過覺咁,媽媽話:你姓賴架?我心諗:問你至知喎。

刊登時間︰2006-07-17 07:22 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
七月十四日 (星期五)

今日一返到公司就做野,不停咁做野,其實係搵野,係公司氹氹轉,轉到差唔多收工果時真係有d想嘔同埋已經好鬼攰,仲有d頭痛,我都唔明,點解可以攪到d野咁亂,佢就乜都唔理,我就係度執佢手尾,不過我都唔係最慘果個...

好趕好趕咁整埋d野,其實我都唔明我做咩要咁趕,勤力又無得分既!攪埋d野六點至收工,去左電影中心買飛睇超人,原本諗住睇車車,但最後約埋wink姐,wink姐又唔like車車,其實超人又貴又無位揀又唔係好好睇!不過我都買左三張飛,然後就好安然咁係隔離睇書等人齊勒,睇左好一陣子至突然醒起,應該要買四張飛!!我唔記得左wink姐原本約左人睇戲,係我既印象只有兩個人聯絡過我講睇戲既野,我個腦就不其然firm左三個人勒....。最後臨急臨忙咁買多張飛,攪到要人一個人睇戲咁添,真係唔好意思呀!!!!

講番超人,一般好睇啦!不過可能我太攰,係果d愛情位,即係靜落黎既時候我都可以瞓得著,散場既時候比wink姐話我似個女奸角,點睇都無樣野似掛...= =",如果要話我傻的話,我寧願似女主角勒,佢連超人係佢身邊都唔知。然後就去左北海道食野,都係一般啦,好似無上次咁好食,唔知係咪因為我真係好攰啦!

全日同wink就好似交換partner一樣,我同古生傾,佢同豪少傾,老實講,我都有d怕提及某d話題,真係唔好煲我啦!以我讀過既social physical講,一般咁煲法係無咩好結果架!三年三年又三年,十年都黎緊頭既友情我唔會就咁無左呢!淡化d淡化d再淡化d...。

刊登時間︰2006-07-17 12:47 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]