丁點心程 

 

自私地自愛;自由地自主;自信地自在;自動地自覺;自強地自治;自我地自述;自自自家製的回憶,自自自家製的狂想。
 
satine
暱稱: 丁
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
小水滴
doll satine
poupeegirl fashion brand community
Baby Satine
poupeegirl fashion brand community
2006 年 7 月 16 日  星期日   晴天
見工奇事

前幾日收到個電話,一位女子的聲音,開場白大約如下:

女子:我係...你記唔記得好耐之前見工見過兩個中國籍女子呀?

本人:呀!.....記得。(形容咁得意既..)

女子:因為我之前放左假,所以而家至聯絡你,其實我地都唔係好等人用... ...

本人:係。(咁即係點呢...)

女子:如果我地約你second in,你想唔想黎呢?

本人:好呀!(呢位小姐真係得意...)

女子:之前你黎果度唔係你番工果度,咁今次約你去番另外果度見好無呀... ...

本人:(又講埋d無為野...= =")

於是第二日,我就去另一個地方見工,咁岩就有人入左去該單位,係一個好細既地方,同上次好唔同喎...

本人:我搵x生見工架!

x生:呢邊吖!(帶我入去既同時,其他男子都想跟住入黎。)

x生:你地唔駛入黎架勒...

男子:唔係呀...

x生:你地唔駛入黎呀!

男子:咁...咁斟茶都要架...

x生:唔駛呀!你地唔好阻住啦,出番去!

本人:

然後就係傾計咁講番上次講過既野,問左一輪,我覺得佢已經主觀地覺得我ok,不過只係佢主觀既意願。見工就係咁,有d人望完覆歷覺得你唔得,就再講咩都唔得,有d人望完覺得ok,就咩都唔駛點答就ok,好主觀。

最後x生話呢次主要係比我望下間公司同埋問佢野,唔係佢見我喎!咁係咪即係會請我呢?但係夜晚又打黎問多次番學既事,其實我已經開始係見工既時候淡化番學既野,有時會諗,番學番到我咁值唔值得,不過有時d野又係好奇怪地唔應該問值唔值得。

刊登時間︰2006-07-16 01:26 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 7 月 13 日  星期四   晴天
唔開心 鬱悶

今日同禽晚突然間唔開心,好想喊!

刊登時間︰2006-07-13 11:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 7 月 12 日  星期三   晴天
札幌+甜蜜蜜

因為今天請假的關係,昨晚加班,臨收工的時候找到豪少陪我食飯,哈哈!真好..

又到尖咀,途中見到一間叫正宗拉麵的店,就想吃拉麵,但豪少說不好吃,於是改到札幌,我也差點忘了這間小店,好味道,大家的話題又開始說起拉麵,原來豪少都知道有間"爵士",總有一天我要全叫餐牌內的食物(拉麵除外),哇哈哈!

 牛油拉麵  螃蟹拉麵

 蝦餃子+沙律

之後就去左甜蜜蜜食甜品,不過我覺得唔好食既,d梳乎里濕又唔香,雪糕唔滑,似心太軟既朱古力唔知咩好硬,我覺得我同熊熊上次整得好味d囉!不過賣相就好ok既。最好味既係個朱古力醬,點個酸酸既士多啤梨就岩岩好..

        

刊登時間︰2006-07-13 12:02 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 7 月 8 日  星期六   晴天
燉蛋

今日又想試下整燉蛋,不過徹底失敗,本來食譜話要中慢火整,但亞媽話要超慢火,咁就超慢火啦!整左我就入房玩,數分鐘後出黎望到變左大火,原來亞媽又話細火細得滯吹熄左,但係唔可以大火整架喎!望到都老晒,但係裡面未熟,不過都無晒心機勒,我下次要亞媽唔係度既時候試下整至得!

到底點樣至整到好滑既燉蛋呢!

刊登時間︰2006-07-08 10:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
攰屎

呢幾日都好鬼攰,我記得前日番到屋企都九點,食埋d冷飯菜汁沖埋個涼就十一點勒,即瞓!第日都係好不情願咁起身,星期五番到公司都好攰,拍七話一睇我個樣就知我好眼瞓,我話唔係眼瞓,係好攰,對腳仲不其然咁痛,不過都係要做,好多野做,好多無為野做

本來攰到神智不清咁都唔係好想出街,但係約左好多次,又唔去真係唔知幾時再見咁!不過見到大家都好開心,都係一樣咁攪笑,一見到就講我個頭,原來我地有成大半年無見過,真係唔講唔知原來我地約左咁耐勒!

番到屋企又係攰屎左咁,今日係屎左咁,好攰好攰好攰呀!!!!!激氣!

刊登時間︰2006-07-08 05:53 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 7 月 7 日  星期五   晴天
出糧

本來話禽日會出糧,點知又遲,全公司又係我一個係咁,今次關間銀行事,但係我打去銀行又話唔關佢事,原來係誤會,入得唔岩,本來以為今個月會早d,點知又係遲,我又係趕唔到找數,我真係好想告佢,等佢比番d息我..

刊登時間︰2006-07-07 01:13 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
七月四日

今日公司放假,我心情又好,身體又唔錯,於是就實行去海邊既計劃。原本想去西貢,不過覺得好遠,有d懶就諗下不如落樓下行,因為好熱好晒既關係,等到六點至出門,行左個幾鐘,影左好多相,不過都未行晒就...有個傻佬搵我,哈哈!又問我要唔要荔枝,都無咩理由唔要,只係專登攞黎好似有d唔好意思者。

於是番屋企食飯,之後出街食飯。比我老點之下,由本來去市中心變左入元朗,好難得有人識左我咁耐都仲對我有期望,不如下次叫我認路訓練下我啦!如果唔怕失望的話。係唔知食咩好既情況之下入左元朗,然後我諗起大榮華,隨即又諗起我都係唔認得路去架,點知話口未完,大榮華三個字就係面前出現。

不過今次到佢老點,無胃口又叫左好多野喎!邊有一個食左飯既人仲食得多過未食飯果個既呢!攪到我好大食咁..。番到屋企攪呢樣攪果樣攪到兩點好想瞓,點知瞓到三點都未瞓得著,就起身睇

德國對意大利,我仲以為係法國對葡萄牙添!估唔到又超好睇喎,快上快落,時間過得特別快,九十分鐘都係0:0,係最後既兩分鐘,我仲對德國好有期望,點知臨尾香,老實講,都係意大利踢得好d既,佢地輸左都係唔抵d既,但係爭一分鐘就可以十二碼,咁輸法我又覺得有d心翳囉!我開始明白點解d球迷睇完自己捧果隊球隊後會失眠勒,原來個心真係會翳架喎!

六點又上床轉左好多個圈,約七點起身番工,約七點放工,本來諗住比埋飛winkwink,不過佢又要我等!我真係等唔到,又眼瞓又肚餓又好攰,我驚我撐唔到番屋企,等左半個鐘走人,今次真係等唔到一個鐘呀!我發覺好似同親個傻佬食飯果晚都瞓唔著,但係我諗唔起係咪次次都飲左茶,唔可以再係咁通頂!!遲早

刊登時間︰2006-07-07 01:01 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 7 月 3 日  星期一   晴天
好得閒

我好得閒!

係27號考完試之後,我其實十分極之很得閒,其實未考都已經好得閒..呵呵!

於是28號好得閒咁搵個朋友仔同佢慶祝生日(佢叫我唔好話比人聽喎!),佢得到一個好難忘既一日,因為佢約左我之後佢就唔見左個電話勒!等我打極電話都留言,嚇得我以為咩樹添!都話嫌棄佢佢會走架啦!又一次証明呢個係事實..呵呵。就咁,無啦啦通頂唱k,唱晒全部關淑怡關於我演唱會,跟住係醫神,然後草蜢,再者Beyond,最後睇埋rain既演唱會,激呀!不過到離開時,朋友仔都仲係緊!

29號本來諗住食蟹,但係不了了之左。

30號約左Penny睇四條腿,佢話係朗豪坊睇,朗豪坊係一個頗令我討厭既地方,不過似乎佢好想去果度睇我就無出聲啦!點知佢約我6:30,6:28分話比我聽遲,一遲就一個鐘有多,呢排梗係等神纏身,我係個極之討厭的朗豪坊不停兜圈,仲攞住極為重既包伏!= =",由地下上到十三樓,再由十三樓去到八樓UA,已經無晒後排既飛添,之後佢打黎話係地下,咁我就由八樓落番地下搵佢諗住食飯算啦,點知佢話已經買左飛,就黎開場,我地就由地下上番八樓,睇完戲再上十二樓食飯,之後落左地下,詣問處話攞車要先上四樓,辦完手續落番地下五樓攞車,終於我經過左十八層至逃離呢個鬼商場。

1號,出去同嫲嫲賀壽,唔知係咪唔受得飲宴既食物,定係我暈車浪呢!好多時出去同佢地食飯後番屋企都想嘔,真係好辛苦,不過我咁講又比亞媽鬧。

2號,約左小肥番教會,食完飯都無咩做,不過天氣好好,唔去出海係晒囉!唔知啫喱玩得開唔開心呢!我都好想出海呀..

3號,今日公司放假去廸廸尼,我唔駛番工..呵呵!本來諗住自己去海邊行下影下相,不過可能凍病左,起身就開始傷風。禽晚我真係比個冷氣凍醒左,蓋住張被係度諗,我係咪無蓋到被呢?咁凍既,但係張被其實已經被不折不扣地纏住左我,我都仲係好那凍,凍得我騰騰震,真係震到... ...不過有人瞓得好冧,我校唔到個冷氣,我都話我好多時都唔鍾意冷氣架啦,又傷風勒

今日Peggy打番約食飯,佢話星期五,我一口答應,佢好驚訝,我問佢做咩咁驚訝,佢話覺得我好忙!我有咩忙者,呢排又未番學,今個月都好得閒呀!唔知點解d人成日都覺得我好忙(除左公司果d李荗!),其實我都好得閒架,只係唔知點解通常一係無人約,一係全部都約埋同一日之嘛!

我真係好得閒架!

刊登時間︰2006-07-04 12:30 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 7 月 2 日  星期日   晴天
四強 無奈

巴西又一次輸比法國,真叫人失望同失望,想英格蘭嬴,點知唔抵地輸十二碼,想巴西嬴,佢又唔要攪咩輸左,不過又係抵輸既,法國真係踢得好,但係咁四強睇咩呢?!德國、法國、葡萄牙;我估德國嬴,因為主場,但我又想施丹嬴,不嬲都覺得佢其實幾型,如果有番多d頭髮更好,仲有c朗拿度又好可愛喎,喊都喊得得意過人既

咁點好呢,我仲睇唔睇決賽好呢!

刊登時間︰2006-07-02 05:01 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
英格蘭出局

世界盃又到緊張既階段,今晚英格蘭對葡萄牙,其實全場英格蘭攻門都多,守亦守得好,起碼比上次我睇果場好好多,只係...如果唔係朗尼紅牌出局,如果唔係碧咸受傷調出,如果一早用最強佈局... ...

結果,又十二碼,你估德國咩!射十二碼一d都唔利英格蘭,結果真係,個籠門都無信心,就算葡萄牙射失兩球,英格蘭都輸,真係可惜,不過又有d活該。

刊登時間︰2006-07-02 02:17 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]