| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 11 日 星期四  | |
| 放假 |
今日放左自己一日假,都幾開心,因為要做既野都無做(留番而家做),全日好閒咁過,時間係自己掌握既時候,過得真係好快呀!聽晚就Test勒(應該話今晚),懶散呢個劣根性都依然持續,我仲有兩課未睇,雖然死硬,不過我會用平常心去面對既,始終醜婦都要見家翁,頂住呀!(開始有d眼瞓添..但係無咩頭緒喎!邊度溫起好呢..= ='')
|
| 刊登時間︰2006-05-11 03:27 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 10 日 星期三  | |
我什麼都没有  |
昨晚看女人唔易做的時候,劇情講到羅慧娟的老公給她表妹搶走了,鄧萃雯教她如果想老公回轉,第一樣是千萬不要找他,先要完完全全的放手...然後我想到了一些事。
今日的心情不怎好,身體也不怎好。回到公司没精打采地工作,忽然在公司裡行過的時候,姥姥叫停了我,主動問我那件事進展如何,那件我上星期對她說,她玩耍了我一輪後想為之卸責的一件事,那天我氣憤難下,可惜我不能作什麼,就吞一口氣不了了之算了,是她忽然良心發現還是什麼?難道當事情放下來不處理,反而更好?
回到家,問題又來了,又問我同一個問題,似乎這些事是三日兩天內可以了結般!答到的之前都答了,答不到的還不會在今天就能解答吧!人又忟了!這件事可以放下來不處理就好了嗎?
心情真差,未來的事還是未來解決。『你們要休息,要知道我是 神。』現在我先要好好的休息,為測驗而努力!又要請假了..>.<"!! |
| 刊登時間︰2006-05-10 01:07 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
董驃金句  |
【人生篇】
急事,要慢慢講。
大事,要清楚的講。
小事,可幽默的講。
無把握的事,要謹慎地講。
無發生的事,不要亂講。
做不到的事,別隨便講。
傷害人的事,不能講。
討厭的事,小心地講。
開心的事,睇場合講。
傷心的事,不要見人就講。
別人的事,最好唔講。
自己的事,聽聽自己的心怎樣講。
現在的事,做了再講。
未來的事,未來再講。
如果對我有不滿意的地方,請一定要對我講。
樂不可極,樂極生悲。
不勞而獲無道理,勞而不獲無天理。
交一友要千言萬語,失一友只三言兩語。
富貴如浮雲,得失不須記。
|
| 刊登時間︰2006-05-10 12:44 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 9 日 星期二  | |
開花喇!  |
網花今日都終於開花勒!個樣都ok呀!起碼唔太怪,不過呢我發現好似好多人種既第一棵都係呢種花,普通得很呀!搵左棵評分頗高既花黎配種,嘻嘻!唔知出黎會似咩呢..好期待呀!
今晚又掛住玩無溫書添..>.<'',玩既時間過得特別快! |
| 刊登時間︰2006-05-09 12:55 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 7 日 星期日  | |
| 七粒種子 |
禽晚出去飲完野之後,番黎就唔舒服,雖然好早就醒左,不過乜都做唔好,於是開住部機,搵下種子,今日似乎幾好彩,搵到好多種子,有d因為我眼盲手慢地錯失了!最後都搵到七粒種子,即係仔仔既草原可以開七種植物勒..^^v。 |
| 刊登時間︰2006-05-07 11:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 6 日 星期六  | |
| 我的貪睡仔仔 |

正所謂物似主人形,我的滴滴仔都很貪睡哦!全部都睡著了! |
| 刊登時間︰2006-05-06 08:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 種花 |
網花就好成功咁就黎種到開花,可惜現實果d一粒種子都未發芽,唔通真係放得耐得滯?= =",有點失望。
不過,到底網花開出會係咩樣呢!好緊張呀!希望唔到怪樣啦,因為呢個係日本人設計既玩意,有d花可以係日本古時d人樣,好恐怖耶! 希望佢生生性性,靚靚仔仔。雖然人樣花都好稀有,不過留番第日至有會好d,第一棵花花都係靚靚仔仔既好.. 。 |
| 刊登時間︰2006-05-06 02:58 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 3 日 星期三  | |
| 網上寵物 |
今日係關於小水滴既網上睇左好多野,嘩!人地果d好靚架!可惜我試完又試都整唔到..>.<,越睇就越複雜,激死!玩左成晚都係得個吉。
唯有整住個唔靚既先啦!
我見到其他人都有幾隻係草原,到底點解可以咁既呢..f(= =)。快d大啦! |
| 刊登時間︰2006-05-03 11:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 係低谷既時候,可以試下望一望身邊既野 |
"歌莉亞"番埋今日咋,"亞曼莉"就今日遞左辭職信,唔知幾時可以到我呢!努力搵工呢個動作都未郁過..>.<。
因為"歌莉亞"走,今日經理請食飯,又係去新太秀,我同"美菲"同"驚你乎"真係食盡佢咁,除左叫自己果份,仲額外叫多一客壽司拼盤,基本上我同美菲的心態都係唔多like,所以有咁貴叫咁貴,好可惜果度食到最貴我諗每位都只係百零二百蚊,唔知"驚你乎"係咪都同我地一樣搵食野黎發洩呢。
放工番學,番到咁上下既時候開始聽到隆隆巨嚮,係一間冷氣開放的密室大廈裡面清楚地聽到外面轟轟隆隆,想像得到雨勢有幾咁慘裂,都好在,放學時落到去都只係一般大雨啦!諗下點番屋企,最後都係選擇原有路線,可惜雨勢越黎越大,我就越黎越狼狽,不過,係低谷既時候,可以試下望一望身邊既野,就係我好冷靜又帶幾分狼狽咁輕盈地走過馬路既時候,我望到一個貎似金城武既靚仔,就係我走到去佢企緊既巴士站,我地四目交投,真係好靚仔喎好似.. 。好可惜我唔係呢個巴士站等車,於是,我好瀟灑咁揮袖離開左佢既視線。
頂!真係好大雨,走到天橋邊沿邊而行,突然"逢"一聲,倒水咁,上面d車行過淺晒d水落黎喎 ,好在行慢左兩步。濕住兩條腿咁上到車,我就諗起,前兩天我至同人講好耐無淋過雨,然後心諗:我都係話細個係屋企附近淋雨好好玩,好耐無試過啫。點知好諗唔諗,落車果一下係極大 ,我又心諗:我係想淋下雨,不過都唔駛半夜掛..>.<",又到左望一望身邊既時候,其實係我仲諗緊,就有個應該唔係香港人既General Man話遮埋我,太感激勒 ,連忙講唔該晒,但我發現佢係唔識聽架。
呢個故事教訓我,係低谷既時候可以望下身邊既野,或者,美好既事,同時係你身邊發生過。 |
| 刊登時間︰2006-05-03 12:41 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 71 | »
|