| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 14 日 星期六  | |
| 電髮 |
今日去左電髮,係睇到傳單去,本來諗住最多三舊零攪掂抵抵抵既,但係去到見到就覺得有d出事,因為超多人,而環觀週圍電完髮既人都..
。
然後,小姐問我搵咩師傅,傳單上套餐價係junior整架,而果度既junior真係好jun咁既樣,唔敢搵個頭交飛之下搵左director,小姐話都係三百零度既,但係師傅話整好d就整左個四百八,都係果句,唔敢搵個頭交飛之下..就點左個頭。
師傅問:想點整?
我:唔知呀!總之唔要師奶唔要娘。哈哈!
師傳笑,然後又問:前面想點整?
我:唔知呀!你話事,總之要靚。哈哈!
師傅又笑,過一陣又問,後面想keep呢個長度定短d?
我:唔知呀!其實我真係無所謂,靚就得架勒。哈哈哈!
於是戰戰兢兢咁整,未到最後一刻都唔知變左咩樣,越坐就有d越驚,其他曲髮女士既曲髮都唔係我心水既,到底我呢個頭會變成點呢?
整到成個頭都係圈圈個樣真係幾攪笑,果一刻其實幾想影底佢架!
好唔容易,新頭面世,director果然係有一手,呢個款係我其中一個覺得幾好既曲髮,勁yeach呀!不過唔比梳頭喎,仲要搽cream至夠令令..嘩!支cream都$166喎,妹仔就黎大過大婆呀!仲未計我要買過既相應新裝..

P.S.第一時間的評語:
1.嘩!乜咁老呀!<---我都覺得好似老左...不過咁咪襯我年紀囉..呵呵!
2.幾好睇吖!<---呢個好明顯係世界仔既答案。
3.你唔好傻啦!以為好靚!<---係呢位人兄見到我既一剎那,我係呆坐中,都唔知佢係度,唔明點解佢以為我以為好靚!
***電完至記得未攞新身份証,呢個咁既頭影相真係...
,點算好呢!***
|
| 刊登時間︰2006-01-14 11:46 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 1 月 13 日 星期五  | |
| 睇房 |
今晚去左睇套房,係預算之下草草睇左兩間,其實無打算租,只係想搵個比較,呢兩間房有個特點,就係有後門,真係好方便走路..哈哈,話就話有多個門口可以放多d野,起碼可以放鞋,但係似乎都係多一個危險,因為一道木門就登門入屋勒喎!
呢度既好處係治安好,有大廈管理員,唔駛行樓梯同埋近返學;可惜地方細左但係租金仲貴左,兩大重點唔合符我既最佳選擇,而且如果係九龍返工,交通費都唔平得去邊呀!
附近都有唔同既招租宣傳,但看看電話,其實都係同一伙人..=.=。 |
| 刊登時間︰2006-01-13 12:50 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 12 日 星期四  | |
| Test |
唔知係咪Test得多,越黎越無咩感覺,聽日就Test,連睇都未睇晒唔好話溫勒,但係我一d感覺都無,只係覺得無理由唔掂下,所以點都坐耐d啦,但係唔知係咪之前早瞓慣左,以前係呢個時候仲無比精神既我,呢兩晚都變得好眼瞓,無左要攞A既慾望,就好似括左出去咁,合格都算勒..幾時開始變得咁無慾無求既呢?!
我只係想唔駛重讀,呢個要求會唔會定得太低呢!通常我set攞A,最後結果最好都只係C...
。 |
| 刊登時間︰2006-01-12 12:50 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 11 日 星期三  | |
| 信用卡 |
今日行過見到promote card counter,係咁叫人申請卡,其中一張係想申請左好耐既Heroic Rendezvous,好想換佢隻公仔,其實係未有呢張卡之前已經係專櫃度見過放晒著左唔同衫衫既bobbie&nette,已經好鍾意,只係因為佢貴,又無咩用,又要搵地方放等等最後都無買到,而家簽卡就有喎,雖然d衫唔靚,仲要簽$4500,所以一路都等,等下幾時要買野,等到始終都無申請,之不過係個counter度行黎行去,每次都有人極力推銷,最後都係忍唔住,簽咩好呢... 。
其實對上申請張卡d數都未還完(申請左兩個月,簽帳已經遠超想像幾倍!=.=''),真係唔應該係呢個時候又加多一張,我又諗起係時候的起心肝搵野做,消費果然係努力工作既動力! |
| 刊登時間︰2006-01-11 12:55 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 8 日 星期日  | |
| 癲 |
我發覺我真係癲架..吼!!
係呢一個星期裡面,好似早瞓左兩日,一日唔願醒,一日唔知醒,返到公司都仲要眼瞓添!反而返完學夜瞓果晚,第二朝就安然無恙,星期五就唔好講啦,好夠瞓,咩叫瞓到自然醒起身就係咁勒,不知幾咁滿足,只係...星期六無里啦喂瞓唔著,其實我已經好攰,真係唔明。
本來諗住唔去踩單車,點知瞓唔著,就算係屋企都只有空呆,死就死去啦!
今日既天色一般咁啦..大霧無乜陽光又凍,走既時候見到真真塊面紅左兩撻,唔知係熱定吹到爆"冊"呢!不過沿途風景都ok架,係停留既薯候都影左d相啦。踩踩下既時候突然有度特別香,真係好香,望下原來係拜神既地方,好多香燭,點解我會覺得d香燭香既???
無幾耐..就..無啦啦跌左係樹,因為要過馬路停左架車,無撞到任何野,只係落車隻腳要放番出黎既時候鈎住架車,咁就連人帶車坐左係叢林中。返到屋企,個死野一見到我就話你今日炒車哩,(咁都估到?!
)死口唔識,其實都唔算炒車吖,仆街咁d..
 |
| 刊登時間︰2006-01-08 08:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
咁岩  |
咁岩,我又攪呢攪路攪遲左出門口;

咁岩,門口部升降機壞左;

咁岩,去到車站見到想搭架車開走左;

咁岩,另一架無諗住搭既車正在上客;

咁岩,上左去就發現唔記得帶銀包;

咁岩,屋企有人,打算叫人幫幫我...講左一大輪最後既答案係"你番黎攞呀?"

咁岩,講得黎都差唔多到屋企,攞完走人。

咁岩,就近既升降機上左37樓;

咁岩,樓下部升降機上左36樓;

咁岩,再落樓下就係正果層樓;

咁岩,落到車站又見住想搭架車開走左;

咁岩,唔諗住搭果架車又開;

咁岩,大顆兒食完一餐晚飯;

咁岩,有人車番屋企;

咁岩,升降機已經整番好;

咁岩,佢係我到既時候之前剛好關上門,直上到廿幾三十樓...

P.S. 今晚係小學同學"週年"聚餐,係度講結婚,諗落都真係幾煩!從大家既說話當中,睇得出成熟同不成熟之別(基本上樣貌大家都好ok..呵呵),我諗我係唔成熟果種,但係,都幾想變得世故點,唔知呢d有無course可以讀下架呢!

|
| 刊登時間︰2006-01-08 12:13 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 7 日 星期六  | |
| 依然相愛 |
依然相愛 (李克勤、關淑怡合唱)
曲:胡偉立 詞:小美 編:盧東尼
(女)明白是終須一別 其實未甘心放開
日後你失意若不好過 仍然想起我麼
(男)平伏內心的激動 忘記過去的溝通
如今跟影說著:「我愛妳」
願憑清風飄進妳夢
(合)發現既然分不開 相信依然可相愛
明白我能下決心為妳為妳變改
(男)愛在風雨夕陽
(女)願能一起奔往
(男)任兩心留在
(女)兩心留在
(合)愛內
Repeat all once
(合)發現既然分不開 相信依然可相愛
明白我能下決心為妳為妳變改
(男)愛在風雨夕陽
(女)願能一起奔往
(合)任兩心留在深情愛海
|
| 刊登時間︰2006-01-07 11:55 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 5 日 星期四  | |
| 履行計劃 |
禽日係履行計劃既第二日,所謂人算不如天算係無講錯既..=.=,係第二日,我都好開心咁成功早睡架,之但係唔知係咪開口"及"著"利"既關係(前兩日成日講開我呢排無乜點請過咩假),今日就衰左,竟然唔知醒起身喎!

醒起一係唔返,係返就返全日既理論,算啦!唔返勒..可惜今晚要返學,死死地氣,返半日啦!通常劇情都係咁,返工就無咩野做,唔返果日就好多野做,返到去已經成堆野係台面..
,我今日一定準時走架!
返到學開始講motivation,到底有幾多打工仔係全情投入,為公司做到最好既呢?"都係打份工者",呢類答案就聽得最多!對我呢d小小薯,我已經覺得好over stardard,好對得公司住,你睇下佢點對我,今日都未出糧..
。 |
| 刊登時間︰2006-01-06 12:01 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 2 日 星期一  | |
| 情迷朱古力 |

話說每年聖誕都會準備些小禮物給預計會見到的朋友仔,但今年窮,所以無,反而每年都差不多不會收到什麼聖誕禮物(交換禮物除外)的我,今年意外地收到一些,最多的是朱古力,實在好好味,記低睇下可唔可以買得番先,^^!
1.Flower Fairies Velotti
2.vochelle cranberries
3.Royce'Aroma Chocolate
***我要解釋下,放咁大張相係度既主要原因係我覺得-"個相框"好靚呀!唔捨得縮細佢。
*** |
| 刊登時間︰2006-01-02 10:24 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 71 | »
|