丁點心程 

 

自私地自愛;自由地自主;自信地自在;自動地自覺;自強地自治;自我地自述;自自自家製的回憶,自自自家製的狂想。
 
satine
暱稱: 丁
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
小水滴
doll satine
poupeegirl fashion brand community
Baby Satine
poupeegirl fashion brand community
2005 年 12 月 1 日  星期四   晴天
行左行右

傳聞我好無方向感,同埋唔係好識睇地圖,通常係知道自己同目的地既位置之後,就會心諗,咁即係行左定行右呢?二份一既機會,通常最後都係行錯架。

今日係公司又係咁勒,經理叫我分別比d野落樓下同樓樓下下既同事,我攞住個坐位表望左兩望,諗住應該轉左既時候,見到Recept順口問下xx係咪呢邊呀?佢話唔係,係右邊至岩,咁我梗係信啦,但行右行左一陣,滿腦??既時候Recept就追住話:你岩呀,應該係左邊至岩,噢...已經成村人望住我。

再落樓樓下下既時候,下意識又係行左,行到最後唔係好對路,唯有問下個唔識既同事,佢以個恥笑既口吻話,完全相反方向至岩呀.........................=.=!

結果,無論係我覺得岩定係唔岩既方向,最後我都係行左個唔岩既方向先架。

刊登時間︰2005-12-01 12:13 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 29 日  星期二   晴天
花占餅

行超市時見到好耐無食既花占餅,想食既慾望急劇上升,買三包平d喎!即買。食埋lunch未夠三點已經開始Tea,一路做,一路食,知味無窮,不過開始覺得甜左d添,睇黎不經不覺我己經長大了,哈哈!

估唔到不消一個下晏,我就消化晒成包。唔捨得再開多包,就帶包番左屋企,家裡既化骨龍果然好化!比我還快既時間就消化左佢勒..=.=。

每次食花占餅我都唔知佢個名係花占餅,因為媽媽總會話呢d係佢細個生蟲時食既花塔餅。花占餅除左靚靚之外,仲好味,有甜味又有餅味,仲有細個幼稚園食茶點既茶點味,諗番都幾開心!

刊登時間︰2005-11-29 01:08 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 27 日  星期日   晴天
飛機

飛機起飛和降落是無止境的!

最後,還是没有去海洋公園 ,本來打算就算自已一個都去的,只是說著說著,時間已到中午,算了罷!已經没心機,排戲都不想去,打電話?不打電話?

既然預約會叫人失望,就越來越喜歡即興,起碼没有失約的侷促,橫豎早約還是到處找人,遲約亦不過如此,大不了就自己去,我的自我娛樂功能還活躍地執行中,加上錯誤輸入天不怕地不怕功能,去邊都無往而不利啦! 黎個香港一日遊都好。

刊登時間︰2005-11-27 01:22 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
揼骨

今日三男三女走左番大陸揼骨,話說三男去到原先都無咩,仲話桑拿好正咁添既...但三女一入去換衫就開始品評:未黎過有d唔知點好,但又無人理,地方又迫。到入房,燈光昏暗,將殘殘地既裝修反映得更殘舊,仲要有蚊滋添!不過算啦,咁既價錢可能就係咁,尚可接受。

但係等左一輪,揼骨亞姐入房後就開始不得了,首先係媽媽生格既媽媽姐第一個入場,一入黎就差起腰問人:點呀!我都好有豪客feel咁答:得你一個咋。媽媽姐亦豪氣咁揮住手答:黎緊啦!果然,未講完就有一個似係未夠秤既妹妹仔同埋一個最正常既亞姐入黎,我好幸運地被正常既亞姐mark中。

點解咁講,因為其他兩個激到倆女發晒皮四咁款,事緣係一睇就知未夠秤既妹妹仔應該無咩經驗,唔中位唔緊要,但係天生一舖牛力就累事,仲要叫極都唔曉咩叫細力添,最後係發皮四叫佢唔駛揼身,揼腳算勒。媽媽姐就仲大鑊,一黎就好有殺氣咁,仲好好火咁同我揼既亞姐申氣狀(講埋d唔知咩鄉下話),全程都聽住朋友仔話細力d,唔好咁大力,但係佢依然故我,雙手勁揼朋友仔之餘,仲一隻腳伸埋黎我張床度,似乎都係有舖牛力癮,又全程打喊露,仲唉聲嘆氣,極唔想做咁款,好心辛苦就咪鬼咁出力啦撞鬼,攪到本來瞓得著既我又被佢嘈醒,不過都總好過係比佢揼,朋友仔除左比佢揼到骨痛之餘,係按頭時仲曾經大叫話扯甩頭髮咁滯添,佢竟然答話天生大力、又性急停唔到,比同我揼個亞姐串佢仲天生八婆添,唔知係咪連佢都睇唔過眼呢。

之但係講到咁差,我又唔明朋友仔點解唔換人,佢地話d揼骨妹如果比人換會好慘喎,未夠秤果個都話可以存一點同情心,我諗佢都唔想既,我見到佢都好可憐,唔知做咩比人發皮四咁(因為佢應該唔識聽廣東話,可能朋友仔一路都係講廣東話,但係媽媽生咁唔想做,係我就一定唔駛佢做勒,佢好我又好!

出到去,女既火都黎埋,男既就無咩野咁,不過大佬有按腳話見到好多小強走黎走去喎!

以為跟著d熟路人帶隊會無死啦,原來都會馬有失蹄既!呢個故事教訓各位女士...唔好咩都話無所謂,熟路係應該帶隊的。

刊登時間︰2005-11-27 03:19 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 25 日  星期五   晴天
>,< 鬱悶

>.<....晨早起床已經有d唔妥,好down咁down番公司,無乜野既得黎既好多野做(起碼走都未做完啦下),但都妨礙唔到我胡思亂想,越想越唔對路,開始係度諗計,點可以令自己開心d呢!諗下以前d開心樹啦,記得果日好開心,但係諗唔到為咩開心,通常都只係一輪傻笑。

好唔容易,去到番學,今期個Miss確係好攪笑,成晚楝篤笑咁令無咩心機又眼瞓既我歡愉地渡過了幾小時,點知放學見到個人,心情又往下沉。

What's the goal of my life?計劃,實行到重新評估,"如願"這兩字既祝福睇落簡單,我應該著重係我既角度,還是...,是否可以讓我任性多一次?

刊登時間︰2005-11-25 01:54 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 24 日  星期四   晴天
11月21日迷路日

又是開課日,已經没有上學恆心的我不願上學,慢條斯理地收工,又到灣仔胡混了一頓才到電車站坐車,遲遲都没有車,有車到站就上了,在我心目中,電車路是一直路,應該不會錯的,怎料就這樣送了我到跑馬地,雖然我一直很想到這裡找點好吃的,但不是這個時候哦!

徬徨的時候總想到打電話,今次打了給熊熊,留了個求助信息,就在那兒亂走了一陣,那裡有些似乎很有派頭的店舖哦!心想不如就在這裡閒逛算了,盤算著不知如何是好的時候,没想到熊熊就很快給我來電,噢!跑馬地你不熟識的嗎?我往往都找不著對的人..=.=!在吃飯呀!(真不好意思!)好!就往電車站等等車,到站時,所有對的電車都已經相繼駛走了,接著都是不對的,等了又等,熊熊又再次來電,很窩心哦!

或者並不太需要找個幫忙的人,而是需要一個關心的人,這是我經常迷路的原因嗎?

刊登時間︰2005-11-24 12:21 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 23 日  星期三   晴天
Funya

Funya呢張相好岩feel呀!只可惜11月就黎完,12月會開心嗎?

刊登時間︰2005-11-23 11:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
十一月二十日星期日

今天很開心,因為行山團成行!我是領隊?係。那麼會迷路的呀!對。

相約朋友仔在不同的地方成行,第一站東涌,買早餐時發現年輕貌美的老闆娘還認得我,還以為自己只是百萬人口之一那麼微不足道,但往往以為別人不會在意時,別人就記得你,以為別人會在意自己時,反被遺忘。由看著老闆娘開店至今,己經好幾年了,歲月流逝,似乎没什麼可以掌握,尤其是時間。

到達碼頭時間還是尚早,怎料機場循環線環了一圈就跟遲到没什麼分別,下次還是乘坐11號自助號好了!

到達東涌地鑯站,好多好多人呀!原來今天是飛行服務隊在機場禁區內的首次開放日,我和朋友仔都想去參觀,只可惜,還相約了其他朋友仔在愉景灣呢!

轉眼,到達愉景灣,天氣晴朗,藍天白雲,没有高樓大廈,處處哥爾夫球車,歐陸式房屋,附加西方矮樹,一派悠然,是迷路之團的好開始!根據網上記載,第一站是稔樹灣,由愉景灣碼頭走至大街愉景灣道,向左東面行走,見海右轉入灘,即稔樹灣。其實都算詳細,只是中午時間,那裡才是東面呢?迷路第一站,見海右轉入灘,好自然,我們去了沙灘,還以為找對了!再看看才發現那裡是大白沙灘,但景致還讓人很舒服,看!是否有異國風情呢?

         

迷路了一段時候,還是問路好了!稔樹灣英文名是什麼呢,想像不到添!只好找個中國藉男子,估不到真的中國化地跟我們說著國語,內容郤是港式的"九唔搭八",好不容易再找到貎似中國人的小孩,Are you chinese?No, I'm chinese & japanese. Oh, I see. 最後都找到個帶尋回犬來沙灘游泳的年輕香港男女問路,今次最有親切感。

         

最後,行程延誤了個多小時開始:  愉景灣碼頭->稔樹灣->大水坑->銀礦灣->梅窩

走至稔樹灣村至大水坑附近,遇上村民都會友善微笑,區內的人都十分和藹,我們還跟其中一家的小狗狗玩,十分百厭的,如果不是被鎖上,相信會跟我們一齊行山呢!

遇上村民會友善微笑,遇上外國人,會點頭say hi,增添了親切感,就像返回老家探親一樣。

                

穿過蕉林,走上寛闊的水泥路,就到達另一景點熙篤會神樂院。四朵金花似乎只是走到這裡有稍稍平靜一點,著實這裡真的有告示說要保持安靜的呢!

          

沿路,還是没完没了地笑個不停,拾級而上到達涼亭稍事休息,居高臨下,一望無際,坪洲、喜靈洲以至長洲盡收眼底。到達亭上,遇上影音使團的工作人員,connie又發揮其熱情好客的精神,除了談天說地一番,最後連卡片收到了,是做網頁製作之類的工作,即時想請教可如何製作我夢想中的網頁,只是......

稍事休息好一會,其實還是照相照相和照相,大家都被大風吹至差不多流著兩行才開始下山,工作人員最後提醒說,下山是千級樓梯,說明從愉景灣開始,梅窩結束是明智之舉。

          

 

走到銀礦灣已是黃昏,全程只需約三小時的行程,我們郤用了雙倍時間,花了在沿途傻笑及不停停留拍照的身上。

全程十分開心,如果不拍照的朋友都可以跟四朵金花一樣全程投入的話,相信會更高興的哦!行得盡情,玩得開心,Yeah!Yeah!Yeah!..........Yeah! Thanks all of you!

刊登時間︰2005-11-23 11:29 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
天生的理由

還是覺得公司的人很奇怪,今早亞曼妮故意走到我枱前要求我的枱面要亂一點,我討厭工作的時候亂,阻手阻腳又怎會有效率?或者最大的問題就是不應該有什麼效率可言!明顯又是說我看似太悠閒,聽完了就算!

之後,歌莉亞又來對我說,經理想我每日都OT,想極都不明白為何覺得我空閒反而要求我OT,難道在這裡工作真的只是一台戲?遲走就不會被人挑戰悠閒,所以越閒就越要OT?!莫明奇妙。

很想快快逃離這間奇異的公司,本來就算空閒亦有很多事可以做,只是開揚的位置教我無可夸何!人前要快,人後亦要快,忙碌又忙,空閒更加要忙,走上走落後坐下來歇息一會,或許又會不慎給予人悠閒的感覺。上學時同學的頭髮是棕色的,給予天生的理由就可胡混過去;朋友擁有一雙亞dick眼睛,即長期未瞓醒狀態似的,給予天生的理由,上司習慣了又胡混過去。我可以說我天生悠閒嗎?

刊登時間︰2005-11-23 12:19 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 21 日  星期一   晴天
心情有點... 無奈

今天的心情有點 ,總是覺得將對方的問題放了在自己身上,有點不自在。或者正確點說,應該是雙方都有責任的時候,心心不忿地跟對方對質,但又不知怎地郤帶著罪咎感,帶著是我的錯但事實又不是完全是我的錯的感覺...很怪。有些人可以將一些明明是他錯的東西說得像完全是其他人的錯,說得那麼心安理得,怎麼我做不到呢?

刊登時間︰2005-11-22 12:04 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]