| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 11 月 18 日 星期五  | |
| 傷痕 |
見到咁樣..己經咁樣..=.=

見到咁樣就..更加係咁樣..


點解會咁樣架...

|
| 刊登時間︰2005-11-18 11:49 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 11 月 16 日 星期三  | |
| 半山行 |
星期六係唔知做咩好既薯候,有個傻婆話去半山行,好啦!今日就半山行啦!
首先...第一站就見到...

班點狗?!睇真d先...

睇到未?開估啦...

係一隻打開眼都想瞓覺既班點貓貓呀...喵!
之後似乎係唔覺意咁去左草藥園,好多花同好多草返去睇番簡介至知原來分左好多個藥園,真係有咁多咩!以下果棵叫做番檸檬,見到令我諗起好好味既甘草檸檬,好想食添!

再去睇左個沙士展,又入埋醫學博物館,有咩睇?

動物科標本有:穿山甲。

植物標本有:

仲有人體...

查實唔算好多野睇... !
悠閒咁望下館外,望到對面層樓既一個單位,嘩,乜咁靚既。落地玻璃窗,純白床舖,好舒服咁喎,好想走入去瞓下呀!唔知有無機會識番個有間咁既屋既主人翁呢?
遊完一輪又見到貓...

喵!我唔影相呀!喵...
遊下遊下,夜媽媽至番到屋企,睇番個沙士簡介,見到其中一張沙士參選攝影作品。零感染的一天,攝影比賽公開組季軍,一個似曾相識的名字。
同名同姓的人多的是,但相片是影著幾個V字手勢的醫護人員,沙士還可以在醫院內影相的,除了醫護人員,還是醫護人員,會有這麼巧合嗎?
忽然很多往事浮現,很多凌亂的思緒,唔知你又會唔會咁岩睇到我今日寫你呢!
祝你生日快樂-霍嘉文。 |
| 刊登時間︰2005-11-16 09:39 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 最差演唱會 |
很喜歡看醫神演唱會,因為佢唱得好,無論快歌、慢歌都演釋得很傳神,而且佢係癲架、痴痴地咁,我最鍾意!哈哈!自佢出道以來,大大小小既演唱會我諗我最少睇左一半,通常都係尾場,通常都係癲癲地,通常都唱唔停,通常我只會有讚無彈!但今次...今次係我聽過佢最差的演唱會,佢話因為只有四日採排,本來想玩下新野(disco feel),點知會咁,叫我地見諒。但係無feel都算,唔好聽都算,黎一首完全唔夾音既浮誇就真係唔可以算,果幾分鐘真係難頂到想即時離場。

Eason VS Jan Eason VS Jacky
出奇地多嘉賓,真令我懷疑到底醫神係咪病!八點八開場,十點就想收工,唔係掛,真係想柴台,好在佢都好識做,最後都出番黎唱多好幾首,正常版好聽好多!呢個故事教訓你,下次無時間就唔好攪咁多野。今次著實看得我很失望! |
| 刊登時間︰2005-11-16 08:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 11 月 14 日 星期一  | |
| 排戲日 |
最後我無去潛水、無去放風箏,還是去排戲,還以為只需要一個下午,怎料SM說是FULL DAY,OK!
遲遲都不願起床,遲遲都不願出門,唯有遲到,又怎料到最後是取消,只排一個晚上。(吓!轉入直路無得番轉頭架喎!老細!)心想早知就再遲多幾遲至出門啦!早知就去玩啦!咁點好呢!打晒所有我知佢住係香港既朋友咁滯,都好,都搵到隻小魚陪下我。卒之去左阿貓地攤,哩兩日是見貓吉日呢!
排戲還是一貫的好玩,但還是和他們有點隔隔不入的感覺,呢個陌生隔膜保持距離症候群唔知幾時至可以打破呢! |
| 刊登時間︰2005-11-14 01:40 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 11 月 12 日 星期六  | |
| 電話 |
我有個唔係幾好既習慣,就係唔熄電話就瞓覺,唔係特登要咁,只係一般黎講我都唔記得熄,上左床瞓就記得都唔願走去熄(可想而知我幾咁懶),平時都唔覺係d乜,最多都只係成日無乜電。
平時要起身個電話通常都叫唔醒我,唔駛早起就比佢嘈醒,通常懶惰的我係唔會起身聽電話架,最弊就係響完會飛線,一有留言就弊傢伙!例子:某人打電話黎,電話響一次,留言後,留言信箱會打黎一次,電話又響一次,又會有短訊告知有留言,電話又響多次,如果無回應留言信箱,每隔數分鐘會打黎多一次,如是者,只係一個來電留言,我個電話就會響好多好多次。
今個早上八時許,某人打左廿幾三十次電話黎(老實講可能唔止),留左二次言,一個短訊。
只係因為我下晏約左佢,佢黎唔到......下次早兩個鐘打黎通知我就得架勒!又感受到奪命追魂call既威力,咁我咁早醒左但又好攰咁,做咩好呢...
 |
| 刊登時間︰2005-11-12 11:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 11 月 11 日 星期五  | |
| 點好.. |
成日都好多野想做,但之後又唔係好想做,本來有得去海浪公園變左無得去,係介乎好想好想去同唔係好想去之間,呢個矛盾似乎唔係好應該發生,但又經常係我身上發生。
好啦,最後無得去,最後有得OT...
然後又在想,去潛水還是去排戲,好想去潛水,唔想去排戲,本來答案應該好明顯,只係驚天氣唔好,又白白浪費,我今年還未出過海,好想去;唔想排戲,因為唔乎合我的經濟原則,大好一個星期天,可以做的事好多,但花三個鐘坐車排三個鐘頭戲,又是一個白白浪費,真係幾嘥氣......點好呢!
通常係兩難既情況,都係既來之則安知,即係咩?哈哈,希望今次唔會咁啦!
 |
| 刊登時間︰2005-11-11 07:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 11 月 10 日 星期四  | |
| 演員 |
終於都開始排戲,我只是一個微不足道的小腳色,不過都没什麼所謂,草草地算是排練了一埸,發現自己還是老樣子。到底是喜歡還是不喜歡的呢,總覺自己在得到的時候不懂珍惜,失去時才後悔莫及。
處理、研究不大合情合理的情感,然後慶幸,這是知足還是有自知之名?
參與過"玩得喜"後,清楚明白昔日玩樂中所期望得著的應該是什麼!每個人都是天生的演員,經常覺得自己不願長大,郤失去了小時候跌倒的驚喜!
想玩得喜,要跌得喜!做個天生的演員,享受每份驚喜! |
| 刊登時間︰2005-11-10 11:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 11 月 8 日 星期二  | |
| 立冬 |
翻看日曆,原來今天立冬,倒没覺得有點冷,這樣的天氣蠻好,不太熱,去行山又得,潛水亦得,非常好,只是一年裡這樣的日子不太多,過幾日就是你生日,一連兩日,本來忘了,又想起,又忘了,又想起... ...
有人說,祝福之所以窩心,是因為這表示一個人關心另一個人,所以祝福要讓對方知道才行,關心是需要表達的。
但我說,祝福之所以窩心,是因為這表示一個人想念另一個人,所以祝福不必讓對方知道,因為我的祝福,是對上天說的,祝你生日快樂,願你能得著屬天的平安和喜樂。
不知這幾天,你會否特別覺得平安呢?
May God Bless U! |
| 刊登時間︰2005-11-08 01:32 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 11 月 5 日 星期六  | |
| 討厭的遇上 |
昨晚朋友仔相約唱k,剛巧被放飛機的我就高高興興地跟他們去,等待個多小時,心想早知我就先上去,幸好没有,一打開房門就見到極度不想見到的人,没想過他也是被邀約的一位,激動的我不禁跟女朋友仔們說出這個事實,她們反問為什麼不曾聽我說過,因為和他從來都不相往來,没這個必要嘛,怎知會這樣...=.=。女朋友仔問他會否因為我而跟著來?大吉利是!啋啋啋!十萬個不希望與他再會。
但,我還是玩得很興高采烈,當然,没有他在場會更加好啦!還是蠻喜歡跟他們玩樂,但,是否下次開始要問清楚誰在場呢?煩煩煩...但願永永遠遠都不再見! |
| 刊登時間︰2005-11-05 03:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 11 月 4 日 星期五  | |
| 前路 |
今天碰上GM時,又被問及同一個問題,打算怎樣?她說有時有合適的位置,看我打算如何,我當然想早走早著啦!只是每次被問及同類問題,不其然想,或者早早爭取一個合適位置,比我現在左右不到岸為好!最起碼可以有個更合適的人工,最起碼每個月都可以早半個月出糧,最起碼...。
只是不是我杯茶就是不是,有時妹仔還是有做妹仔的好,總好過一入豪門深似海。
前路還是茫茫似的,如果,過年後還找不到合適的工作,就乾脆離開,好嗎? |
| 刊登時間︰2005-11-04 12:22 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 71 | »
|