丁點心程 

 

自私地自愛;自由地自主;自信地自在;自動地自覺;自強地自治;自我地自述;自自自家製的回憶,自自自家製的狂想。
 
satine
暱稱: 丁
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
小水滴
doll satine
poupeegirl fashion brand community
Baby Satine
poupeegirl fashion brand community
2005 年 8 月 1 日  星期一   晴天
無夢的晚上

呢幾日都無發夢,本來係件好事,但無夢只係因為整晚不停醒就唔係幾好!以後都唔夠胆要求唔發夢勒!痛醒就知有者,估唔到痕都會痕醒,不停搵方法令自己唔好痕,但我個豬腦諗到既相信都無咩好方法,經過多日既交戰,手上既皮膚已經死既死,傷既傷,可幸既係..都只係手手腳腳者!

睇聖經既時候經常會講到d痲瘋病人,講佢\地如何被醫治等,而家再想就有點真係感受到佢\地既苦況,全身的痲瘋,相信是又痕又痛,徹夜難眠,加上被人唾棄,過街老鼠般,没有可以被醫治的盼望(當年可以說是没藥醫的),日覆一日,身心既傷真係難以言喻。

我而家相對地小事,但食完藥都係無咩進展,仲有小小惡化既時候,心都有點傷,望住自己雙手,連自己都嫌棄,仲唔知幾時至真係好得番,真係想喊,更何況佢\地呢!果時話耶穌既醫治除左醫外在既病,還醫治心裡的病,而家有點感受到,假如長期都嫌棄自己的話,就算醫到身體,心裡的病不好都是徒然,耶穌真好。

我要忍耐,忍耐!

 

刊登時間︰2005-08-01 10:53 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 7 月 31 日  星期日   晴天
Torn 演釋版

如果之前聽過呢首歌,知道咩意思,睇既時候就會覺得好好笑架勒!

http://blog.xuite.net/hazkasi/hazkasi/278917#891866

刊登時間︰2005-07-31 04:37 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Rain

Rian-I Do MV裡跳舞的那一段

http://blog.xuite.net/hazkasi/hazkasi/3635234

Rain上節目即興舞蹈外加2個學他的藝人(好好笑的^^)

http://blog.xuite.net/hazkasi/hazkasi/3641667

刊登時間︰2005-07-31 04:12 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
-______________________-'' 感動

心情不好,敏感雖說不上一日千里,但還是有惡化跡象..唉!由開始在手腕的一小塊去到手踭,到現在開始發展至手臂,十分討厭,唯有再見見醫師,吃吃藥。(熊熊:當迫住要做既時候,有d野真係唔做唔得..=.=)

醫師又說那些要戒口的食物,唉!無論早、午、晚三餐,我還是不知不覺地吃了很多要戒的食物呢!

早餐:一般以麵包或蛋糕作早餐,冷不防麵包或蛋糕其中的主要成粉都是"蛋",我不能吃蛋!-___-''

午餐:和同事們吃飯通常都是吃什麼午餐、快餐之類,心想不能吃酸辣,餐湯就要忌廉湯,喝完才醒起忌廉的成份有奶,我不能飲奶!..至於餐茶:一般都叫檸茶,但由於亦不能喝茶/酸的關係,改飲好立克,好立克都似乎有奶的呢!-__-''

晚餐:媽媽又是煮魚的時候我對她說:不能吃。

媽媽說:湯也是魚湯呀!

已喝完整碗的我回應說:不是對你說過不能吃海鮮嗎?

媽媽說:這是養魚,不是在海裡打的!

我:無言以對,唯有罷吃!

媽媽還乾脆說不煮飯算了!(無奈中.. )

生果:没吃飯的我唯有吃吃其他東西,媽媽買了兩磅龍眼,就吃了很多,今天再看另一個醫師時才知道,龍眼也不能吃的!

如是者,結果,心理上,我戒口已經多日,但其實每日還是吃了很多不能吃的食物!而敏感還是不斷中..

 P.S.醫師還說不能洗熱水澡,熱水是其中解決我痕痕的辦法,不能作,唯有在傷口上擦鹽,一可R痕,二可消毒,但還是做得太多了!痛痛的..,連手手的膚色都變黑了!

刊登時間︰2005-07-31 12:52 AM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 7 月 29 日  星期五   晴天
唔想做

諗左唔做都好一段日子,但係一直都無實行過,到最近真係好唔想做,開始每日都遲到同準時走,或者我真係係時候要走,記得之前份工諗左好耐話走又唔願郁,結果最後果一個月一直係咁咳(我由細到大都好小會咳),一直都唔斷尾,直至咳到走左就無事勒,唔知而家係咪都係一樣,走左我就可以唔駛痕痕!

有時諗下,又真係覺得主會用唔同既方法令人順服,當然,慈愛的主總係會比好多好多次提示/機會人既,自從痕痕之後,我就諗起我好似有祈求過要轉工,仲要係迫我轉工添(事關我生性懶惰,明知唔掂都係懶得改果隻),之前都病過好多次,次次都頂得住,但係今次就真係頂唔住..自己都嫌棄自己!其實我係對公司敏感!

搵工搵工搵工,講左好耐...

刊登時間︰2005-07-29 02:23 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 7 月 27 日  星期三   晴天
笑話

配偶

夫:從各方面看,我都強於你,唯一有一點我不如你。

妻:哪一點不如我呢?

夫:我的配偶不如你的配偶。

 

 

到底喜歡我哪一點?

 

 

醜男拿著99朵玫瑰獻給漂亮的女同事:嫁給我吧!我愛妳!

女:算了吧!我對你沒感覺。

男:我那一點不好,我改。

女:你到底喜歡我什麼?我改

壽宴

爸爸是一個大傻瓜,一天,他帶著兒子參加親戚的壽宴,
酒席後上了一碟壽桃;怎料小孩不識大體,叫道:
「這個好像是屁股呢!」在座的親戚全都望著小孩,
等著他爸爸怎樣教訓他,怎料,那傻瓜爸爸撕開壽桃,
對小孩說:「你看!裡面還有大便哩!」

阿強上課總是打瞌睡 , 老師忍無可忍地把昏睡中的阿強叫醒 ,
並問他 : 「龜兔賽跑中 , 你知道兔子為什麼會輸嗎 ? 」
阿強睡眼惺忪地回答 : 「 不知道 ~~ 」
老師生氣的說 : 「 因為兔子在打瞌睡 ~~~ 」
阿強若有所悟地回答 : 「 喔 ~~~~ 我明白了 ! ! ! 原來沒打瞌睡的全是烏龜
啊 ! ! ! 」

刊登時間︰2005-07-27 12:43 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 7 月 26 日  星期二   晴天
左手左腳(續)

今日終於忍唔住去左睇醫生,由於收到傳單,所以book左試下睇中醫,點知上到去門口又覺得怪怪地(唔知有無搵錯),最後睇左隔離果間註冊中醫師,格局就好似西醫咁既診所(睇落好似正常d嘛),而且仲係免煎中藥添,不過好貴,三日藥就二百幾蚊,自從無得claim保險後,我都無咩點去睇醫生,無論發燒乜痛乜痛都好少理,估唔到痛可以忍,痕殊不可忍。同亞醫師傾左好耐,都叫做抵番既!但係佢講到我好似好複雜咁,又濕熱,又寒涼,心肝脾肺腎部份都唔係咁頂得住咁。-_______________-''..我都知,不過都唔駛痕架...到底幾時會好番呢..好想去食蟹蟹呀!

刊登時間︰2005-07-26 11:57 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
永光婚禮

7月24日是Emily&Ronald的大婚日子,當然在永光舉行婚禮啦!花了三小時才離開家門,不是為了靚靚,只是很累的早上,要鼻兒早起是會受懲罰的,還連累已經没神的眼睛,半個小時後還是有點點剌痛的感覺,too bad!橫豎趕不到祟拜,就盡管慢...慢...來。

在永光小禮堂舉行婚禮都算是不錯的撰擇,蠻喜歡婚禮的程序,獻詩、分享、小小講道,最重要的與神立約宣誓,真的非一般婚姻註冊處可以得著這種感動。

http://www.wkphc.org/<---大家可以去睇睇..^^

  Perhaps Love

Perhaps love is like a resting place
A shelter from the storm
It exists to give you comfort
It is there to keep you warm
And in those times of trouble
When you are most alone
The memory of love will bring you home
Perhaps love is like a window
Perhaps an open door
It invites you to come closer
It wants to show you more
And even if you lose yourself
And don\'t know what to do
The memory of love will see you through
Oh, love to some is like a cloud
To some as strong as steel
For some a way of living
For some a way to feel
And some say love is holding on
And some say letting go
And some say love is everything
And some say they don\'t know
Perhaps love is like the ocean
Full of conflict, full of change
Like a fire when it\'s cold outside
Or thunder when it rains
If I should live forever
And all my dreams come true
My memories of love will be of you

這首歌是我們cell的獻詩,收到歌詞細看後很感動。and some say love is holding on and some say letting go...what you would say?唔知下次到邊個請飲呢? \"\"


 

刊登時間︰2005-07-26 12:53 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 7 月 24 日  星期日   晴天
笨六

係一個風和日麗的星期六,要返工,難得一個要返工的星期六遇上難得的地鐵信號系統固障。之後,想去食下午自助餐,可惜今日訂滿坐了!本來打算去書展,又因長龍折返,今年似乎特別多人咁既,乜香港真係咁多人愛閱讀的嗎?結果順道到了加里福黎亞,讓朋友大出血,我就悶到嘔血,最後差點比人激到吐血!超級搵笨,開始明白為何香港人愛投訴同埋蠻不講理,野蠻的著數實在大得多了!!

刊登時間︰2005-07-24 02:04 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 7 月 23 日  星期六   陰天
左手左腳

一日,丁丁在丁媽房間內閒睡片刻後,發現左手被不明飛行物體叮了兩口,隨即登出房間,又痕又癢地向丁媽發出提醒呼籲:小心不明飛行物體!丁媽卻輕描淡寫地回答說:我一早知啦!(咁做咩我入房時唔話我聽架..=.=)

由於痕癢難擋,塗了油也按耐不住爪爪它,數日後,本來兩處紅腫的地方竟然變身成萬千小紅點,如是者數天,似乎好下來。可惜某日在公司閒坐時,好心加上無事找事作就隨便收拾一番,結果導致萬千小紅點復出,而且有擴散跡象,連左腳亦開始有類似情況(難道我的左邊比較美味?),一痕不可收拾,好痕呀好痕呀!好痕呀好痕呀!

好心是没好報的。

刊登時間︰2005-07-23 02:34 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]