| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 4 月 12 日 星期二  | |
| 高腰裙 |
由於今日熱熱既關係,我揀左著裙,好有夏天氣息!點知我一著就覺得唔係好妥,點解變左高腰既?????明明買果時試過係低腰既...只係過左一個冬天者,你就高左咁多呀!
但係由於時間既關係,我都係著左,好耐都無著過高腰既野,仲要係裙!結果今日個豬腩總係覺得有d唔舒服同埋對腳變左好多蚊爛架! 
夜媽媽番到屋企忍唔住磅佢一磅...woo woo ....wah! 
|
| 刊登時間︰2005-04-12 02:01 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 生 |
同學仔回鄉掃墓,順便買來手信給我們,由於我就快又大左一歲既關係,佢特別買左一個有粒星寫左個"生"字既貝殼啫哩比我(即係好似羅拔臣啫哩果d),但係點解祝人生日快樂只係得個"生"字咁攪笑既!不過都多謝晒份心意!謝謝!  |
| 刊登時間︰2005-04-12 12:40 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 4 月 11 日 星期一  | |
| 四月十日 |
今日去左海運間唔記得乜名食下午自助餐,好耐之前話想去,去到好耐之後的今日才真的嘗試了(我就係咁),可能有期望,所以都失望,或者係我奄尖啦,不過我相信不會再去第二次囉!
之後想去睇哈爾移動城堡,今次時間岩岩好,可惜只有最前一行有位,仲要今日只開呢場,我似乎同呢套戲無乜緣份!於是,看什麼對我來說已經没有分別了!朋友就選擇了藉著雨點說愛你,不知由何時開始,我不會主動地想看這類型的電影,但昔日的我,呢d戲我係一定好想睇架!我變了!
今次無期望,於是我覺得好好睇,不至讓我哭,但的確觸動了人的心,就正如我的理念,愛是一個選擇,假如兩人都堅持這個選擇的話,一切都會很美。
係等待睇戲的期間,去左睇書,我睇晒成本挪亞方舟小說版,本來無諗住睇呢套戲,而家開始有小小意慾,不過都應該唔會夾到時間。 
然後,去左食手握壽司,好味喎!如果大家係尖東想食壽司的話,推介"羽"壽司,好過係元氣門口等先啦!
其實,原本今日出黎既原意係為小肥慶祝生日既,不過全日個感覺都唔係好似,我已經諗左買禮物比你架,只係買唔到咋,睇下係你正日之前我買唔買到啦,哈哈,你知我從來都隨遇而安架啦!  |
| 刊登時間︰2005-04-11 02:23 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2005 年 4 月 9 日 星期六  | |
| 亞嫲 |
今日係亞嫲上班的最後一天,又一証明這間公司流失量十分高,亞嫲應該仲未做夠兩個月就辭職了!係呢層樓的同事當中,我諗我係唯一一個叫做同佢熟d既人,只因為佢就坐我隔離。自從佢黎左,反而有個人同我講下野無咁悶!但係全層樓既同事都無乜邊個鍾意佢,今日亞姐仲為左唔想有機會要同佢食飯而請左半日假(當然都係有d病啦),於是就約左我呢term既人同佢食勒,話題又順帶提到亞嫲,同唔同term既人食飯,當話題講到佢既時候,大家都會覺得佢個人好差,無禮貎啦,粗魯啦.....我亞姐仲話唔會同佢打招呼同講野添!(佢兩個無論公私都無乜機會接觸架)但係,其實佢除左會係電話度大聲鬧人同喜歡大力掉斷電話之外,都無乜野,我反而覺得唔駛同佢客客氣氣咁講野,得閒佢寸下我,我又寸下佢咁仲舒服喎!
然後,我又想起社會心理學的理論,就係當大家唔了解大家既時候,偏見就容易產生,就好似好多人話議員都係無個好既,個個都為錢為利!只係我支持既果個唔係咁。點解?因為接觸多,大家溝通得多囉,你明白佢多過所有其他議員囉。同埋,第一個印象好重要,第一個印象比人覺得你係A,以後佢都會認為你係A,用A既態度對你。唔明?就好似周星馳,大家定左佢係引你笑既,就算佢只係呆坐係度,你見到佢既時候,你仍然認為佢係引你笑既,於是你就不其然想笑。
所以,你見到有d人既時候,會好想講粗口,見到有d人既時候本來想講粗口都唔會講,見到有d人會想笑,見到有d人好容易就忟...一切都唔關對方事,只是你給他們定型了! |
| 刊登時間︰2005-04-09 02:11 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2005 年 4 月 7 日 星期四  | |
| 驚險旅程 |
讓我同大家分亨一個驚險旅程...
Sa Sa(一個普通女子)不幸被可惡的大隻佬虜到一個偏僻小鎮,強迫作他的唔知二奶定三奶。話就話係小鎮,其實四野無人,全個鎮就只有一間大屋同埋養牛羊禽畜的地方,所有日常用品,大隻佬都要架車外出購買架。
大隻佬間屋,除左有大婆,仲有一個又係被虜的男僕人,幫手做一切的粗重功夫,只是全屋人都無一個會開聲說話,直至不久,沉寂的世界改變了,大隻佬在外購物的同時,又虜多一個女子,呢個女子同Sa Sa好唔同,佢不但識得討大隻佬歡心之餘,仲推動我們逃走。
於是,第一次逃走計劃展開,我們三人計劃在大隻佬下一次外出購物時逃走,男僕人可以開耕田的車帶我們離開...終於到了那天,大隻佬居然要我和他一同外出購物,本想取消計劃,但衝動的僕人一意孤行,在村外駕車強搶我上車企圖逃脫,可惜事敗,被大隻佬捉回。還好的,大隻佬只是綁住我困在茅屋多日,但僕人可慘了,Sa Sa看著他一下一下的被鞭打得皮開肉裂、遍體鱗傷,血流滿面時還以醋抺之。大隻佬可殘忍!
只是僕人身體強壯,很快就無事,又再計劃第二、第三次的逃走,可惜三次都不成功Sa Sa已經再唔敢逃走,都ok啦,住大屋,衣食無憂,唔駛點做,只係一切都要受人指揮,要對住唔想見到既大隻佬者!就因為想Sa Sa走,僕人已經受了很多罪,Sa Sa唔想咁。點知今次連大婆都勸我們逃走,我們還後生,總不能待在這裡一世... ...
終於,第四次,帶著戰戰兢兢的心情,我們逃亡到懸崖邊,大隻佬仍在身後窮追不捨,我和僕人就盡地一舖,跳落海裡(Sa Sa係唔識游水架),沉到海裡,什麼都不理拼命狂游,差不多到岸時,只見岸邊有很多彈跳著的魚,僕人大叫小心毒魚,被它咬到會中毒...,說時遲,那時快,我就被魚咬了!
然後,我無死到,和僕人一起過著冒險的生活,每一次都好驚險,直至僕人最後半身不遂,直至今天和僕人一起支持正要賽車我們的兒子。
睇完係咪覺得好攰呢?我仲攰!因為呢個其實係某晚發既一個夢,瞓醒就好似無瞓過覺咁,仲攰左添,激氣! |
| 刊登時間︰2005-04-07 11:39 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2005 年 4 月 5 日 星期二  | |
| Sa Pet |
哈哈..見到日日整得咁好玩,我又要玩,不過..無鬼用既我攪左好耐都唔可以整齊個版面添!
唯有算啦,tinkle咁可愛我唔捨得唔養佢呀!大家得閒多d黎同佢玩下啦!  |
| 刊登時間︰2005-04-05 02:31 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 3 月 30 日 星期三  | |
| 三月三十日 |
今天做左樣唔知結果會點,又唔知好定唔好既事,或者其實無咩好定唔好既,都做左勒,唔諗最好!一切就交給主啦!
今天亞曼莉無返工,歌莉亞返左半day,但係我都係好多野做喎,OT到七點半,落街就覺得"弊",咁凍既! 好在臨時取消約會者!不過還未返到屋企就已經覺得中左招,我又要傷風感冒了,喉嚨又痕又痛,眼都唔係幾登得大添!-____-''
回到家,食自已,仲收到學校的信,為慶祝我的生辰,學校特別改期要我難得既生日星期天返學架!今次真係中左同學仔講,岩啦,下午可以去玩勒!  |
| 刊登時間︰2005-03-30 08:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 男人之虎 |
三月廿七日,我真係有得睇男人之虎喎!都話世事難料,總會盡如人意架啦! 於是同cell員食完飯後,經都唔查就趕入場勒,好迫咁喎!
男人之虎,老實講,睇完都唔係好明男人點"虎"法,只係覺得攪笑既背後,寸左好多人,好可能就係笑得最大聲的果d,哈哈!包括我啦!一黎就玩錯別字啦!香港人好似我呢d已經開始越黎越唔識中文,求其寫個同音字就算Lu;傳煤言之無乜啦,仲有粗口等,真係寸完你都唔覺,只記得好好笑,扮章小蕙,扮亞媽打仔,扮不同國籍的人,扮Sales......鍾意亞詹很懂得攪現場氣氛,形體表演更加唔駛講。
可惜玩粗口真係唔係亞詹果氾,聽得出佢都唔係講慣粗口既人,黃秋生就講得出神入化得多了!(同係潘惠森既另一個劇,同係粗口對白,秋生的演釋全場拍爛手掌架!)
不過,兩個半小時的獨腳戲同埋突破性既演唱,都足夠嚇親我了! |
| 刊登時間︰2005-03-30 12:34 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 3 月 28 日 星期一  | |
| 三月廿七日 |
由於昨晚早睡,再加上今早的電話騒擾,我早了起床,早了出門,早了乘車,卻遲了下車!只因為臨到站不遠,無故地打了個蓋睡,就過了兩個站,下車後見時間尚早,就由鳯尾街慢遊回永光,由於慢,我發現以前没發現到的一些東西,原來這裡還有舊式的大排檔!(仲要有波睇添!)細細個樓下亦是大排檔,我是食大排檔長大的,好懷念這種風味(唔知呢道d大排檔好唔好味既呢,好耐無食d鑊氣野,諗起都想食呀! )
繼續走著,又看見一幕經典的街頭理髮,一個在剃鬍子,一個在理髮,真想為他們拍拍照哩!一個街頭理髮價值:成人$25 小童$20。(哈哈!心郁郁想一試添!)
轉個彎,又回到我熟識的街道,只見樹都開滿花,有粉紅,有黃,有橙的等等,抬頭看著藍天+飛花,心情豁然開朗,就在我途醉之際,有兩篤白色物體在我身邊咫尺之間墮落 ,然後啪啪啪數聲,一對行兇鳥成功逃脫,我氣得鴉雀無聲,幸好,没中招。
回去祟拜的過程很精彩,但都不及今天的講道精彩。下回再續。 |
| 刊登時間︰2005-03-29 12:05 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 三月廿六日 |
今天是受難節,應節地要晨早流流起床上學去,上Term 2的第一課Macro,又再見之前的Mr. Keith,已遲到的我,還是要跟大顆兒呆等另外的大顆兒,本班大約有七十多人,等了差不多半小時,還只有二十幾個人仔出現(都話公眾假期不宜上學啦!大半班都咁覺得架!),早知呆等,我就不用這樣早起身啦! 
放學後和同學仔行街食飯,去左好多人排隊的榮記食車仔麵,食完係得到"口渴"兩個字架,不過料就真係好出面少少既,我就幾鍾意食佢既豬大腸啦 。
行左一陣,我當然要上一上SOGO探下親愛的龍貓啦!八折喎!忍住 ,唔買呀!好窮呀!點知...比我見到Peter Rabbit個特賣場,入去睇睇又忍唔住附出$10玩玩佢個攤位遊戲,得到毛巾一條,湯殼一個架!雖然只是換來小小禮物,但過程玩得開心!^^(我好耐無咁童真過..哈哈)仲有好多人攞到大奬呢!(玻璃茶壺/杯set/毛巾set)超抵玩!我地仲同Peter Rabbit影相添,有d好似去超迷你廸士尼咁,低b左半日喎。 
今日難得地仲做左樣野,哈哈!就係做尖勒。踏單車、健康舞、跑步,腳都軟埋咁離場,難得出一身汗,心情開朗,回到家,擁著酸軟的腳很快就沉睡去了! |
| 刊登時間︰2005-03-28 11:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | »
|