丁點心程 

 

自私地自愛;自由地自主;自信地自在;自動地自覺;自強地自治;自我地自述;自自自家製的回憶,自自自家製的狂想。
 
satine
暱稱: 丁
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
小水滴
doll satine
poupeegirl fashion brand community
Baby Satine
poupeegirl fashion brand community
2005 年 2 月 24 日  星期四   晴天
天氣唔好

天氣唔好=心情唔好=身體唔好=成績唔好

今天天陰 ,大霧,潮濕,有雨 ,著實不是一個好日子。本來打算買份禮物逗逗自己,讓自己開心一點,怎料看中的都是想送給別人的,算了吧!為朋友買禮物亦總算是一件開心事。

刊登時間︰2005-02-25 12:07 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 2 月 22 日  星期二   晴天
朋友可貴 愉快

今天是考QM的日子,話說没怎樣溫習的我仍舊照常上班,只是一夠鐘就馬上閃靈似的趕往HKU赴考,想不到我的後生痴呆症進化得這麼利害,我竟然迷路!我還是有地圖的 ,而且HKU我上過好多好多次,話說數年前假假地都曾在那裡上課呢!在中環游來游去,徬徨的時候,當然要找你信任的人對他說:救救迷途小羔羊啦!可惜大家都愛莫能助似的回答說:不... ...懂。就在急促步伐行走,忐忑無助之際,眼裡出現曙光,是這裡了!証明除了地球是圓之外,世界還有很多圓的地方,因為我繞翔中環一個圈了。天還是没絕人之路...只是一到站就見著那車開走了!一等又十五分鐘!!!上了車,剛才被我問過路的朋友仔來電問找到車没有,心裡感到一絲溫暖 ,謝謝!

剛巧準時到場,心情尚未平伏的我見到眼前的人群就不期然緊張起來,嘩!怎麼放榜似的?! 進場後皮質淳似乎標升,心想:屎唔屎咁多人呀!全個Hall應該有幾百人,連台上都放了枱椅供人應考呀!(痴線架 !)很久很久没試過這樣考試,拿起筆來,發現自己在手震呢! (唔知係驚定凍呢?)

考完後停筆,皮質淳似乎依然偏高,因為我又很想打人,今次的對象當然是出卷那位俊男!@#%^&$#$@^$(!我相信我要為我未來的兩科考試預備默哀...個天好陰呀!

刊登時間︰2005-02-22 01:29 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 2 月 20 日  星期日   晴天
虛度光陰

這兩天的天氣驟冷,冷得我頭痛得很!心是很想溫溫習,但著實没這種心機。無緣無故又一天,再一天,如是者,還是没溫習過!

今天亦如是,早上起來梳洗收拾飲茶,叔嬸姑嫂聚首一堂,又打麻將是也,無無為為又游了一天!覺得自己在虛度光陰,剎死你

學校附有e-learning,原是好事,可惜它那個礙事的password總令我為之氣結,永遠都登入不到,每次都要花一輸時間破解密碼! 還要衰到花好一段時間還是落空,索性住手罷了!

就在我還上網之際,某君竟然帶埋櫈仔入我房,每次見到某君,她總對我說一些没意思的話,心情己經忟憎,還要聽她x@#$&#@地說著,真的很怕應酬,都不知該說什麼才好,勉強地說又覺得自己假,答你又覺得"行",不答又没禮貌,但如果回答的話一定没完没了,今次我索性不回答,點頭當回應,直至又說我瘦了,怎麼每次都是瘦了,見足十幾年,年年都瘦了,我豈不是成了一副白骨 ?!叫我食乜食乜食乜,没有肥肉,没有鴻福咁,最後我都忍不住說句,不要講了!你還比我瘦!完場!大吉!多謝晒...

晚上又是吃飯、沖涼、睡覺,這樣過的一天,甚是虛渡。憎

刊登時間︰2005-02-20 07:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 2 月 19 日  星期六   晴天
Happy friday

星期五遲了起床,不願上班,但一想起有free lunch,還是起床,趕忙地出門口。

回到公司還是一貫的悶!游了一個早上,中午到了某酒店吃免費午餐。行政人員套餐價值$275,服務非常週到,可惜要和老闆們一起坐席,總是不能太過豪邁!(扮斯文呢樣野我最耍家 既呢!)

今天仍然有廠的人來拜年,雖然好多都會側側膊在我身邊走過,但居然有個傻更更的給了我大利是!(佢地d利是係分開派架!好明顯係有大細之分!)

放工後,和一班死靚仔去了唱k,從來身邊的朋友中,都只是有k歌之后爭咪唱,想不到今期的死靚仔才是k歌之王!(真係唔夠你玩 )

刊登時間︰2005-02-20 12:09 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Life

http://www.bozzetto.com/Flash/Life.htm

假如你是上帝,你會怎麼辦?

刊登時間︰2005-02-19 11:42 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 2 月 16 日  星期三   晴天
日日有食神

今日廠請食飯!好豪咁去左亞翁鮑魚食鮑蔘翅肚。

前菜:海蜇、豬耳、炸豆腐。(炸豆腐超好味,外脆內滑的!讚呀!)

主菜:蛋炒翅+湯,小鮑魚,海蔘,鵝掌,魚肚,什麼班兩味,豆苗,炸子雞,鮑魚雞粥。

(第一次食乾既,湯係分開上既翅,其實都好味既,不過個人感覺怪怪的。)

(第一次用刀叉食鵝掌,食小鮑魚之前,侍應為各人預備刀叉,然後擺上每人一份鮑蔘掌肚,於是乎,我神乎奇技咁同佢起皮去骨,挑戰成功,去完皮成條骨仲係完整,佢係得到個全屍架!

甜品:合桃露、馬拉糕、水晶飽。

(雖然三樣都好味,但係今次竟然無啖啖燕窩食..唔制呀 。)

今日發現老細都真係好鬼cute架,同前老細KH有得揮,事關我地去食飯之前,廠已經叫好菜,老細一到就問佢個鮑魚想點整啦,同埋大概話佢知叫左咩咁啦,人地一講話叫左個n斤重既乜班後,老細就問,唔要得唔得架?攪到人地都呆左一呆,我諗老細都同我一樣唔鍾意食魚架!比我揀我都寧願食燕窩啦!

 

刊登時間︰2005-02-16 07:57 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 2 月 15 日  星期二   晴天
生日快樂 愉快

  生日快樂呀!邊個生日?咪你囉,傻瓜..

  今日係人日呀!人人都生日。今日多左好多人返工,於是乎都跟住人去拜年,逗埋逗埋都唔知佢係邊個既利是 ,呵呵!老闆今日又請飲茶,一飲又兩個鐘,真係好似唔駛做咁!下午因為同事唔做,又一餐下午茶,嘻嘻 !放工落車見到好耐無食過的富豪雪糕車,我梗係要買番d返屋企啦!好似成日食野咁添!

刊登時間︰2005-02-15 08:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 2 月 14 日  星期一   晴天
Happy Valentine's Day

  今天是年初六,是情人節,都是新年後上班的第一天,感覺清閒,因為公司一半人都放假,利是就無乜點收到,反而收到白之戀人,之前表姊婚後度蜜月到北海道也買了一盒給我家做手信,好味道呀!但今次是白朱古力的,都是黑朱古力好味 ...

  朋友仔唔得閒同我去街街,於是索性OT到八點,返左呢間公司咁耐,最遲走都係今次勒!放工一落到街就見到好多好多既人 ,好在我係返屋企者,真係好憎人多呀,見到就忟,仲越黎越討厭香港,人多車多樓多仲要高,好有壓迫感!走在街上,見到好多 花,我都好鍾意架,但係唔知點解Honey總係唔肯送比我既!

願天下有情人雙雙對對,甜甜蜜蜜!

刊登時間︰2005-02-14 10:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 2 月 13 日  星期日   晴天
遲到

  今日其實約左Yen返永光的,本來打算吃早餐後才去,結果比人講中我遲到,唔制呀! 最後無得食早餐,但趕得切入場。

  嘻嘻!因為過時過節都會有d特別佈置,所以都影左d相,仲同漢寶BB合照添,佢係咪好得意呢!合照完我發現佢好聽爸爸話架,因為原本我坐低要同佢影既時候佢係想喊架,爸爸一個命令話同姐姐影相,佢就即刻變臉咁變左呢個樣喎!

之後,無野做,同Yen去左打桌球,哈哈哈!我地去到係比亞叔同亞蟬教打波架!下次我要計分!

刊登時間︰2005-02-13 11:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
幸福

                                                

幸福是什麼?如果有人祝你幸福快樂,你會想是一個怎樣的幸福?怎樣的快樂呢?

今天返永光的時候,劉宣教講幸福,很好笑,新年的時候有人會祝你五福臨門,咁你就開開心心咁話好呀好呀!但原來五福的其中一福是安樂死。然後我就想,我要的幸福是什麼?你呢?

刊登時間︰2005-02-13 11:28 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]