| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

2005 年 2 月 20 日 星期日  | |
| 虛度光陰 |
這兩天的天氣驟冷,冷得我頭痛得很!心是很想溫溫習,但著實没這種心機。無緣無故又一天,再一天,如是者,還是没溫習過!
今天亦如是,早上起來梳洗收拾飲茶,叔嬸姑嫂聚首一堂,又打麻將是也,無無為為又游了一天!覺得自己在虛度光陰,剎死你 !
學校附有e-learning,原是好事,可惜它那個礙事的password總令我為之氣結,永遠都登入不到,每次都要花一輸時間破解密碼! 還要衰到花好一段時間還是落空,索性住手罷了!
就在我還上網之際,某君竟然帶埋櫈仔入我房,每次見到某君,她總對我說一些没意思的話,心情己經忟憎,還要聽她x@#$&#@地說著,真的很怕應酬,都不知該說什麼才好,勉強地說又覺得自己假,答你又覺得"行",不答又没禮貌,但如果回答的話一定没完没了,今次我索性不回答,點頭當回應,直至又說我瘦了,怎麼每次都是瘦了,見足十幾年,年年都瘦了,我豈不是成了一副白骨 ?!叫我食乜食乜食乜,没有肥肉,没有鴻福咁,最後我都忍不住說句,不要講了!你還比我瘦!完場!大吉!多謝晒...
晚上又是吃飯、沖涼、睡覺,這樣過的一天,甚是虛渡。憎 ! |
| 刊登時間︰2005-02-20 07:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 2 月 19 日 星期六  | |
| Happy friday |
星期五遲了起床,不願上班,但一想起有free lunch,還是起床,趕忙地出門口。
回到公司還是一貫的悶!游了一個早上,中午到了某酒店吃免費午餐。行政人員套餐價值$275,服務非常週到,可惜要和老闆們一起坐席,總是不能太過豪邁!(扮斯文呢樣野我最耍家 既呢!)
今天仍然有廠的人來拜年,雖然好多都會側側膊在我身邊走過,但居然有個傻更更的給了我大利是!(佢地d利是係分開派架!好明顯係有大細之分!)
放工後,和一班死靚仔去了唱k,從來身邊的朋友中,都只是有k歌之后爭咪唱,想不到今期的死靚仔才是k歌之王!(真係唔夠你玩 ) |
| 刊登時間︰2005-02-20 12:09 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 2 月 16 日 星期三  | |
| 日日有食神 |
今日廠請食飯!好豪咁去左亞翁鮑魚食鮑蔘翅肚。
前菜:海蜇、豬耳、炸豆腐。(炸豆腐超好味,外脆內滑的!讚呀!)
主菜:蛋炒翅+湯,小鮑魚,海蔘,鵝掌,魚肚,什麼班兩味,豆苗,炸子雞,鮑魚雞粥。
(第一次食乾既,湯係分開上既翅,其實都好味既,不過個人感覺怪怪的。)
(第一次用刀叉食鵝掌,食小鮑魚之前,侍應為各人預備刀叉,然後擺上每人一份鮑蔘掌肚,於是乎,我神乎奇技咁同佢起皮去骨,挑戰成功,去完皮成條骨仲係完整,佢係得到個全屍架! )
甜品:合桃露、馬拉糕、水晶飽。
(雖然三樣都好味,但係今次竟然無啖啖燕窩食..唔制呀 。)
今日發現老細都真係好鬼cute架,同前老細KH有得揮,事關我地去食飯之前,廠已經叫好菜,老細一到就問佢個鮑魚想點整啦,同埋大概話佢知叫左咩咁啦,人地一講話叫左個n斤重既乜班後,老細就問,唔要得唔得架?攪到人地都呆左一呆,我諗老細都同我一樣唔鍾意食魚架!比我揀我都寧願食燕窩啦!
|
| 刊登時間︰2005-02-16 07:57 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 2 月 13 日 星期日  | |
| 遲到 |

今日其實約左Yen返永光的,本來打算吃早餐後才去,結果比人講中我遲到,唔制呀! 最後無得食早餐,但趕得切入場。
嘻嘻!因為過時過節都會有d特別佈置,所以都影左d相,仲同漢寶BB合照添,佢係咪好得意呢!合照完我發現佢好聽爸爸話架,因為原本我坐低要同佢影既時候佢係想喊架,爸爸一個命令話同姐姐影相,佢就即刻變臉咁變左呢個樣喎!
之後,無野做,同Yen去左打桌球,哈哈哈!我地去到係比亞叔同亞蟬教打波架!下次我要計分! |
| 刊登時間︰2005-02-13 11:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 幸福 |
幸福是什麼?如果有人祝你幸福快樂,你會想是一個怎樣的幸福?怎樣的快樂呢?
今天返永光的時候,劉宣教講幸福,很好笑,新年的時候有人會祝你五福臨門,咁你就開開心心咁話好呀好呀!但原來五福的其中一福是安樂死。然後我就想,我要的幸福是什麼?你呢? |
| 刊登時間︰2005-02-13 11:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | »
|