| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 4 月 24 日 星期日  | |
| 四月二十四日 |
零晨回到家,還要應付早上要交的Assignment,大家無聽錯,又係Assignment,一個星期三份咁者!唯有漏夜開工啦!點知忽然認真既我一做就一個通宵,還是懞懞撞撞地遲到了!但三個鐘既課堂竟然都無咩點恰眼瞓,連預先買定既咖啡都無飲過添,只係今堂講既野就真係唔係幾明勒!我係時候要追追個進度了!
之後,好好既同學仔陪我去食飯,天后而家其實都好多野食呀!再去行行街,其實我都想買份禮物比自己,不過都係買唔到,唔知點解去買野既時候總係覺得呢樣岩呢個朋友喎,果樣岩果個朋友喎,自己反而無份,今次都係,買左樣朋友仔鍾意既野,我都好鍾意,係間舖頭玩到愛不釋手呢!睇下幾時有機會比你先!
行完街街返屋企就瞓覺豬勒!咁又大左歲勒!
|
| 刊登時間︰2005-04-24 11:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 四月二十三日 |
因為星期一無返學,今日要特登咁出去老遠上堂,都係果句,盡左力就好了!放學後有時間,無意中發現一個叫多多甜品既,好似幾好味就梗係要入去試下啦,見到有幻彩明珠,個名好似唔錯,不過原來只係一d放左生果係入面既類似大菜糕物體,即時唔想食!咁就叫左個出名杏仁茶,呢個唔錯,多多都係有一首既..哈哈哈!
亦都係因為要返學,至去左睇挪亞方舟,其實已經無意中睇左本書,不過的確呢套係一套好差既記錄片,太片面勒!但郤令我對亞拉臘山產生興趣,方舟係其中一個原因啦,另外是因為二十年一次既落紅雪,好想知點解會有二十年一次既紅雪出現,紅雪之後既豐收又係咩原因,最近一年得不到豐收又係咩原因?
片裡面常有一句:挪亞的日子怎樣,人子來也要怎樣。朋友話覺得呢句有威嚇成分,我唔覺,反而總係覺得有另外的特別意思,到底係點解,我又未意會到喎! 
之後去左apm間和花亭食野,都幾貴喎!講開就講起元朗有間一番,佢地話大件夾抵食喎!反而我無去過添!
然後,收到空運抵港既龍貓音樂坐, 我最鍾意大笑既龍貓..哈哈!多謝晒呀!不過下次果d鱈場蟹同埋神戶牛預埋我就更好啦!
|
| 刊登時間︰2005-04-24 11:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 北京酒樓 |
星期五,唔知點解老細請食飯,去左北京酒樓,顧名思義係食北京菜既,好味道,不過d伙計好攪笑,其中有道菜係湯黎既,咁佢埋黎我地度分啦,你有無見過有人分湯係好似拉茶咁既呢,係我地全台人都望住佢既時候,佢更得意忘形地將d湯分到天一半地一半,最後仲發起個煲,離遠咁將d湯倒落個殼度,再轉佢兩大轉至倒落碗喎!真係戥坐係起菜位個同事慘慘呢! |
| 刊登時間︰2005-04-24 11:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 姥姥 |
我公司有個人所共憎的AM,大家給它名字叫姥姥(呢個已經係比較好聽既名),我一入呢間公司,大家己經叫我小心d佢因為佢外表係一個永遠保持友善微笑,令人感覺慈祥的傢伙,初時我真係不以為意,都無咩吖,可能睇野角度唔同者,但後來都明白佢地既忠告是對的。
話說我係要比Timesheet佢簽架,由三月尾到四月咁啦,姥姥望住個表話我個個星期一都請假,我望一望自己張表,就好客氣咁話呢d係公眾假期黎架!
之後佢開始同我講好多無黎啦喂既野... ...
我都覺得你請假請得比較多,點解呢?(咁岩我星期一又真係病!)我唔舒服呀!
你知啦,有時好多野做,你又唔係度... ...
你係咪返日校,我地公司唔得架!(返日校我仲可以日日係度返工咩,果間日校一個月返一次既?!)我唯有答過第二個應該令佢滿意既答案-考試。
咁考試既話就無得講啦,考試吖嘛!(咁你仲同我講咁多!)
到下午,我好多野做,去Printer攞Print out既時候無幫姥攞,轉身就見到佢見到我無幫佢攞咁走左去,我心諗呢期又中招,我攞完野就去左亞曼妮個位幫佢做野,無幾耐,隻姥就打電話比亞曼妮問我既工作表現,整個過程我都聽到晒!唔理返埋位做野,晏d亞曼妮就打黎叫我整都張枱有咁亂得咁亂,姥姥又打比佢話我好得閒, 今朝仲講緊好多野做唔想我唔返工架喎,過左一個朝早我就變得好得閒啦! 我心諗:我張U字枱都只係得番前小半係無放野,後面同側面都係坐高過我既山喎,仲想點?! |
| 刊登時間︰2005-04-24 11:04 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| BC |
晚上,上堂才驚覺下星期要Test,下!咁快既,今日至交第一份Assignment咋喎!唔知點死好!到目前為止,我仲係對呢科無乜頭緒,講左咁多堂,其實我堂堂都唔知佢講乜,更加唔知應該點溫,開始想忘記個"死"字點寫。 |
| 刊登時間︰2005-04-24 10:14 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| Waiting List |
星期三晚去左Waiting List開會,玩樂了一個晚上!我又開始一個新既工作坊勒,感覺還好,只係好奇怪,大家似乎都有自己的崗位,但我無,未落實呢!雖然話做咩都無乜所為,但都好想得到個知字,時間尚早,希望未來的合作可以有好火花出現啦。 |
| 刊登時間︰2005-04-24 10:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 感恩 |
我都話,好多時我想既野都莫名奇妙咁得到架啦!原本星期二係約好上栽培班,但係我唔想去,因為趕完星期一份Assignment之後,星期四還要交另一份,一d都無做過,仲要係無乜頭緒既呢!點知最後決定取消上栽培,因為力健-我們的栽培主持人唔得閒,哈哈,正合我意呀!感謝主!
由於怕嘈既關係,我選擇放工後返到屋企食完就瞓,之後夜深人靜時才起身做野,連日來都唔夠瞓,但感謝!我仍然可以專心工作,專心上堂,專心做Assignment(雖然做完都唔知自己做左d咩)。 |
| 刊登時間︰2005-04-24 10:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| Assignment |
四月十八日 嘔!

無返工,今日係交assignment的日子,還是在限定時間內完成了,只是學還是没有上!星期六補上堂的時候交啦,特登話番比個死人頭聽我係第二班架,諗住方便佢分開唔駛記分時麻煩啦,點知反而比佢寸我無通知佢,
如果因為我遲交扣分,其實我預左,但係只係因為我無通知會遲交而扣分,我就覺得好唔抵,你估我想架咩!遲左先通知你,同我而家話你知又有乜分別,我莫明!不過我已經唔太重視我既分數勒,盡左力就好了!right? |
| 刊登時間︰2005-04-24 09:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 鋼之練金術師 |
話說係無綫仲係宣傳中既時候,我就已經好想睇呢套卡通勒,只可惜由唔駛返學,到每個星期六晚都要返學,每個星期六都總係睇唔到,直到上個禮拜我終於第一次睇到勒,一路睇,一路問點解咁既..點解咁既..直到佢做完...吓...乜做半個鐘架咋!唔夠喉呢!都係覺得,如果可以同高橋由美子果套調轉就好勒! |
| 刊登時間︰2005-04-24 09:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 4 月 18 日 星期一  | |
| 四月十七日 |
今日有人生日,祝佢生日快樂,以後都開開心心先!
但,今日反而係同小肥去街街,終於係好刻意的情況下,睇左哈爾移動城堡,呢套係係宮崎駿系列入面,可以爭做我第二至愛的卡通電影呢! 睇到中段,就係哈爾推蘇菲出門口見國王的時候,我就醒起,哈爾係木村配音勒,語氣同佢做既日劇一模一樣呀!唔靚仔果段就一定係為佢而設添呀!雖然有好多人彈佢配得唔好,但係無損我對整套戲的好感!
之後又係食野同埋食野啦,見到好多認識的人,以前亞sir,前同事,寧寧,但佢地都無一個見到我,哈哈!上左Wink度,大家就雞啄唔斷咁講左好耐,番到屋企都點幾,做功課的計劃取消了,本來打算早些起來完成埋佢,點知......瞓瞓下又想嘔,就起身嘔勒!中肥降呀!睇黎下次都係唔好同你去街街! |
| 刊登時間︰2005-04-18 03:54 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | »
|