丁點心程 

 

自私地自愛;自由地自主;自信地自在;自動地自覺;自強地自治;自我地自述;自自自家製的回憶,自自自家製的狂想。
 
satine
暱稱: 丁
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
小水滴
doll satine
poupeegirl fashion brand community
Baby Satine
poupeegirl fashion brand community
2005 年 6 月 22 日  星期三   晴天
平靜

今日好奇怪,有好多野諗,但無論係開心、唔開心、辛苦又好、剌激又好,總之無論諗咩做咩都好,個人都好平靜。

今朝未番到公司己經開始打乞嚏同流鼻水,不時有人同我講,你又病呀!(無呀,已經唔當呢d係病!)用晒成卷廁紙添!鼻都甩晒皮,好鬼辛苦,但心情十分平靜;同同樹食飯,又是一輸說三道四,好悶,好煩,但心情依然平靜;回到家想想考試的時間,怎樣也找不到時間表,優柔寡斷的我居然立即致電同學仔求救,才發現我不但忘了時間,還記錯考試日期,好在係即時打電話,本來以為尚有溫習的時間,點知原來聽日就考,還没有正式開始溫習過呢,但心情仍舊平靜;得悉聽日就考試就諗住即刻溫下書啦,點知媽媽要係我房玩電腦唔肯走,爸爸係廳開住兩個電視一齊睇添,我仲可以點,但心情還是十分平靜;直到現時三點,我的哥哥還不時騷擾我打電腦,原來,心情有時係唔會受外界影響,嬲都可以平靜,奇怪!定係我開始無咩知覺呢....

刊登時間︰2005-06-22 03:03 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 6 月 21 日  星期二   晴天
一切很美只因有祢

全因為你

常言道:人生像演戲
回看這生精彩: 因有著你
人在世永恆何在?
或如流星閃耀掠過
是你令我人生找到靠依

死蔭幽谷中, 你伴我過渡
歡欣裡, 風光裡你共我同在
當身處孤單傷痛, 來擁我入懷
你是我神, 是我奇妙救恩

全因為你, 令我一生都佳美
你令我生命從空虛, 化做傳奇
無論我壯如紅日, 或如黃昏般漸漸老
是你令我如鷹般高飛

全因為你, 令我一生都佳美
你令我生命從空虛, 化做傳奇
唯獨你是我拯救, 我總不至死
直到永遠, 從心底讚美!

(大家可以跟住背景音樂試下唱架..^^)

死蔭幽谷中,你伴我過渡 ,歡欣裡,風光裡你共我同在,當身處孤單傷痛,來擁我入懷。
你是我神,是我奇妙救恩,全因為你,
眼裡的一切,還是很美!

一直都在想,怎樣才可一生佳美,將空虡的生命化做傳奇,看到不少人到老遠的他方為不認識的、被忽視的一群而苦幹,都有一個心願想投身於人(總好過投身於$掛),但幹這些事還是需要知識、力量,我?

當讀書讀到想死的時候,問為何?當工作滿是疲憊的時候,問為何?當人與人之間溝通不再的時候,問為何?

 

一 生 不 枉 過

1 為何忘掉那日,立志你跟前,奉獻一生?
  為何流浪世浴,漠視托負,令你心擔憂?
2 此際重拾信念,跪到你跟前, 願你接納.
  輕看名利勢力,情願撇下,為我主奔跑!
* 時光不會停留,人生轉瞬便逝
  願珍惜光陰不再歲月蹉跎.
  明天挑戰頑強,全心聽你任用,
  能跨口窄路全為走過!
  (燃燒一生完全為你不枉過!)

這窄路的確難行,很想逃避,很想躲開,但人生的路可以不走的嗎?時光不會停留,人生轉瞬便逝,我亦蠻喜歡浪費,但原來浪費了的時間都要還,就好似卡數一樣,會利疊利添,浪費了讀書的好時間,以後就要花雙倍的精力完成,我花得起!<---呢句只會係信用卡廣告騙人既技倆!

今天晚上才發現,原來明天考試了!但願有一天,我在死蔭幽谷,黑暗無光的日子裡,眼裡的一切,還是很美,只因有祢!


刊登時間︰2005-06-21 10:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 6 月 17 日  星期五   晴天
討厭!

有個好壞既念頭不時出現,自從小時候別人看過我的掌都說這生命很短暫後,這件事就印上腦袋,一直都覺得會成真,還覺得是因為自己。

今天晚上看到個講述有關抑鬱症的電視節目,裡面說:抑鬱症就像發燒一樣,因為有病才會發燒,只要知道病源,對症下藥,自然不會燒。噢!我是很喜歡發燒的哦!病源嗎?一想到這裡就莫名奇妙地怕,已經很久没有做做治療,開始覺得其實我並不勇敢,曾經,我以為不會有陰影,因為倔強,因為固執。既然停不了痛就讓它更痛吧!既然停不了哭就乾脆加上大笑吧!不是置之死地而後生嗎?討厭!

討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!討厭!

刊登時間︰2005-06-17 11:59 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 6 月 14 日  星期二   晴天
朋友

收過好多醫貓講朋友,朋友是乜乜,朋友是物物咁,今日再玩玩日日個知心友心理測驗,好高分喎!還是有三兩個知心友!我知,真架!唔係因為我有咩好,只係因為不幸又好人的你地遇上幸運的我而己,多謝你們待我真的好。

不過,唔知你又會唔會有一d唔當你係朋友,但你當佢係好朋友既人呢!我有!我的敏感,令我知道一些為什麼,但願只是我的過敏!

人際關係中,最搞不懂的就是隱瞞,何不坦白直接點,行直路唔係比撓圈有效率嗎?係朋友既坦白一點又何妨,唔係既,更加唔駛理我感受啦!真係唔明....

有咩關我事既,即管說吧!

刊登時間︰2005-06-14 01:51 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 6 月 9 日  星期四   晴天
一日

今日係公司好得閒又好忙,因為唔知點解又係放左工既時間至有急野做!亞曼妮病還未好又要番黎做野,真係好想幫到佢,但係又似乎愛莫能助!見住佢面青口唇白遊魂咁既樣,真係好慘,只係正如歌莉亞所講,家家有本難念的經,抱怨倒不如實幹,我都要好好記住!

下午IT同我地部腦裝野,裝左twins入去喎,提供每四個鐘頭一次,每次唔知幾多分鐘的服務,哈哈!係教我地做伸展運動呀!大家都"車"咁既聲,唔駛做咩,好得閒呀咁,但係我覺得幾好喎,悶悶地twins自動彈出黎提下神,每日見佢兩次=收工,唔駛交鬧鐘!

放左工去左西貢食海鮮,除左我之外似乎全枱無人對任何海鮮唔敏感既,但係竟然又咁有興致去食喎,奇怪!還是懷念鯉魚門之豪華晚宴!難得今晚無去食糖水,返到屋企岩岩好,睇到創世紀!

有時我都好想可以失憶,好似一切可以重新黎過,重頭開始,但假如我仍然都係一樣既我,幾多次重頭開始,結果都會一樣,無論去到天涯海角,南北西東,環境唔係最重要,最重要係你自己,我知,都明白,只是...大部份電視劇裡面飾演失左憶既人連性格都變埋架嘛!

零晨二時十八分,一日結束!

刊登時間︰2005-06-09 02:12 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 6 月 5 日  星期日   晴天
夕陽無限好

夕陽無限好 陳奕迅

作曲:Eric Kwok
填詞:林夕

多經典的歌后 一剎眼已走
纏綿著青蔥的山丘 轉眼變蟻丘
這個剎那宇宙 拒絕永久
世事無常還是未看夠 還未看透

多好玩的東西 早晚會放低
從前並肩的好兄弟 可會撐到底
愛侶愛到一個地步 便另覓安慰
枉當初苦苦送禮 最艷的花萎 最後化爛泥

*夕陽無限好 天色已黃昏
 本想去憑愛 去換最燦爛一生
 想不到長吻 帶來更永恆傷感
 夕陽無限好 卻是近黃昏
 高峰的快感 剎那失憾
 風花雪月不肯等人 要獻便獻吻

多風光的海島 一秒變廢土
長存在心底的傾慕 可會夠細數
每秒每晚彷似大盜
偷走的青春一天天變老
只可追憶到 想追追不到

Reapeat *
好風景多的是 夕陽平常事
然而每天眼見的 永遠不相似

刊登時間︰2005-06-05 08:39 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
可愛貓貓

話說回家的途中好多時都會遇上一隻超可愛貓貓,由佢BB咁既身形見到佢變身左皮包骨版的米高,初時見佢留連街上,真係好想帶佢返屋企,後來發覺佢可能係巴士站義養既街貓,唔駛愁生活又可以自由自在,仲好啦!

第一次偶遇發生係數個月前,係我前往巴士站的路上偶上貓貓,佢就好似一路護送我去巴士站咁,全程不時你眼望我眼,攪笑!

第二次,仲係小B既佢係巴士站附近的路上遇上大黑白貓,兩貓互相對視左好耐,直到巴士佬出面,黑白貓才知難而退地跳樹逃生。之後,我見到佢就好似好熟咁同巴士佬親近,我至發現原來呢度係佢個貓竇,而且仲唔止佢一隻添!不過佢好爹人,同巴士佬親近後,巴士佬比野佢食佢都只係望左兩眼就走黎我腳度痴住我,仲望住人喵喵叫,真係好鬼可愛!

再見到佢都己經大個仔勒,個樣都無咁得意,係一個風兩過後既晚上,佢竟然係度玩緊曱由,E,唔同你玩呀!我走!

最後一次見佢都係咁爹,見到佢坐左係花糟邊,我就走去同佢喵下,佢又喵下我,如是者大家互喵左一輪,佢就跳左落黎番轉想我玩佢咁,真係超可愛!可惜今期已經上完堂勒,有排都無得見lu!

禽晚係屋企樓下又見到隻貓,呢隻真係好鬼靚,淺肉色既毛,水汪汪既眼,仲有兩兩既眉毛,可惜勁怕人,同佢係水池邊對視左三個回合就慌忙而逃,我係度諗,唔知佢係咪想係個水池度捉魚食呢,可能壞左佢好事添!不過呢隻係我見過最靚既流浪貓。

刊登時間︰2005-06-05 03:07 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 6 月 4 日  星期六   晴天
精神爽利

禽晚早左小小瞓,今朝反而唔知醒起身喎,遲左半個幾鐘,好在公司都無乜所謂啫!不過我仍然會堅持準時返工既!經過禽晚既小小努力,我終於似番個人樣返工!係食飯既時候卡連都忍唔住話我今日同禽日簡直係兩個樣呀!係咁叫我食多d野,其實我只係唔夠瞓者!飽飽之後仲比美菲見到我個豬腩肉添!

今日亞曼妮既心情仍然飄忽,不時大駡經理,都唔知點答佢好,唯有唔出聲閃開!其實有時都覺得d野根本唔關經理事,經理都好容忍佢,但係我又好明白忟既時候就係咁,又唔怪得佢!結果整日歌莉亞都好迴避亞曼妮,就好似經理迴避一樣,乜野都經我去問佢同幫佢去亞曼妮度搵(佢地係坐隔離的),其實話亞曼妮唔識控制情緒咩,又唔係,因為佢都對我好好,儘量都唔會發我脾氣,如果係我忟既時候,我可能會對任何人開火添!其實今日大家既心情都忟忟地(除左我),不過如果係我可能會仲忟,呢間公司唔好既地方唔係公司d人或者公司本身,而係面對大Q晒既發瘟,都唔知邊個先至係客,點解客要幫人做埋野同埋受人氣既呢!就好似你去買野,問人價唔答,話買唔理你,放低錢買完仲要自己包盒,自己攞袋走,問佢d袋係邊都仲會答你我點知你自己入倉搵果隻!真係要幾過份有幾過份!好在non of my business!

放工後上栽培班,傾下計咁又數小時,離開之際和wink相討dinner中,又見到Raymond,咁岩又見到就一齊食野啦,好!逃離樂富,逃離旺角,下一站深水埗!去左容記叫餸食飯,好味道,好味道,好味道! 之後去左松記食糖水,食左個雜果唔知咩燕(唔係燕窩,只係好似燕窩既海藻類食物),令我覺得平時食緊既所謂即食燕窩都唔係真既,咁鬼似食緊呢d既!Raymond食左個"哈囉",都ok,winkwink個西瓜大西米就真係麻麻地勒!食完佢地都話好飽,但係我就仲覺得好想食野喎,其實我仲好想食果度d糖不甩同埋糊仔架!不過佢地個額頭已經打左個大X勒,唯有諗下番屋企食咩啦,雖然係咁我都好滿足於呢次既晚餐,只係美中不足既就係食肆仲未能實行全面禁煙囉!

刊登時間︰2005-06-04 03:04 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 6 月 3 日  星期五   晴天
無覺好瞓

三點,通宵,三點,通宵,三點,三點,到今晚應該可以早一點睡,人都癲!殘到死!連尊容都豁出去了,靚仔臨走仲寫信話:no one will wake up from your "sweetie dream" at lunch添! but it's not true,因為這世界還有很多靚仔!

雖然似乎很努力,但著實是感到有心無力,事倍功半的,學期還未真正結束,心已跑住遊玩去...去玩,去癲....突然真係好想去下旅行添!

刊登時間︰2005-06-03 12:27 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 5 月 30 日  星期一   晴天
迷路記

Totoro wallet

今早返學後,帶著疲累的身軀還是要隨處逛逛,没料到通頂後上完課還比未上前精神,閒逛了好一會都一無所獲後決定離開,怎料車站因六四遊行而停用,唯有走去總站,路痴今次又迷路了,迷路中途給我發現到貓貓的錢包,咁靚仔,仲特價中,無理由唔擁有佢既!

途中還發現一檔陳舊鐵皮麵包鋪,有普通的蛋糕、麵包同老婆餅,而最特別的還有即整的豬扒包、熱狗及茶餐廳飲料,很多人客光顧,似乎很美味,可惜肚子不餓,下次有機會再迷路時一定要試試看!(好掛住,唔知迷唔迷到返去呢我! )

又到了想了很久還没有到的傢私店逛,見到我喜愛的小櫈子呀!好貴既呢,還是望下就好了。

懷著開朗的心情上車,點知到下一個站,原本取消了的車站已重開,

帶著滿足的心情回家,點知呢個滿足的心情長達好似兩個幾鐘,因為遊行塞車呢!幸好全程差不多都倦極入睡了。

 

刊登時間︰2005-05-30 12:50 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]