| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 7 月 21 日 星期四  | |
| "負你也"日記 |
唔知大家有無睇下左手邊,他媽哥池樓下下個漫畫日記呢?我真係覺得佢超可愛,傻下傻下咁好攪鬼,唔係好開心既時候見到佢傻傻下個樣都變左好開心,唔知你地會唔會有呢個同感呢?大家下次可以順手睇埋至走,然後就開開心心睡覺去,哈哈!
|
| 刊登時間︰2005-07-21 12:48 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 想 |
看看日曆,今天是七月二十日,一早就没心情工作,幹不完的工作以幹不完的心情作工,開始以左手抄寫,一抄就是一個早上。中午,急不及待地睡了個午覺,然後就去了看看書,那本書,似乎讓我著了迷!
夢想?理想?躍躍欲試,只是,還是有太多的只是... ...
經過一個中午,衝勁還是會回來的,很快很快就幹完要幹的事,還有那些未完的閒事未能完,不想完!想不完!想完,不!完,不想!没完没了... ...
看完那個無聊星座預測後,有意無意總是覺得高低起伏,峰迴路轉,崎嶇不平,思前想後,這個惱人的七月還是快快完結吧! |
| 刊登時間︰2005-07-21 12:36 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 7 月 19 日 星期二  | |
| mission impossible |
今日係第三次行動,可惜越黎越覺得呢次任務係會失敗架!
完成左三次每次三個鐘既課程,就覆蓋左一個為期一年多既會考程度,時間真係賺晒,可惜智識卻唔見得賺左。亞sir既極速授課好比飄移(攪到我一舊雲咁飄飄下),說話的速度好比音速(一秒好多個音,細過已經係急口令冠軍?),計數連問題都未解到,就已經講緊答案!一字記之日:死得喇!(鄭中基口音)
點解每次既課程都係mission impossible,每次都要係短短既時間裡面cover晒O-A level甚至universal既程度既?係年輕的時間太長,還是年長的時間太短?
呢個mission我真係最無信心!(暫時)
還是喜歡安全駕駛、長跑、慢歌、法國餐... ...總之唔要快!(知唔知"快"既速成碼係咩?咪pk囉!) |
| 刊登時間︰2005-07-19 01:57 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 7 月 16 日 星期六  | |
| 荒失失奇兵II |
嘻嘻,今日睇左慌失失勒,唔知係咪期望過高所以覺得有d失望呢!話咁快就睇完套戲,下...咁就完架拿..總覺得未開始就完左咁,配音麻麻地令套戲都失色左少少,不過依然令我有不時傻笑既!
觀後感:都係宮崎駿的卡通好睇d^^! |
| 刊登時間︰2005-07-16 02:26 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 連鎖信 |
岩岩係醫貓收到封連鎖信(即係果d叫你再轉寄幾多個就會好運果d),答完一輪問題後,得出一個故事,節錄如下:
(喜歡的人對我說)你願意跟我去澳洲然後一起睡覺嗎?
你(即係話我)露出了一個興奮的微笑並說:"點呀!"便一起走了。
~黃色的地方是代表我答過的答案,我只係答鍾意既地方:澳洲;鍾意既活動:睡覺;同埋成日講既說話:點呀!
點知拼合出黎既故事會係咁喎..0.o! |
| 刊登時間︰2005-07-16 02:16 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 7 月 13 日 星期三  | |
| 居安思危? |
今日回家時看著途中的高樓大廈,就想起之前說忘了的那一個夢...
話說以前是有另一個家的,面向海,環境亦不俗,一天,和媽媽到那座樓宇下的商場逛街飲茶,飲完還在閒逛時就碰上以往的舊街坊,媽媽和舊街坊喋喋不休地說著,事關那座樓宇像比薩鈄塔般傾側了,還倚旁在另一樓宇上,都可說是危樓了,上層的多層居民都遷出,於是就和媽媽上那些吉屋看看,環境很寧靜,傾斜的角度看的海景致亦迷人,加上居危臨下的感覺,戰戰兢兢的,哈哈!望了兩眼還是急急地離開..離開時又發生一些插曲,是什麼?大致都忘了。
其實夢見身處危樓都不是第一次,日有所思?難道我居安思危?

|
| 刊登時間︰2005-07-13 11:40 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 荒失失奇兵 |

單係睇廣告宣傳同埋一眾海報,就知道呢套卡通一定好好睇,好想睇呀.. 
只係以我一副優柔寡斷的性格,唔知到最後係咪真係睇得到呢! |
| 刊登時間︰2005-07-13 11:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 安息 |
昨晚看完創世紀II後,本想睡,但心很酸,夜已深,還是要睡,就開始心裡唱詩,慈愛父親賜基督愛子......,高天裡慈愛父神,願......好像還没唱完第二首就睡了,還是沉沉地睡著,没發過半個夢,原來没有夢的睡眠真的很好!睡了四個零鐘,比睡足八小時感覺還好!很久没有像這樣安息,感謝主!
|
| 刊登時間︰2005-07-13 02:02 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 7 月 8 日 星期五  | |
| 生日禮物 |

哈哈..禽日收到份生日禮物,係有幻燈既貓貓音樂座,好靚仔哦!呢個係我第三個貓貓音樂座啦,不過全部都係同一首歌(當然係貓貓主題曲啦),好!黎個三重奏先! 
多謝晒!三個音樂座我都好好好鍾意,最鍾意邊個??呵呵..唔話你知!但係有樣要講,就係感謝你地的背後的心意!有時,心意比實際收到d咩更重要.. 
(仲有張龍貓卡添,係邊度買既呢?太耐無行街勒!我都想買番張儲呀!..) |
| 刊登時間︰2005-07-08 09:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 7 月 7 日 星期四  | |
| 像我這一種女人 |
像我這一種男人
曲:黃尚偉 詞:林夕
為何明知短促的愛 易一點動聽
仍祈求跟我 有日能固定
像猛火般率性 不夠一生盡興
何必准許我蠶蝕你生命
* 除柔情的手 我甚麼都沒有
如何能跟你 說未來以後
做對輕輕鬆鬆雙親的好朋友
或者比戀愛少一點罪疚 *
# 像我這一種男人 學不懂怎快樂
就算簡簡單單幸福的角落 也未尋獲
就算我對你再好 亦會比一張紙更薄
除非一天我可給你快樂 #
Repeat * # #
突然間覺得呢首歌好岩我聽...從來都無覺得自己係灰色的,但呢一刻真係好灰! |
| 刊登時間︰2005-07-07 02:06 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 71 | »
|