| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 斷耳 |

斷耳-盂蘭節出生,七夕被轉送他人,因在運輸時不慎斷耳,故取名為之。
斷耳本是娥姐身邊的解悶玉兔,不慎流落凡間,所謂每逄佳節倍思親,眼見牛朗織女年度私會,私兔郤形單隻影,睹物思人,見到圓形物體就自動投奔,憐哉!憐哉!
懾影娛記拍到當時情景,翌日頭條想必是:痴情玉兔,被貾凡間,悲從中來,投杯自盡。。

P.S.多謝晒!我還是想要個似麵粉公仔的麵粉公仔!斷耳唔知係咪喊呢..黎左我度一日就開始有點點水珠了! |
| 刊登時間︰2005-08-14 02:25 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 七劍 |


想睇七劍除了因為徐克、題材,最重要是因為黎明,一個在眾多宣傳海報裡面,最不像樣的造型,我會形容佢"醜樣",因為很想看看黎明的"醜樣",所以看了七劍,卻少看到海報上的造型,反而出奇地多見"少二"裝的他,更出奇的是相當襯,估不到這戲的男主角是黎明,還以為是甄子丹,畢竟這是套武打片呢!
故事情節不多說,一句話,好好睇!全長二個多小時全不覺悶,反而濃縮了的人物關係還想可以細緻點拍下來,再來個七劍之青干劍,七劍之游龍劍都不俗!看完還有意猶未盡之感,有機會還想看看原著小說..哈哈!
看罷還喜歡了戲裡的一個演員,就是上圖的那個,他叫周群逹。戲裡有句對白問他:你為什麼經常笑?你笑些什麼?只可惜找不到他笑的相片,或許"笑"真的容易讓人喜歡你,大家都笑多點吧..

P.S.精美的圖片是轉載自 http://ent.sina.com.cn/m/c/f/qjxts/ |
| 刊登時間︰2005-08-14 01:57 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 8 月 10 日 星期三  | |
| 抵死 |
打電話比朋友仔,通常好熟的話,我的開場白會係:點呀?今日係公司都係咁樣打比亞肥。
我:點呀?
肥:就死勒(一個真係就死的聲線)..
我:點死法呀?(以為佢好忙咁被人勞役中)

肥:我聽日要交Paper,但係仲未做到三份一,你話死唔死勒(苦不堪然地回應)..

我:哦(由低至高八度)..原來係抵死!*

*註:因為數個月前已經知道要交Paper,只是一般人都愛臨急找死!(包括我..哈哈
)
|
| 刊登時間︰2005-08-10 02:10 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 8 月 9 日 星期二  | |
| 唔開心 |
唔開心咁起身,唔開心咁出門口,唔開心咁回家,希望開開心心咁睡個好覺!
 |
| 刊登時間︰2005-08-09 12:26 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 8 月 7 日 星期日  | |
| 假期的最後 |
話咁快我個悠長假期就放完了,好好好唔想返工!
放假的日子實在太好!雖然都攤抖多時,但要認真做既事似乎一樣都無做(每日都係忙住做d無為野),仲係得個講字!再講下啦..講講下應該都會有一日實現既,好過唔記得左..
!
每樣野到最後,都總有一種依依不捨的感覺,假期!我會掛念你的,你要等我! |
| 刊登時間︰2005-08-07 11:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 8 月 3 日 星期三  | |
| 祝君好(Wish U well) |
作曲 : Cho Kyu Man
作詞 : 周禮茂
聽 你不斷呼叫我 劃破 寧靜我的心下墮
在難過 講不出愛沒結果 口和唇 緊緊閉鎖
哭 也一話都不說 害怕 連累你一生日月
憾無缺 只差跟你曾遇過 給過你 太多波折
*寧願沒擁抱共你可到老(共你能夠終老)
任由你來去自如在我心底仍愛慕
如若踫到他比我好 只望停在遠處祝君安好
雖不可親口細訴 (多麼想親口細訴)*
說太多話我想說 但我 還是要啞口道別
任由我 天空海闊流著血 只要你 白似冰雪
Repeat**
|
| 刊登時間︰2005-08-03 01:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 8 月 2 日 星期二  | |
| Eason is the best |
由於無返工,閒來係屋企無樹幹(所有正經野都無心機做),就睇左好多野,除左香港先生,仲睇埋eason + at 17的演唱會,無係現場但還是覺得很精彩(其實唔係現場都好係損失),都一樣會拍住手一齊唱同埋傻笑架..哈哈..唱得好,氣氛亦好。
鍾意睇Eason除左因為本身歌好,佢又唱得好之外,仲有佢既白痴,成日成個低b仔咁周圍走呀,有時個樣又乸埋一舊,失驚無神又衝落台呀,講野九唔搭八呀咁!但係我就係鍾意佢夠癲,夠放呀!拍住邊個都係一場Good Show!
但係我好耐都無睇過佢既Live勒,自從果一次,真係好想再睇,令我睇得最多次演唱會既就係Eason,其次就係Beyond了!
Eason is the best!Beyond 永遠不死!..Yeah!!(低b中
) |
| 刊登時間︰2005-08-02 04:34 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 鋼琴先生 |
本來都無咩興趣睇香港先生,但係最近睇到d有關高生(勝出者)既新聞,似Rain??同埋佢彈鋼琴既片段後,就令我好想一睇勒。今日終於都睇晒,原來都幾好睇,幾有娛樂性。
之前偶然睇電視既時候,都有睇過佢地果d前哨戰咁既野,對呢位高生真係無咩印象,起碼我唔覺得佢高大威猛有型靚仔囉,反而對另一個好有印象&好感,後尾至覺得佢好有亞ex feel,撞鬼囉!無野既,無野既,睇電視者..
!
睇完鋼琴表演之後,對呢位平平無奇既高生加晒分,鋼琴既魔力真係非同凡響呀!如果男朋友咁樣為自己彈奏一曲,真係乜都應承佢呀!

但睇完整個show之後,對已經加晒分既高生反而減番分,如果final一定要我揀,我會揀另一位,唔係因為肌肉(熟我既人都知我好怕肌肉人),而係因為男人最重要既係Gentle、自信而不自傲。
P.S.佢一d都唔似Rain! |
| 刊登時間︰2005-08-02 04:10 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 折磨 |
本來,今晚乖乖的想早些睡覺,因為之前醫師說過,人如果在晚上十一時至二時進入了睡眠狀態的話,就會自然產生一些什麼來提高自我的免疫力,讓身體得以保持健康、平衡的狀態,錯過了,這些什麼就不會產生,久而久之,大家都想像得到。自出良胎以來,這個時間在睡眠的日子可說少之又少,或者這就是身體差的其中一個理由。
今晚算是早些上床,心情亦好了點,因為似乎不太痕癢,是好了點吧!没想到還是老樣子,十一時許\上床,一時許\就痕醒了,還精神奕奕的,到底我有没有睡著過,我也不大清楚,只知道今晚又要跟睡眠廝磨,好不討厭,不能好好入睡簡直是一種折磨,我還要忍耐到何時呢?
每個人都說我在詐病,敏感之嘛有幾辛苦者!突然想起我左眼見到鬼,鄭秀文裡面的一句對白:,「車!有幾愛丫,識果七日!愛咪愛佢\d錢!」就算把口話信d人呀,個心都係咁諗架啦,「車!有幾愛o者,識果七日!愛咪愛佢\d錢!」有時連我自己都問我自己:「車!有幾愛o者,識果七日!愛咪愛佢\d錢!使唔使咁牽腸掛肚呀…使唔使咁牽腸掛肚呀…」
原來針唔吉到肉,有時真係唔知痛! |
| 刊登時間︰2005-08-02 02:14 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 71 | »
|