| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 2 日 星期一  | |
| Percious Memory |

考試完畢,心情不怎好,精神也不怎好,決定不上餘下的堂,
但總要找個出路回家,途中看見類似Hummel手繪瓷像的東
西,就吸引我走進去了,發現價錢也不貴,很吸引呀!原來是
Percious Memory專門店,原來除左果一男一女,仲有好多其
他瓷像架!好鍾意,本來打算買一隻送比自己好讓自己開心
d,結果我睇中左隻馬,但係佢係絶版,所以特別貴..算
啦!都係睇下算勒!
根據管理學既理論,假如我是話樹人,我絶對係conceptual
style,但係我唔想咁單純,conceptual wihtout luck 好易
玩完的。
我又諗到2006第二個"想",我想多一半度analytic,甚至溝小
小directive,唔知會唔會管理得自己好d呢!

|
| 刊登時間︰2006-01-02 05:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 新一年的挫敗 |
踏入2006年第一件要做的事就是溫習"香港經濟環璄",拒絕了長洲兩日游,推郤了自然上山行,更斷言打消了寧寧誠意邀請返教會,為的是今早的小考,只是一天的時間準備,還是浪費了大半天..
。
我睡醒時,他也睡醒,我在廳時,他也在要在廳大大聲地看電影。
『可以不看嗎?』
『不可以。』
那好,就再睡一睡好讓晚上通頂有精神,不到兩小時就被吵醒,他又跟著要睡了。好!爭取時間,但看了不一會,另一個他回家,先後一輪賽馬結果的轟炸..=.=,好不容易又晚餐,亦是大顆兒電視送飯的時間,又要待數小時。好!躱在房間爭取休息,滿眼困倦就要睡著的時候,她走過來問我在幹什麼..-____-'',再過不消一小時又被打擾,還是起床好歹看看當作是草擬都好。噢,十點半播叱吒頒獎禮,看著聽著批評著直到兩點,往年有播放這麼久嗎?我質疑著!算了,好歹都完,該可以給我靜靜地溫習吧。他還想繼續看電影,她還在打機... ...
我終於都忍不住:『你還看?!該睡了吧!』
過了一會,他才說:『好了!費事給人駡,你做功課啦。』
我澄清:『不是做功課,是溫習。』
坐著打機的她搭訕著:『對啦,不要阻她做功課,早點睡啦!』
再次澄清:『不是做功課,是溫習。』
她還是在打機,出來時自說自話的說了一堆,包括:『做完功課拿?要睡拿?』
三次澄清:『痴線!不是做功課,是溫習。』
直到三時許,她臨睡的時候還是自言自語了一頓,我没搭過一句訕,但她最後的結論是:『費事啋你!』
我:
。
結果,四時才正正式式開始溫書計劃,結果滿眼困倦,六時決定小休一會
,起來梳過洗,洗個澡又一小時,然後遲出門,然後遲到場,然後不夠時間完成,然後痛恨自己,我是可以做得更好,最起碼更好一點,最起碼不遲到,最起碼... ...
然後我知道今年第一個"想"是什麼,或者應該說第一個"要"是什麼!
我要"盡力"。
最起碼的盡力,就無憾。坐在車上聽著收音機播放著的歌,忍不住哭,突然發現今天陽光燦爛,突然想起我有一部相機...

想拍下來是因為,它記載著:無論開心不開心,陽光會為你帶來溫暖,父神會為你帶來溫暖。感謝主!
 |
| 刊登時間︰2006-01-02 04:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 1 月 1 日 星期日  | |
| 2006 |
新一年又開始,祝大家來年如願以償。
2005似乎没做過什麼就過去了,往事己矣,期望06是更美好的開始!哈哈..一開始都收到好多人既祝福,多謝晒先!承你們貴言。
要有更好既開始,就要有個更好既計劃...但係...到底我想點呢...
。 |
| 刊登時間︰2006-01-01 04:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 長洲一日遊 |
今日入長洲,都係"食"之旅行團(其實我真係好想留低架!
)。
一入去就食番美味既吉野家庭手卷、紅豆餅,吉野太太依舊親切,只是請番黎的妹妹就過於注重規矩,差d攪到朋友仔們想走頭添!但品質還是保持一貫水準,好味道!
行左一輪山,終於都上到屋,間屋都真係唔錯喎,三間房,新淨,冷熱水設備,冷氣夠凍,麻雀燒烤一應俱全,仲有小海景睇添,最緊要都係唔駛錢..呵呵!玩左一輪,又係食野既時候。
晚上去左食甜品,美味既Katie蛋糕,朋友們都讚好!老闆娘記得我,哈哈!都請我地食左個cake,埋單每位只係$15,滿足左小小願望,超抵!
等埋遲來的"萊少",最後都係去左被肥力士推介的摩洛哥食印度野,唔辣但係都好味道!招呼周到,仲免收加一添!食完仲小試牛刀,玩左一陣飛標!服務認真一流,食到飽飽又有得玩每位都只係$55,去邊度搵。
多謝肥力士多多推介,下次如果入長洲食海鮮一定搵佢......幫我訂!哈哈...最多夾錢食埋佢食架者,根據以往經驗所得,我相信包好味!有興趣入長洲食海鮮又唔介意請多個人的話,可以代為安排..呵呵呵! |
| 刊登時間︰2006-01-01 01:31 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2005 年 12 月 30 日 星期五  | |
| 世貿會議 |
好勒,終於都叫做有d時間寫下想寫好耐既感覺...以下係收到的電郵講述對世貿的意見。
非主流/獨立媒體紀實:影像、文字、相片……
錄影力量 Stop WTO紀錄片 http://swtop.blogspot.com
香港獨立媒體 www.inmediahk.net 中大學生報反世貿日誌 http://custudent-no-wto.blogspot.com/
網政廿一 http://www.e-politics21.org
Mediaction-Media Culture Action
(South Korea,有英文版) http://gomediaction.net
Independent Media Center http://www.indymedia.org
******************************************************************
全球公民抗命不是騒亂! 公開聯署
詳情請見: http://www.petitiononline.com/nowto/petition.html
To: 全球公民
全球公民抗命不是騒亂!
支援WTO的受害者及異議者! 立即釋放被補人士 !
世貿會議在香港舉行,各地民間團體也齊集,發表不同意見,豐富了香港人作為國
際公民社會一員的視野。但作為一個東道主,香港政府並無堅持「中立」的立場,反而不斷透過簡化粗陋,純為世貿歌旦|德的電視/報紙宣傳片,
試圖誤導市民,妨礙市民理性認識世貿組織真貌。
12月17日,香港警方也未有遵守最高度克制,及盡力協助世貿異議者充分表達意見的原則,引發激烈肢體衝突。然而,香港政府卻刻意引導輿論,指責這些衝突為一場「騷亂」。
事實上,示威者一直都恪守爭取進入會議場地,直接跟世貿代表對話的原則,體現公民抗命(civil
disobedience)的精神,因而對員警不合理的封鎖線進行衝擊。他們所針對的並非普通市民的生命、安全、也沒有破壞任何私有財產,
實在難以稱 為一場「騷亂」。但香港政府卻誘導媒體扭曲示威行動,
實在有損香港身為一個保障言論自由的城市。
世貿運作和決議影響萬千農民與勞工的生計,偏幫發達國家的大財團,漠視分配公義,和對地球資源的掠奪。貧苦工農身陷絕境,決心反抗,實屬無可奈可。
我們強烈質疑:
1)香港政府將激烈衝突定性為「騷亂」,是否只用來合理化警方在當中首先挑起的不必要暴力
(excessive force)?
2)事件過後,香港警方無理及無必要地長時間扣留大批外來的示威者,是否在於控制言論自由及集會自由,
讓他們無法在世貿會議期間正常發表意見?
3)香港警方容釩蠾陪輕鋮郊鷖猁漱H離開集會現場,
卻扣留國際示威者,是否有針對性的持雙重標準?
我們呼籲:
1) 香港政府與警方停止抹黑抗議世貿示威的言論和行動。
2) 立即釋放被捕示威者。
3) 向國際社會解釋其雙重標準。
4)
香港市民應繼續盡國際公民的責任,捍衛不同意見的表達權利,瞭解不同的意見表達方式,並繼續深切認識世貿為跨國財團服務,嚴重影響發展中國家民眾利益的醜惡一面。
發起的學者:
陸德泉 浸會大學,聯絡電話: 9527-8227 聯絡電郵: [email protected]
何芝君 理工大學
梁志遠 理工大學
潘 毅 科技大學
陳允中 科技大學
司徒薇 香港大學
*************************************************************
曾冠榮
明愛 不羈羊活動 社工
係世貿會議進行其間,透過電視新聞的媒介的報導,個人認為,農民著實是世貿的犧牲品,為生命為糊口為公義抗爭著實是理所當然的。政府定義"是一場騷亂",明顯確立了它的態度,於是煞有介事是理所當然的,危險是理所當然的,無恥都變得理所當然的。
看過以上部份影片,我想起六四,警隊的做法故然是有它的角度,這角度就是維護世貿會議安全(不是香港市民安全),視一切衝擊者為暴民便是最正確的做法,否則就像六四事件,部份軍人尚存惻隱,有惻隱之心的還是不要上戰場好了。反觀大陸政策來得真誠,反抗者就是暴民,來個格殺勿論就天下太平完場;香港政府的行徑未免過於假惺惺,只是口裡君子。
最無恥的是剝奪別人生命財產為利是途的那一班,從管理商業角度而言,他們很成央A從良心上看,他們似乎報失了。世貿會議期間,高層還分身帶同一眾要員到本公司參觀,真懂得利用時間,農民的聲音或釣茖鴠誘膝q更能進入瞎了眼的大人耳朵。 |
| 刊登時間︰2005-12-30 12:47 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2005 年 12 月 28 日 星期三  | |
| 超殘 |
原本諗住完左場,慶一慶功就同朋友仔去玩,點知又話唔出現,成日都放我飛機,哼!
不過我都係玩通頂,超殘超唔掂,但又瞓唔著,好鬼辛苦!
之前趕功課都無咁死樣架喎,點解今次會咁呢...諗下諗下至發現呢排都係唔夠瞓,22號四點,23號三點,24號十點,25號八點,今晚至tune番好個台,真係唔殘就有鬼啦!仲話溫書....=.=。
我話過,以後無咩特別都唔會再通頂,溫書除外啦當然..呵呵!(唔知得唔得呢...
) |
| 刊登時間︰2005-12-28 12:36 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| Good show |
話咁快就完左個show,感覺係....乜咁就完左拿!
平安夜既日場好唔平安咁渡過,大家好似無warm-up咁,無論台前幕後都甩甩地,但甩之餘,有d更好,有d就... ...好似我咁掛住玩聲就完全唔記得左自己要出聲,噢...唔知想點!
晚上似乎係大家表現得最好既一場,可惜又係我最甩既一場,原來心跳緊張至係對既表現,除左第一場,我都真係無咩緊張過,於是就......=.=!
公演完畢,最享受都係做幕後,我諗我鍾意臨時果種新鮮感,如果無左呢樣野,我諗我今次會係幕後悶死。最後反而係最熟絡既時間,曲終人散,大家又回復自己原有既角色勒。
|
| 刊登時間︰2005-12-28 12:19 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 24 日 星期六  | |
| 夢迷魂 |
完成左第一場,總算係good show架!!
小小瑕疵就不足掛齒啦,佩服全體工作人員的努力架!香港人果然係"醒",不過禽日話不近人情的tech,今日都抵鍚番小小噃,雖然仍然見佢有搖頭既地方,但最起碼都過鐘比我地"靴"左次,真係算係咁啦。
一波平左,第二波又黎,不過今次只關我事,明天兩場戲,I'm a part of tech,推sound,跑落場,推sound,跑完場,臨時拉夫,無得run-though,你估我攪唔攪得掂呢呵!試既時候就唔係好掂囉..=.=姣賤爭哦。
發揮香港人既精神!!!執生啦!
今晚臨開show個肚忽然有d野,之後又無乜樹,點知番到屋企就痾勒,仲想嘔...到底係我緊張得滯還是真係食錯野呢。
God bless啦!
P.S.走去搭車既途中,已經覺得好熱鬧,有d眾人皆醉我獨醒既感覺,然後叮叮經過身邊,乘載著一班著上白袍的小伙子,沿途高叫聖誕快樂,耶穌愛你既時候,忽然好想喊。 |
| 刊登時間︰2005-12-24 01:23 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2005 年 12 月 23 日 星期五  | |
| 無事忙 |
呢排唔知忙咩咁,總之無論返工放工都係好忙,你睇我家陣至上網就知啦,但係諗下做過d乜又諗唔到喎!攪到我想打左好耐既樹都係Delay...........
都係講番今晚既樹先!天宮做美地我聽日同後日on show,正好呢兩日都係公司放假,夾到準一準,原以為今晚入台後,聽日又要晨早流流死去"靴",點知......
今晚趕到預定時間七點入到台,野都未食既我一直呆等!!!直到差不多十點,演員至入台試燈,兼夾同一時間mark台位,幕後班底係call早上九點架喎,其他演員大部份點幾到場架喎!!!
真係眼都突埋...最抵死既仲係原以為聽朝仲有時間攪,點知原來無book既,三場開show前都唔會有人同我地做tech,亂到九十八彩,聽住個tech同我地傾真係覺得佢幾串(你地咁大個人,唔係細路仔,有d仲話APA出身既(恥笑樣),做野應該plan好d負番責任囉,我一直都有提你地架,我今朝等你地等到而家,都只係做左15分鐘,係你地浪費晒d時間,入到台都仲係好似唔知發生緊咩事,如果頭先唔係我幫下手,我諗你地而家仲set緊燈呀......),嚴重覺得我地唔掂咁,雖然我一入台都覺得唔係呀化!不過都覺得佢太不近人情,超準時十一點無鞋挽野走咁,爭在未用掃把!之但係幫你就人情唔幫你就道理,係佢既角度又係無錯既!=.=
出過幾次台,最弊都係呢次,仲會有議員到場添...希望明晚good show啦!
God bless! |
| 刊登時間︰2005-12-23 03:19 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2005 年 12 月 20 日 星期二  | |
| 踩屎 |
有一天,和美菲閒聊的時候,說著說著,美菲忽然發覺原來自己很幸運,之後開始說以下內容:
(以下內容可能令觀眾不安,敬請注意)
美菲:嘩!我而家至知原來我咁好彩架。
本人:

美菲:你頭先聽唔聽到"挨打"叫呀?
本人:聽唔到呀,做咩呀?
美菲:佢踩屎呀!
本人:........(d單衰左?????)
美菲:頭先我同佢入去厠所呀,咁佢行先,我行後啦,點知佢踩屎呀!
本人:
....唔係化,你講係廁所呀?
美菲:係呀!我問佢...係地下呀?佢話係呀...
本人:

美菲:好在唔係我咋,如果係我一定出黎大吵大鬧呀!你去廁所小心d呀!
本人:d狗不滿心情差既時候會隨地痾,唔通小姐對公司好不滿?計我話此人應該天殊地滅,前後包抄,先姦後殺。 |
| 刊登時間︰2005-12-20 11:21 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 71 | »
|