丁點心程 

 

自私地自愛;自由地自主;自信地自在;自動地自覺;自強地自治;自我地自述;自自自家製的回憶,自自自家製的狂想。
 
satine
暱稱: 丁
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
小水滴
doll satine
poupeegirl fashion brand community
Baby Satine
poupeegirl fashion brand community
2006 年 6 月 5 日  星期一   晴天
六月四日

禽晚趕功課,諗住今日返學交,完成後見仲有時間就瞓左陣,點知一瞓就瞓到上堂既時間,噢!唯有send個醫貓比rita算數,最後一堂都無番,唔知考試會考咩呢?!不過算啦,隨遇而安。

原本仲諗住放學去行下豬仔麥特賣場,都取消lu,本來想取消埋同"奇人"既飯約,但係一開電話就收到msg話已經book左枱,咁唯有去啦!係銅鑼灣行左陣,想睇下而家d手飾係咩價錢,但係真係咩價錢都有,又睇左d日本飾物書,d款真係好靚呀!講真唔係諗住做生意,自己整比自己都好開心,只可惜d日文同d圖都好複習,唔明,都係慢慢黎做住d明既先!其他野都好平咁,同一個地方又有好平,又有好貴既野,好奇怪。

好耐都無行街街,真係行極都行唔完,但係時間又夠,拿拿臨去還書,又拿拿臨走番走番轉頭,真係熱到人都癲,行過維園聽住六四d歌,然後到維園的出入口處,不停廣播請支持支聯會,捐款既口號,到底攪六四係要黎多一個名號去支持d社團定係真係想平反到六四,即時覺得好商業化。

趕忙咁準時到逹現場,不過真係好熱,行左入商場順便睇多陣野,無幾耐就收到電話叫我自己去先,原來book左個同奇人一樣黑忟忟既"一間"食日本野,唔通驚我個樣"殘"親佢?兩個人食左十樣野,好似係十樣,等我諗下先...

First Order:

1.池魚剌身 2.東京卷 3.薄餅 4.牛舌 5.羊扒 6.蟹 7......我真係諗唔起添.....

Second Order:

8.章紅魚剌身 9.石頭飯 10......真係好似叫多左三樣野架喎.....係咩呢!

另加:綠茶,龍井,巨峰提飲料

埋單都好貴呀!我都好耐無試過兩個人食成千蚊野,真係唔係你請都唔得呀!多謝晒老闆..呵呵呵!我食得都好開心,不過如果唔係咁貴就仲開心,其實唔好話d人唔鍾意同老闆食飯呢個慣性吖,我覺得你真係好有老闆feel,我都有小小壓力,就好似果d你覺得人地做得唔好,但係只係望住佢唔出聲果d態度,如果我係伙計我會寧願你出聲囉。

食完我仲想食甜品,不過見你好似好忙咁,就算啦,點知你話車我番屋企,又好!番到屋企仲可以睇到王子..^^,仲食埋d雪糕添...岩晒!

今日既心情級別係: 十分開心

刊登時間︰2006-06-05 12:57 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 6 月 3 日  星期六   晴天
理想

岩岩睇招職想搵野做既時候,順便睇埋佢d專欄之類,其中講進修既專欄講開我讀緊既野,又令我諗野...

其實攞個學位既學歷可以話係我既理想,當然,我唔係以為一個學位可以令我做到d咩,但係...係最起碼我覺得要做既事,不過,而家只係讀個ad dip都咁,再讀上去我又會點呢?好多關連性既問題....

第一,我覺得我根本就under level。

其實到而家我都無好好地咁寫過一篇完全係由自己寫既assignment,大都係搵資料,然後拼拼貼貼,雖然睇野/搵野/諗野既能力改進左,但係寫野既能力無改進咁落去咪又係唔得囉。

第二,工作VS進修。

搵工既時候成人都比人話我做既野好Jun,我都知,不過如果番工八個鐘都好專注,之後仲要上堂的話,我真係應付唔到喎!番到去都瞓咁就無意思啦!而且有d科真係唔講得少,濃縮精華片段,真係睇少一隔,下一隔已經唔明做緊咩。但係繼續做小小四咩,其實我唔想,而且做得耐左小四,人地就會定左小四位比你。

第三,$+生活。

要讀書就要有錢,要有錢就要有工作,要有足夠既錢,工作就有足夠既辛苦,工作辛苦,就讀不了書,讀唔到書就成績差,成績差即係倒錢落海,浪費錢錢+時間,身體又會差...不過最重要既係,係我既字典裡面,生活不單只工作同讀書。如果要我生活係只有讀書同工作既日子,我會 ,我會好

不過,如果放棄左呢次機會,應該無第二次機會,畢業後拿不折不扣的港大學位,對我都好吸引,港大畢業生呢個名我都好想要,呢d咪叫虛榮囉。但係,既然都係要讀,攞香港大學既cert,點都好過攞個part-time learning既名好多啦!難怪理想一般都係無咁理想。

刊登時間︰2006-06-03 06:30 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 6 月 1 日  星期四   晴天
我講錯定你睇錯?

最近我係咪講錯左d咩呢?定係因為我無咩心機,所以d人都奇奇怪怪左??還是......

我想講呢!我只係想改變,變好d...再變好d。

咁呢,首先就想可以早瞓啦!所以朋友仔呢就唔好咁敏感,你無做錯野,我諗我都無做錯野掛 !其實我地不嬲都係咁架啦,係咪?都係果句,唔好咁認真啦!輕鬆一點做人會開心一點的。不過如果你覺得我有咩做得唔岩既話,請話比我知,謝!

至於其他,其實講明一d我都係發緊自己脾氣,明我既人會知我好善忘,我試過嬲一個人,佢好了解我,過左兩日佢問我你記唔記得你嬲咩呢!我又真係唔記得左喎! 咁咪即係無樹囉。一般黎講我唔會生氣多過一日,心情唔好就成日都有,又未至於去到低谷,關口,我其實唔係好多大件事要煩,點睇都未係死得住,所以呢!我真係無野,無心機者,都無咩大不了掛。

唔好擔心我或者將我既事睇得太嚴重啦!我都唔明點解,辭職既事又總有人覺得我衝動,到底係覺得我無能力搵到份好既工還是要替我不值呢?我又唔明點解要係辭職前額外搵番d著數至甘心??我都無唔甘心!又做咩硬係要將你既價值觀放入我身上呢?好奇怪!好多人都好奇怪,不過都多謝大家關心呀!我知大家都係關心我,不過我無野呀!唔駛擔心,一切都好似以前咁,ok?!仲有無咩唔明白?

刊登時間︰2006-06-02 12:12 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 29 日  星期一   晴天
辭職

好勒!我今日終辭左職,但係個結果同無辭無咩分別...= =",其實原本都好順利,我連封reference都打埋比經理驚佢會唔出比我,點知拍七留我,我都唔知好定唔好既情況之下,就好似firm左再做住先,但係信又照遞左架喎,唯一唔同既係,就係當我通知左,之後我唔駛等就可以即時走囉...車!

我覺得我真係唔係好識得推人,尤其係我有好多考慮,本身唔知好唔好既時候。咁樣,我咪又係會hea唔搵工..-________-"。

刊登時間︰2006-05-29 10:30 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
重新開始

好勒!又係review既時候,最近我真係覺得自己好不濟,就好似飄浮係個茫茫大海度一樣,何度是岸?我真係唔知道,只知道,我唔可以再浮係度,好似屎撈人咁!屎我係一篤屎,命比蟻便宜... ...。(我唔係講我呀!唱下歌舒緩下氣氛者.. )

我諗起,聖經裡面既一段,人物都唔係好記得,只記得門徒見耶穌係海上,就問耶穌,耶穌叫門徒落海走去佢度,門徒就落海,原本好勇咁可以係海上行,只見風浪甚大,就驚起上黎,於是沉落海...。唔識形容點解會諗起呢一段呀!可能我覺得自己飄緊,又可能我係小信既其中一個,又可能...。

我身邊有一d基督徒,有一d話自己信但我又唔覺佢信既基督徒,而我呢,到今日我都唔知話唔話自己係基督徒好!因為係我既角度,唔番教會既已經唔係基督徒,但係番教會既都未必係基督徒,因為信仰需要實踐,因為主耶穌的同在唔單單指番教會,而係生活中有神既同在,唔係佢會每日保佑你既意思,而係生活裡面會學效主耶穌既榜樣,好似好易,但又好似好難。每一個人都有自己既Norms,係成長既時候建立番黎,所以應該無兩個人係絕對一樣...我講左去邊呢!

其實我想講我想改變,無論任何一方面,我要重新開始,完左呢個學期我要建立早睡早起呢個習慣,所以呢!其實我禽晚同你講既野係真架!我知你會睇,所以都講下啦!多謝你陪我,更加多謝你話會娶我,就正如之前男朋友同我講既一段說話一樣,無人有必要去就我架!我知,所以我感激所有會就我、錫我既人,其實我有時都覺得你好慘,我都有d唔好意思,你講真又好,假都好,已經好夠,我會去搵我既陳鍵鋒架勒!多謝你。

呀!點解會講呢d野呢...我想講,以後我要活在當下,今天的事今天做,我都仲未做好d功課!= =",要好好處理當做既野,要面對現實,要對自己有信心,要聽人講,要保持健康,要多做運動,要早睡早起,要相對地勤力...要住咁多先啦!會唔會貪心左d呢...

記低佢先..呢個係五月廿九日講既!

刊登時間︰2006-05-29 02:21 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 28 日  星期日   晴天
願我可以學會放低你

Let it be and set me free 是不折不扣的金句,只是又何曾真真正正地給行動過來。

或許這只是心裡的願望,就正如歌曲的一個"願"字;

或許因為天生不是一只飛鷹;

或許因為天生只是一頭白鴿;所以,

任我出去任我飛,遊蕩兩日又重踏這地。

 

按我

任我出去任我飛,遊蕩兩日又重踏這地。

沒有牽掛就會死,難道我靈魂被你收起。

自己都管不了自己,太多錯誤經已因你起!

我都知,再找你,連幸福都要放棄。

其實你有多好?到別處碰不到?

至令我重返這條路?

臨近晚節不保,卻行到這一步,

難道天空海闊再無芳草!

*願我可以學會放低你,就讓我重頭來過物色新知已,

 望著你的臉如山水一般優美,

 要走的我,總企在原地。

 願我可以學會放走你,但是我如何能夠學懂給捨棄,

 自問我可以忘記,但喜歡想想你,

 猶像你親於我自己,

 又怎可以,一刀切下來,親手,傷你。

* 其實你有多好?到別處碰不到?

 美麗到危險的程度?

 臨近晚節不保,卻行到這一步,

 沿路的山丘已化成焦土。

 REPEAT* 我只可以 將心割下來 親手 給你

刊登時間︰2006-05-28 05:04 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 27 日  星期六   晴天
一個傻+一個癲

今日出去做節,出到去食飯至知道原來兩老真係一個傻,一個癲既!

我都唔明,點解睇醫生開d藥係自己鍾意食就食既,睇完番黎當有十隻藥,佢可以自己判斷話只食其中五隻,其他果五隻就咁食都唔食就掉左佢,之後呢,其餘果d食左幾次又話人地d藥唔得,要執茶飲,而執果d茶呢,係自己係d書度睇番黎既,再唔係就十年前睇過果時覺得好既藥方,佢幾時變左中、西醫呢 ,識得自己執藥既!

好勒,叫佢唔好,死都係要都算勒!但係又有人同佢癲,叫佢唔好咁樣幫佢去攞茶、煲茶之類,佢就鬼死咁聽話,照煲十幾廿劑直到個中醫都覺得唔妥,叫佢唔好再飲,呢d係有重病至飲既藥,但係個傻既竟然話飲定先,個腦真係有問題架!

之後又係講極都唔聽咁睇下中醫又睇下西醫,又食下藥又唔食藥,跟住就話d醫生唔得,好似係見下d醫生就會好咁,唔駛食藥既,咁唔該睇心理醫生啦,真係激死!

然後呢!個癲既開始話懷疑佢撞邪,初時我以為佢講下,點知食飯果時佢話搵過人去拜神添!仲話傻既唔肯坐係廳,因為廳有d觀音之類既野啦,又話佢成日唔出聲等等等...越講越離譜,我都唔覺有d咁既事!但係佢地就開始循呢個方向講,仲差d想搵人番屋企捉鬼咁,吹脹!之前個拾既買左d野話避邪既野叫個傻既戴,我都已經無話可說,都唔明點解往往都要信埋d咁既野,求個安心喎,咁我話信耶穌你又咁抗拒?真係好奇!咩都可以信,就係唔信耶穌。

好勒!講完一大輪,電視做緊警訊,又係d行騙案咁啦!話說有個A君打電話見工,係A君幫個老闆借錢,當借一萬,個老闆分七千,A君就有三千,睇到呢度,我就話勒,用自己個名借錢就梗係要用自己個名還錢架啦,仲要分番七千比個老闆?咁都有人中招咁奇???跟住佢地就開始叫嫲嫲唔好信d咩拜神黨,個癲既就搭嘴話係呀,唔好信呀,佢地查過你d野之後就搵個人黎,講到中晒咁...跟住我就忍唔住話,你咪又係咁樣搵人拜神囉!= =",分別係d人主動/你主動者,係好中架,因為你講過d咩比人知你都唔記得嘛,同埋病既野黎來黎去咪又係果d,真係徙氣。

番到去,樓下看更都問個傻既點,我相信住開係度既人都好容易知道有人話病囉!入屋,個傻既咪坐左係廳睇馬,仲好多野講囉!都唔似個癲既講到咁誇張!到底我可以做d咩令到呢兩位老人家可以聽聽話話乖乖地唔好亂咁黎呢!真係人都癲呀!

刊登時間︰2006-05-28 12:17 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
心情記錄

呢幾日既心情級別係:普通

刊登時間︰2006-05-27 12:16 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 26 日  星期五   晴天
矛盾

呢排好夜瞓,每晚都兩點/三點,甚至四點瞓,但係做過d咩呢,真係唔知喎!

原本要交功課啦,只係搵左d資料,又無心機做埋佢,學又無返,而另一份功課呢,睇都無睇過,由未test到而家,話要問既問題都無問過,唔要想點!我總係覺得自己對做功課/考試有點逃避咁,一日未死得一日都唔願做,但係唔願做又真係會死得。其實我都好鍾意返學,但係點解會咁既呢!每樣野都有d矛盾咁...信又唔信,愛又唔愛,想又唔想,總係係度hea,hea完其實又唔係想hea。

刊登時間︰2006-05-27 12:10 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
辭職...唔辭職

話咁快就到左打算辭職既日子,但係好奇,因為美國班大帝又回港,今日余總係等開會期間,係我度企左陣,無意間就幫左我一把,佢開一句聲真係好過我千言萬語,經理即刻跟進,仲難為佢講得出話唔知。原來有d野真係乜都唔做會自然解決到,沉默是金有時都不無道理。

令人討厭既事又有d曙光解決,但係我真係好討厭呢間公司勒!如果唔走,我又會懶懶閒,到底真係搵到份好至走,還是走左迫自己要努力搵工好呢!又就黎考試,唔做野可以考得舒服D...點好呢!

已經耐唔耐透d口風比家人,做定d心理準備都好嘛,預左比人哦!呢個都係一個問題...仲有好多問題...??? 點好呢!豬頭。

刊登時間︰2006-05-26 02:27 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]