| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 7 日 星期二  | |
| 感情線上 |
睇電視既時候講開掌相,講感情線,咁好自然我又望下我既...如果好似佢咁講,我就有好多感情煩惱,三十五歲前會嫁四次,好可能嫁去外國,三十五歲後仲可以嫁多三次!對於呢個答案,我有d驚訝!可以嫁七次係幸運還是不幸呢?唯一我可以肯定佢講得岩既係,我的男人都讓我失望囉!(起碼暫時都係)但係我唔想呢世都係囉..-_______-!
|
| 刊登時間︰2006-02-08 12:09 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 最新發展 |
係燥姐同我開波到今日,我耐唔耐都會諗下到底點做好,又問下人既意見咁啦。由嬲嬲地到開始諗讀書既理論可唔可以投放落去呢,如果我係經理我應該點點點,好多理論係個腦度,好想打個醫貓比老師問下係咪應該咁咁咁,同佢討論下... 。
不過我既思想同行動係好有分別架!
今日燥姐一番到黎都係咁燥咁啦!佢個樣係咁架->.\/.
今朝又移動下個打印機,期望可以搵個最低影響度既方法讓我生存得舒適點,於是大家都問做咩,唯一唔怕死既美菲大大聲咁同我講咁樣唔就佢喎,唔怕死既結論當然係比燥姐話啦,不過呢次唔算太過份,美菲都當聽唔到,繼續同我講笑,但係燥姐既心情雖然未到八號風球,但係都已經掛左三號。
本來我諗緊係咪應該係開始對燥姐既漠視行動之前,先同佢傾下,盤算著既時候,佢對我都係好無禮貎,佢將要比我既野拍一聲就咁放係partition上面,我唔理佢佢就再大力d推過黎,我懷疑佢當左我張枱係佢個郵箱!!! 
之後唔理佢去樓下搵野,番黎見到歌莉亞同卡雲傾緊計(far far away form miss angry!),我就忍唔住叫歌莉亞調我位,但係好笑既係,我都未講我頂唔住d咩既時候,卡雲已經叫我忍下,歌莉亞就接住同我申辯話燥姐掟野掟到佢都嚇親...佢兩個開始一人一句,我只係度"點頭",可惜最後調位不果,搵完野番埋位既時候,見到歌莉亞係會議室好甘咁大鬧左燥姐一鑊(我就坐係會議室隔離),坐係度聽住燥姐喊晒既時候,我真係有d於心不忍,但係美菲就好似好開心咁笑...唉!一組人好似四分五裂咁,我又開始諗,如果我係經理,應該點處理。 |
| 刊登時間︰2006-02-07 10:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 2 月 6 日 星期一  | |
| 無理取鬧 |
年初九,今日差不多全公司既人都番工勒!本來高高興興可以玩下逗利是,但亞燥姐一番到黎就乜心情都無晒!
佢成十點至番工,但係一番黎就癲,係度話佢前面部打印機好臭,問我覺唔覺,我話唔覺佢就無啦啦就搵我黎鬧,一路鬧就一路推埋部機去我果度,然後好例牌咁喊,好似我好唔岩咁!佢真係痴線架!成日係咁掟野,攪到本來好平靜既我,心情變得惡劣,由於事發有時都好突然,本來好安靜既環境,佢無啦啦掟野,又令我為之一震,真係嚇到心都離埋,要買定d定心丸呀!定驚茶呀!定神油呀!就黎要買埋定型水痴住個心。 
|
| 刊登時間︰2006-02-07 12:07 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 5 日 星期日  | |
| 記錯,打錯. |
激死人!一直以為返早上的課堂,原來是返下午,害我今早摸門釘又無睡覺。 地打電話,我一定要講出黎發洩一下,不過晨早流流又真係無人聽電話,之後我打給他,總於有個人聽電話,但很奇怪地他說我打錯了,本來我都以為真的打錯了,但說話的語氣又明明是對的呀,奇怪!!最後還是打給很多節目的朋友仔-亞業小朋友,他又準備去玩樂了,然後開始一輪機關槍地說個不停,他說讓我講粗口發洩一下,我郤一直說著:無野勒係咁啦,但係又唔收線,炆炆的時候有個人笑住黎比你發洩的確是件樂事。
在此說聲謝謝! 
(無論你看見看不見都好啦.. ) |
| 刊登時間︰2006-02-05 12:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 通頂趕功 |
話唔好臨急抱佛腳話左兩個年,呢個陃習到今日都仍然如是。 
改改改要改到何時呢! 
坐到通頂,挍盡腦汁,苦苦搜尋到天濛光,到頭來,唔係眼瞓,唔係手痛,唔係頭痛,係腳痛! 坐成日都會腳痛,真係做乜叉呢??一夜之間,變成 腳是也,好乸痛!
|
| 刊登時間︰2006-02-05 08:05 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 3 日 星期五  | |
今日之後  |
有d野,一日之間已經可以翻天覆地咁變晒;又有d野,似乎呢一世都唔會點變。
要接受變同不變,原來都一樣會令人難受,正如某人講:或者你諗下咩先叫唔難受啦!
今日之後,半杯水會是半杯水:不是半滿,不是半空。 |
| 刊登時間︰2006-02-03 11:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 高低起伏 |
今天的心情像坐過山車,最初的時候,一直向好,越上越興奮,世界就好似今天下午茶所吃的甜品名字一樣:開心世界。
現實世界亦活像這碗甜品一樣,越吃越是難吃,開心世界的底下是韌力十足的明珠,牙力没想像中的堅強,所謂食之無味棄之可惜,忍耐都最後,最終勉強無幸福,立下決心,乾脆點讓它隨碗而飛。不是我愛的就不是愛我的。

因為開心,所以冒險地作了一件事,過山車到逹了高峰後,急轉直下,腦袋變得天旋地轉,靈魂繞了一個圈又一個圈,天生耳水不大平衡的我終於呆若木雞,張開口想說話,偏偏發不出一粒聲響,最後最後 ,不消幾分鐘時間,郤花掉整個人的氣力...

散了!我散了!  |
| 刊登時間︰2006-02-03 01:05 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 2 日 星期四  | |
| Boring |
It is very bored in the office. Nothing to do and also don't wanna la..

I discovered that I would online these day or maybe because of my new situation..haha. However, the really bad thing is that I can't type in Chi..
.It is really good if I can do my private work on the office..
!
Sorry for understanding my poor poor Eng. |
| 刊登時間︰2006-02-02 03:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 31 日 星期二  | |
| 祝賀 |
多謝呀!收到晒大家既賀年祝福,承你地既貴言,大家都一年好過一年啦!開開心心無煩惱!  |
| 刊登時間︰2006-01-31 12:28 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 29 日 星期日  | |
| 壞消息 |
收到個壞消息,令到一直猶豫不決的離港計劃正式告吹,最起碼這年度都不會實行,這是告訴我現在還不是時候嗎?好了,我願意等待時機,其他的想法或者都可以隨之落實了!塞翁失馬,焉知非福。還是相信明天會更好來得令人高興。  |
| 刊登時間︰2006-01-29 11:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 71 | »
|